• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ziek goede aflevering.


    ars moriendi


    ars moriendi

    Nog 40 minuten tot de season finale. *O*


    Your make-up is terrible

    Ik zit vol spanning voor de tv te wachten hier xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ooook. Ik ben bang, wie gaat er dooood. Er gaat altijd iemand dood.


    Your make-up is terrible

    Jaaaa ik ook
    Beter iig niet Daryl of Glenn


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Fuuuck cliffhanger


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Rick is het eeecht helemaal kwijt.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Rick is het eeecht helemaal kwijt.

    Echt een idioot. Shane 2.0.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Echt een idioot. Shane 2.0.


    Yepyepyep.

    Als Ed niet was gebeten door een zombie, had Shane hem omgelegd... Tada, waar zijn we nu?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 23:12 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Echt een idioot. Shane 2.0.


    Dat is wel een heel grove belediging xD

    Op zich is het wel te begrijpen toch, dat hij het gewoon even niet meer weet. Ze zijn natuurlijk sowieso allemaal wel getekend door alles wat er gebeurd is en ik denk dat Pete hier gewoon even de druppel was. Misschien als Rick op een ander moment los was gegaan, als hij niet op de grond zat en helemaal bebloed was, dat hij veel minder gestoord overgekomen was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Pratchett schreef:
    Nog 40 minuten tot de season finale. *O*


    Die is volgende week pas. :3

    Ik vond het echt een leuke aflevering en ben super benieuwd naar de volgende. :')

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 23:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oakheart schreef:
    (...)

    Dat is wel een heel grove belediging xD

    Op zich is het wel te begrijpen toch, dat hij het gewoon even niet meer weet. Ze zijn natuurlijk sowieso allemaal wel getekend door alles wat er gebeurd is en ik denk dat Pete hier gewoon even de druppel was. Misschien als Rick op een ander moment los was gegaan, als hij niet op de grond zat en helemaal bebloed was, dat hij veel minder gestoord overgekomen was.

    Nah ik weet niet hoor, ik zie echt veel parallellen these days. Het proberen te krijgen van een getrouwde vrouw en de persoon die dat tegenhoudt ombrengen (want laten we eerlijk zijn: hij wil haar echt niet helpen met die abuse omdat hij nou zo'n goed persoon is, dat zegt hij zelfs zelf wanneer die vrouw vraagt "zou je dit voor iedereen hebben gedaan?". Hij wil gewoon die booty.). Verder kan hij niet meer logisch beredeneren, is hij hartstikke paranoide aan het worden, respecteert hij de mensen waar hij te gast is niet (zoals Shane Hershel niet respecteerde).. Ik vind Rick echt een creep alla Shane geworden, serieus.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nah ik weet niet hoor, ik zie echt veel parallellen these days. Het proberen te krijgen van een getrouwde vrouw en de persoon die dat tegenhoudt ombrengen (want laten we eerlijk zijn: hij wil haar echt niet helpen met die abuse omdat hij nou zo'n goed persoon is, dat zegt hij zelfs zelf wanneer die vrouw vraagt "zou je dit voor iedereen hebben gedaan?". Hij wil gewoon die booty.). Verder kan hij niet meer logisch beredeneren, is hij hartstikke paranoide aan het worden, respecteert hij de mensen waar hij te gast is niet (zoals Shane Hershel niet respecteerde).. Ik vind Rick echt een creep alla Shane geworden, serieus.


    Ik denk eerlijk gezegd dat Rick dat vooral zei omdat Jessie dat nodig had en anders geen 'ja' gezegd zou hebben. Ze wilt zich graag speciaal voelen en Rick wist dat. Voor de rest ben ik het wel met je eens.


    Your make-up is terrible

    Inderdaad zijn er vergelijkingen, maar ik vind ze nog lang niet precies hetzelfde. Dat komt waar schijnlijk omdat ik gewoon echt iets tegen Shane had vanaf het begin, en ik Rick nog altijd sympathiek vind. En natuurlijk doet hij wel dingen die nergens op slaan. Maar ik denk trouwens dat ze er in feite allemaal moeite mee hebben dat de mensen waar ze te gast zijn zwak zijn in hun ogen, maar wel de regels voor hen bepalen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.