• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Woow ik vond de cliffhanger wel meevallen voor deze seizoensfinale eigenlijk.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Holy, dat was me toch even een welkom voor Morgan. Ik ben zo blij dat hij er weer bij is en Rick gevonden heeft, maar dat was niet echt het ideale ontmoetingsding, hahaha. Die Wolves zijn trouwens echt eng. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Holy, dat was me toch even een welkom voor Morgan. Ik ben zo blij dat hij er weer bij is en Rick gevonden heeft, maar dat was niet echt het ideale ontmoetingsding, hahaha. Die Wolves zijn trouwens echt eng. D:


    Noemen die twee mannen zich gewoon de Wolves? Want ik snap het eigenlijk niet echt. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Noemen die twee mannen zich gewoon de Wolves? Want ik snap het eigenlijk niet echt. :')


    Ik denk zelf wel dat er meer mensen zijn. Die twee leken me echt niet slim genoeg om dat allemaal op te zetten.


    Your make-up is terrible

    De parallel tussen Merle en Daryl in deze aflevering was eigenlijk het enige wat ik echt ontzettend mooi vond (maar ik ben dan ook Dixon-trash). En Rosita's "woops" vond ik ook leuk. Verder vond ik het een zeer matige seizoensafsluiter, tbh. Ik irriteer me dood aan Rick, en dat heb ik in de afgelopen seizoenen nooit op deze manier gehad.

    Dit bedoelde ik trouwens met parallel:



    ars moriendi

    Die parallellen waren echt mooi om te zien. ;3 Ze doen het ook zo vaak in de serie, haha.

    Ik ben het trouwens wel met je eens, Rick begint echt )(*&^%W op mijn zenuwen te werken tegenwoordig... Hij denkt echt niet helder na of is gewoon gek geworden. Carol trouwens ook, af en toe... Eerst vond ik haar echt badass, maar ze drijft het teveel door nu.
    Het was inderdaad een matige seizoensfinale, al was ik erg blij met Morgan, we zijn eindelijk iets over die Wolves te weten gekomen en ik was wel geschokt toen de man van Deanna dood ging, hoewel zij er echt onverantwoordelijk op reageerde.


    Your make-up is terrible

    Ik zei vorige keer nog dat ik het allemaal wel mee vond vallen met Rick, maar ik weet niet. Ik kan hem niet echt meer volgen. Overigens ben ik wel heel benieuwd naar wat die wolves precies zijn. Het duurde trouwens wel even voor ik Morgan met zekerheid herkende.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Assassin schreef:
    Die parallellen waren echt mooi om te zien. ;3 Ze doen het ook zo vaak in de serie, haha.

    Ik ben het trouwens wel met je eens, Rick begint echt )(*&^%W op mijn zenuwen te werken tegenwoordig... Hij denkt echt niet helder na of is gewoon gek geworden. Carol trouwens ook, af en toe... Eerst vond ik haar echt badass, maar ze drijft het teveel door nu.
    Het was inderdaad een matige seizoensfinale, al was ik erg blij met Morgan, we zijn eindelijk iets over die Wolves te weten gekomen en ik was wel geschokt toen de man van Deanna dood ging, hoewel zij er echt onverantwoordelijk op reageerde.

    Oh, dat vond ik zo zielig he, die man. Alle mensen met een nog enigszins positieve kijk op de wereld leggen het loodje. Dale, Hershell, Beth, Tyreese, Bob etc. En man, die laatste shots waren wel echt goed, wanneer Morgan de poorten binnenkomt en hij precies ziet dat Rick die man neerschiet. Een totaal andere Rick die hij kende.


    ars moriendi

    Florrie > Dylazing


    16 - 09 - '17

    Nog 17 dagen en dan heb ik zomervakantie. Ik wil dan alles verder kijken. Moet nog 52 afleveringen. Zo'n leuke serie en ik ben nog altijd maar bij seizoen 2.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Oeehh veel kijkplezier!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben de boeken aan het lezen, die over Philip Blake gaan, en dat is echt interessant, haha. Ik heb het eerste boek al uit. Ze zijn trouwens gebaseerd op de Comic en niet op de serie.


    Your make-up is terrible

    Oakheart schreef:
    Oeehh veel kijkplezier!


    Dankje. Zal wel lukken. ;D Heb maar gelijk besloten om het alvast te downloaden. Oké, stiekem ben ik nu bij de laatste aflevering van seizoen 2. Leren doe ik wel een andere keer. (a')


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik kan met trots zeggen dat ik het eerste seizoen heb overleefd (ik ben een schijtluis, alles dat in de buurt van horror komt, komt dus niet bij mij in de buurt), en ik vond dat het wel eens was om hier eens hallo te zeggen ^^
    Hallo! (:

    Jorah schreef:
    Ik kan met trots zeggen dat ik het eerste seizoen heb overleefd (ik ben een schijtluis, alles dat in de buurt van horror komt, komt dus niet bij mij in de buurt), en ik vond dat het wel eens was om hier eens hallo te zeggen ^^
    Hallo! (:


    Hallo. (:
    Ik ben nu in ieder geval niet de enige die nog lang niet alles gezien heeft. Ik ga nu beginnen aan seizoen 3.


    You will never know, just how beautiful you are to me.