• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    'Nee,' mompelde ik. Ik wou dat het zo was, maar zo ging het leven nu eenmaal niet. Vervelend? Ja, maar niet iedereen heeft het makkelijk. 'Het juist..' begon ik. 'Laat maar.' Ik zuchtte even. Het kabbelende geluid van het mooie beekje maakte me wat rustiger. 'Slaap jij maar op het bed, ik zoek wel een ander bed of de bank. Ik ben wel gewend aan zo'n omstandigheden,' zei ik, doelend op mijn velen kampeertrips.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp
    'Nee,' mompelde ik. Ik wou dat het zo was, maar zo ging het leven nu eenmaal niet. Vervelend? Ja, maar niet iedereen heeft het makkelijk. 'Het juist..' begon ik. 'Laat maar.' Ik zuchtte even. Het kabbelende geluid van het mooie beekje maakte me wat rustiger. 'Slaap jij maar op het bed, ik zoek wel een ander bed of de bank. Ik ben wel gewend aan zo'n omstandigheden,' zei ik, doelend op mijn velen kampeertrips.


    Gregory McEwan
    "Nee" mompelde ze, ik knikte.
    "Het juist.Laat maar " zuchtte ze.
    "Nee vertel " zei ik zacht, ik wilde weten wat haar dwarszat.
    "Slaap jij maar in het bed, ik zoek wel een ander bed of de bank. " zei ze.
    Ik vermande me ,ik wilde dit weten.
    "Waarom durf je niet, vertrouw je me niet of is het één of ander meisjesding waar ik niets van weet? " vroeg ik haar toen zacht, hopend dat ze het verdriet dat nog trilde in mijn stem niet merkte


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik lachte zacht en kort. Was dat maar waar. Dit was vele malen groter. Het was iets wat ik geheim moest houden. We moesten gewoon vrienden blijven, dat was de beste optie. Ik stond weer op en trok hem ook op. 'Sommige dingen, dear Gregor, moeten zo blijven zoals ze zijn.' Toen trok ik hem achter mij aan, het riviertje in. Ik balanseerde op een voet op een steen, maar verloor toch mijn evenwicht en plofte met mijn andere voet in het water.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    Ik wachtte maar kort, en toen gooide ik mijn spullen op het overgebleven bed. 'Het spijt me, lieverd,' zei ik tegen Melody. 'Maar je wilt toch niet als het vreemde lesbische koppel overkomen?' fluisterde ik toen speels in haar oren. Ze wist dat ik met haar speelde, maar tegenlijk zou ook werken. Dat was het mooiste aan mensen. Ik liep het ene leuke meisje achterna en zag dat ze onder op de bank zat. Ik had de woonkamer nog niet goed bekeken. 'Waar voel je je schuldig over?' vroeg ik haar. Ik kon het aan haar gezicht zien. Ik maakte een gebaar naar mijn gezicht zodat ze wist dat ik het kon aflezen van haar gezicht. 'Anyway, ik ben Rose.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl

    Ik schud iets mijn hoofd zodra ik een meisjesstem hoor en ik kijk haar aan. "t is niks.jij hebt onze laatste plek ingenomen ofniet? Ik zag je de kamer in lopen.." en ik luister naar haar 'Ik ben Laurinda." Wat kon het ook kwaad/ "Ik was wat tegen Gregor aan het dollen over de laatste plek innemen, en hij leek te twijfelen vanwege Anna. Anna zou hem hier op de bank laten slapen inplaats van bij haar op de kamer, en de jongen is zo smoorverliefd dat hij het gewoon doet. Ik heb hem iets te gemeen verteld dat het geen zin zou hebben, dat ik niks in hem zie op die manier, ik bedoel hij is minstens 25, maar dat Anna niks in hem ziet waarschijnlijk. Ik bedoel jij laat je liefde toch ook niet beneden op een harde bank slapen? Ze heeft hem er gewoon uitgezet, anyway, nadat ik dat gezegt had is hij naar buiten gevlucht en anna is bij hem nu dus ik kan mijn excuses niet aanbieden"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    'Dat is een heel verhaal,' concludeerde ik toen. 'Maar het is niet waar, wat je zegt. Anna heeft wel een zwak voor hem. Je had hen eens in het vliegtuig bezig moeten zien. Ze heeft zelfs zijn broek genaaid. Wie weet wat er is gebeurd tussen hen twee.' Ik bekeek Laurinda eens goed. 'Maar genoeg over hen. Waar kom jij vandaan, Laurinda?' Haar naam sprak ik uitdagend uit. Ze was tenslotte mijn kamergenootje nu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna sleurde me mee de rivier op en plonsde met één voet in het water.
    "Dear Gregory? " zei ik lachend terwijl ik haar rechttrok.
    "En wat voor dingen wil je hetzelfde houden dan? " vroeg ik nieuwsgierig, oh nee, misschien had Anna wel een crush op iemand anders maar durfde ze het hem niet te zeggen?
    "Wat het ook moge zijn, als je hulp nodig hebt. " bood ik met een zwaar hart aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Dank je,' glimlachte ik. Ugh, mijn wandelschoen was ondergelopen en hij was waterdicht, dus het water ging er niet uit. Ik liet Gregor los en deed mijn wandelschoen uit. Balancerend op een been op een steen, schudde ik het water uit mijn schoen, gaf de schoen aan Gregor en kneep toen mijn sok uit, waarna ik alles weer aan deed. 'Maar het is werkelijk niets om je mee lastig te vallen.' Toen hopte ik van de ene steen op de andere en kwam zo op de overkant terecht. Uitdagend keek ik hem aan. 'Kom je ook nog?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan,
    ik hield haar schoen vast en stond klaar om haar op te vangen mocht ze vallen, wat dus niet het geval was, ze wou me niet lastig vallen dus ja , waarschijnlijk waren mijn conclusies wel juist.
    "Is onze lieve Anna ver-liefd?" zong ik lachend, en sprong haar achterna naar de overkant van de rivier.
    "Weet je, volgens mij is Delilah wel een interessant typetje, ik herkende de koffer die ze bij zich droeg, een koffer speciaal voor messen, wie weet wat ze daarmee doet." zei ik vervolgens met glinsterende oogjes.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Messen?' vroeg ik verbaasd. 'Sinds wanneer ben jij zo avontuurlijk?' Ik grinnikte. Dat was dus echt Gregor-a-like. Maar ach, wat kon het kwaad. 'Maar het wel chique,' grijnsde ik. 'Misschien kan ze ons allemaal een voorstelling geven.' Ik sprong behendig terug naar de overkant. 'Kom je, we moeten terug. De voorstelronde begint zo.' Hm, misschien kon ik het toch wel, op een kamer slapen met Gregor. We zouden vanavond wel zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Ja ik weet dat door mijn passie voor koken hé, en mjah misschien wel. " zei ik waarna ik haar weer achternasprong.
    "Jep, klaar voor de voorstellingsronde!" zei ik vrolijk, ik wist niet hoe ik me moest voelen nu eigenlijk, ik was verward.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ik ga afsluiten voor vandaag. Ik zal morgen weer reageren denk ik.]
    Anna Sharp
    We liepen samen gezellig kletsend naar het huis. Eenmaal in het huis, riep ik in het trappenhuis iedereen bij elkaar in de woonkamer. Uit de auto haalde ik de deelnemerslijst en wachtte totdat iedereen in de woonkamer is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Verdomme." vervloekte ik Rose en Sarah-Jane, want Sarah-Jane had iets gezegd van blijven plakken aan elkaar en Rose moest zo nodig naar haar luisteren. Ik ging opzoek naar een kamer en zag dat er nog een plaats vrij was op een kamer met Sarah-Jane en nog een meisje. Ik duwde de deur open en liep naar binnen. "Vanaf nu slaap ik hier." zei ik tegen hen. "O, btw, ik ben Melody." zei ik tegen het andere meisje. Ik legde mijn koffer op het ene bed en liep weer de deur uit toen ik hoorde dat iemand ons riep.

    James Flanagan
    "Hé, ik ben ook James. Maar we hebben elkaar al ontmoet in de auto." zei ik. "Je mag wel bij ons op de kamer, tenminste als het van hun mag."
    Ik wachtte niet op hun antwoord en gooide mijn koffer al op een bed. Even later hoorde ik de stem van mevr. Sharp en riep tegen de jongens: "Jer, Damien, James. We worden geroepen."
    Ik rende de deur uit en rende de trap af. "Present." zei ik tegen Sharp.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik gaf iedereen spontaan een knuffel en begon helemaal te hyperen: "Ik heb er nu al zin in. Dit gaat echt geweldig worden. O, wacht, riep daar iemand ons."
    Ik pakte de hun armen en sleepte hun mee de trap af, het boeide me niet of ze vielen. "WE ZIJN ER!!!!!!!" schreeuwde ik tegen Sharp.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Lizzy begon iedereen te knuffelen en verbaasd schoot ik in een hartelijke lach, ik had zo het gevoel dat ditmeisje wel een goede vriendin van me zou worden, er werd geroepen en Lizzy werd nu helemaal hyper , samen met haar liepen we naar beneden, naar Sharp en McEwan.
    De meiden melden zich...

    Damien Morrisson
    Ik slofte naar beneden en ging onwillekeurig naast Delilah staan, ik zag hoe McEwan ons geamuseerd aankeek en deed een teken naar hem en Sharp, hij haalde een beetje triest zijn shouders op en zuchtte, ik legde mijn hand op mijn hart en keek hem meelevend aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Toen iedereen gearriveerd was onder, las ik iedereens naam op en het bleek dat iedereen gewoon present was. Ik deelde mee dat iedereen om 23u precies binnen moest zijn, dat er om 18u gegeten werd en dat ik alleen een aanspreekpunt was, geen leiding. Het was nu al laat in de middag en ik had geen zin om vandaag nog iets te gaan ondernemen. Daar deelde ik mede dat mensen maar iets moesten bedenken voor morgen als ze al iets samen wilden doen. Toen ik klaar was met mijn speech en iedereen z'n eigen weg ging, wendde ik me tot Gregor. 'Dus, jij kookt voor dertien personen iedereen avond?' vroeg ik hem plagerig.

    [Kunnen jullie even aangeven op welke slaapkamer iedereen slaapt, dan kan ik dat in de kamerindeling opgeven.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt