• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ben in drie weken al bij S05E03 gekomen, oepsie. Ik wil ook meepraten maar ik moet nog zoveel kijken D:

    Dat valt mee, je bent er bijna!


    Your make-up is terrible

    Ja, dan ga je zeker lekker inderdaad, haha. Heb een goede vriend van me ook aangestoken, die is nu ook verslaafd en is aan het marathon-kijken. :Y)


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    (...)

    Yesss, ik ook. 8D Maar het is ook zo in de comics, dus ik ben echt blij dat ze zich eraan gehouden hebben en het er niet daarom uitgelaten hebben. Ik ben echt blij met deze aflevering, even geen doden en verdriet, maar wat blijdschap. Ik ben benieuwd naar de volgende!


    me too!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mag ik ook op de lijst? Ik heb weliswaar nog niet alles gekeken, maar toch. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Zet mij maar bij de Walkers neer :Y)
    Ben op dit moment bezig met seizoen vijf episode zes — maar wil het zo snel mogelijk weer "bij" gaan kijken.


    Dat stuk van die moeder zombie met dat kleintje in dat abusive huis. . . Wauw.


    Crowley > Wanderings

    Question: op dit moment zijn er elf afleveringen van seizoen vijf niet waar?
    En op welke dag komt er een extra bij? Of is het seizoenspauze?

    Edit: ik weet het aaaaal :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:57 ]


    Over een uurtje begint het op Fox. ;3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Over een uurtje begint het op Fox. ;3


    Ik heb 'm net online gezien :Y)


    Dat deed ik ook altijd, maar tegenwoordig het is een Walking Dead gezinsavondje. 8D Al ben ik werkelijk de enige die echt zit te fangirlen op de bank. Ook als er iemand dood gaat, ben ik de enige die echt aangedaan is, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat deed ik ook altijd, maar tegenwoordig het is een Walking Dead gezinsavondje. 8D Al ben ik werkelijk de enige die echt zit te fangirlen op de bank. Ook als er iemand dood gaat, ben ik de enige die echt aangedaan is, haha.


    Haha — dat is echt awesome. Had ik dat ook maar hier thuis.


    ben hem aant kijken maar hij blijft steeds bufferen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog een kwartiertje, ben nieuwsgierig. :3

    Daryl_Dixon>>> HalfBloodPrince


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."