• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik dacht eerst ook dat ik twd niet leuk zou vinden, omdat ik een hekel aan horror heb. Maar dat is voornamelijk omdat ik horrorfilms vaak geen zinnig verhaal vind hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    martinski schreef:
    (...)

    Hallo. (:
    Ik ben nu in ieder geval niet de enige die nog lang niet alles gezien heeft. Ik ga nu beginnen aan seizoen 3.


    Hihi, je bent wel al een stuk verder dan mij :3 Aan de andere kant, we hebben voorlopig niet zo heel erg last van cliffhangers, want we kunnen meteen doorkijken :Y) So let's start on season 2 yay!



    Oakheart schreef:
    Ik dacht eerst ook dat ik twd niet leuk zou vinden, omdat ik een hekel aan horror heb. Maar dat is voornamelijk omdat ik horrorfilms vaak geen zinnig verhaal vind hebben.


    True that, maar ik ben daarnaast ook echt keisnel bang voor dingen dus tja c:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 15:45 ]

    Jorah schreef op 23 juni 2015 - 15:41:
    martinski schreef:
    (...)

    Hallo. (:
    Ik ben nu in ieder geval niet de enige die nog lang niet alles gezien heeft. Ik ga nu beginnen aan seizoen 3.


    Hihi, je bent wel al een stuk verder dan mij :3 Aan de andere kant, we hebben voorlopig niet zo heel erg last van cliffhangers, want we kunnen meteen doorkijken :Y) So let's start on season 2 yay!


    Ja, dat is wel een voordeel. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te kijken, maar ik moet gewoon weten hoe het verder gaat. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Na seizoen 4 ben je blij dat je gwn verder kan kijken en niet een jaar moet wachten xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oakheart schreef:
    Na seizoen 4 ben je blij dat je gwn verder kan kijken en niet een jaar moet wachten xD


    Haha, kan ik me er vast op voorbereiden dat ik mezelf die dag opsluit in m'n kamer. xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dylazing > Nakama


    16 - 09 - '17

    Gaan jullie naar Fear the Walking Dead kijken? De spinoff en de pilot zou in augustus airen.


    Your make-up is terrible

    Jaaaah, ik wil het sowieso zien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Furiosa schreef:
    Gaan jullie naar Fear the Walking Dead kijken? De spinoff en de pilot zou in augustus airen.


    Ik ga 't kijken als ik klaar ben met de serie. ;D


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Oh my gosh, de boeken over The Gov zijn zo onthullend! Het is gebaseerd op de comic, dus je komt zoveel personages tegen die op een andere manier 'hergebruikt' zijn in de serie. Zoveel over zijn leven en alles. En je komt erachter waarom hij zichzelf Brian noemt als hij die mensen tegenkomt.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:57 ]


    Your make-up is terrible

    Yas! Ik wist niet dat er een topic was...
    Ik heb alle seizoenen gekeken. Ik ben super benieuwd naar Fear the Walking Dead I can't wait :3


    ♡

    halfBloodPrince>>> IamSherlocked


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hey ik zat dus te denken, tot nu toe (S2E3) heb ik nog geen kinderen-Walkers gezien. Is daar een verklaring voor, komen die later of weet niemand hier iets over? ^^

    Jorah schreef:
    Hey ik zat dus te denken, tot nu toe (S2E3) heb ik nog geen kinderen-Walkers gezien. Is daar een verklaring voor, komen die later of weet niemand hier iets over? ^^


    Ik heb er net nog één gezien, ja. (a') Nou, paar afleveringen geleden inmiddels, maar ik kijk nu aan 1 stuk door. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Jorah schreef:
    Hey ik zat dus te denken, tot nu toe (S2E3) heb ik nog geen kinderen-Walkers gezien. Is daar een verklaring voor, komen die later of weet niemand hier iets over? ^^


    Weird, in de allereerste aflevering zit er toch eentje.

    Topic 2

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 16:58 ]


    Your make-up is terrible