• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Het meisje leek eindelijk door te hebben dat ik geen interesse had in gezellig gedoe en richt haar aandacht naar de rest van de personen in de auto, wat ik ook maar eens doe. Naast haar zit een jongen (damien) en voorin zit net zo, een jongen achter het stuur. Ook een jongere, net als wij op reis. Met naast hem mevrouw Sharp. Hmm, ,mijn hoofd leg ik met een zucht tegen het koele glas aan terwijl ik mijn blik weer afwezig naar buiten richt.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:

    Rose Black
    'Gadverdamme Melody,' floepte eruit toen ze haar magazine open deed met haar wasbordjes. Ik had echt geen zin om halfnaakte mannen te bekijken, dus draaide ik me om naar de rij dames achter mij. 'Hey Ladies,' zei ik toen. 'Ik ben Rose. En deze creep is Melody.' Toen viel me op dat er ook nog een jongen zat. 'En jongen uiteraard,' lachte ik. Dit ging toch nog wel gezellig worden.


    Melody Black
    "Gast Rose. Je hebt echt geen smaak, jij. Jij kijkt liever naar nerdjes, of niet soms?" zei ik tegen Rose terwijl ik op haar hoofd sloeg met het tijdschrift.
    "En ja, ik ben Melody en nee, ik ben geen creep. Ik heb gewoon een goede smaak voor jongens. In tegenstelling tot dit meisje hier." zei ik tot de rest richtend.
    "Ik bedoel, welk meisje kijkt er nou niet graag naar jongens." zei ik doelend op de meisjes voor ons.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Zwijgzaam zaten James en ik naast elkaar. Hij reed nog altijd. We zaten nu op de autoweg en volgens de beschrijving zouden we hier nog een hele tijd op blijven zitten. Ik legde de kaart een tijdje weg. Wanneer we langs Gävle kwamen, zou ik weer op de kaart moeten kijken, maar voor nu kon ik lekker rusten. De reis zover was vrij stressvol geweest. Ik voelde hoe een migraineaanval begon op te komen, daaraan wist ik dat ik stress had. Ik pakte mijn medicijnen uit mijn tas en nam een pilletje. Waarom had ik dan ook stress? Mijn gedachten dwaalden af naar Gregory. We waren samen met nog een paar andere mensen hechte vrienden. In totaal waren we met ons zessen. Dat deed me eraan denken; ik pakte mijn mobiel en stuurde Lily een berichtje dat we aangekomen waren in Stockholm en nu onderweg waren. Zij zou dat wel doorgeven aan de rest. 'Als je wilt rusten, moet je het zeggen,' bood ik James aan. 'Dan rijd ik wel.' James schudde zijn hoofd. Het bord "Gävle" flitste aan mij bij en ik pakte met een zucht de kaart weer op. 'De afslag moet je hebben,' zei ik tegen James. Nog geen vijf minuten later reden we op een langgestrekte weg, die geen einde leek te hebben. 'Nog twintig kilometer hierop,' las ik af. 'En dan moeten we ergens een bosweg oprijden. Er staat dan met een bord aangegeven "Stuga i skogen". Daar moet je dan nog zo'n vijf kilometer rijden en dan komen we bij het huisje.' James knikte en verhoogde de snelheid een beetje.
    Een twintig minuten later reden we het boswegje op. 'We zijn er bijna,' riep ik naar achteren. Een kwartiertje later stonden we eindelijk voor het huis. Uit een envelop haalde ik de sleutel tevoorschijn en liep als eerste naar het huis. Ik opende de deuren. Een muffe geur kwam naar buiten en ik zette de deur vast zodat er frisse lucht naar binnen kon komen. 'Welkom,' riep ik iedereen toe. 'Verken allemaal even het huis en reserveer eventueel al een slaapplaats. Over een half uur verzamelen we hieronder, dan doen we een voorstellingsronde en daarna mogen jullie de tassen uitpakken,' riep ik iedereen toe toen ze de auto waren uitgestapt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Holy crap you guys are quick)
    Gregory McEwan
    Na Anna reden wijnu ook de oprijlaan/grindpad op en stopten voor het huisje.
    "Aight Ladies, het was een aangenaam genoegen jullie in de auto te hebben, maar je hebt de dame gehoord, ga maar vast een plekje zoeken om het jullie plek te maken. " grinnikte ik.
    De meiden stapten uit en ik gaf hen hun spullen aan.
    "als jullie hulp nodig hebben, roep je maar. " zei ik met een speelse knipoog.
    "Dat geld ook voor jou hé Anna!" riep ik er luid lachend achteraan.

    Delilah Gerson
    Geweldig, helemaal fantastisch, de leiding flirtte met elkaar, jakkes dit ging me veel te klef worden.
    "Hai, zal ik je helpen? " het was de jongen van daarstraks.
    "Uhm ja is goed geloof ik. " knikte ik blozend, en gaf mijn tas met kleren aan hem door, mijn messenset en mijn dagboek in mijn handtas droeg ik het liefst zelf.

    Damien Morrisson.
    "Hey kijk, het ziet eruit of ze hulp kan gebruiken, niet? " zei ik, wijzend op het zwartharige meisje.
    Zonder antwoord af te wachten liep ik op haar af.
    "Hai, zal ik je helpen? " vroeg ik galant.
    "Uhm, ja is goed geloof ik, antwoordde ze blozend.
    Ze gaf me een tas en hield zelf een koffertje en een handtas vast.
    "Lief dat je me helpt, wat is je naam eigenlijk?" vroeg ze me toen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik draaide me om en liep het huis in. Ik was in de woonkamer binnen gekomen en via de keuken en de eetkamer liep ik naar de eerste verdieping waar ik iedere deur open deed. Er waren alleen twee grotere slaapkamers en een kleine gezamenlijke ruimte. Hetzelfde was het geval op de tweede verdieping. Op de derde verdieping was een tweepersoonskamer met daarbij een badkamer. Het verbaasde me dat de rest van de mensen geen badkamer hadden. Misschien was er ergens in het huis een gezamenlijke badkamer. Ik zette mijn handtas neer op de rechterkant van het bed. Het zag er naar uit dat Gregor en ik hier zouden moeten gaan slapen. Ik opende ook hier een raam en ik keek naar buiten. We zaten hier werkelijk in de middle of nowhere.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    De reis was voorbij gegaan, ik had, na mijn korte woordenwisseling met het meisje naast me, waarvan ik de naam al weer kwijt was. Niks meer gezegt en enkel naar buiten gekeken met mijn hoofd tegen het koele glas.
    Ik stap de auto uit e luister naar wat mevrouw Sharp ons verteld. Kamer zoeken, spullen wegleggen en terugkomen voor een voorstelronde.. Jippy... Het zouden dan ook wel gedeelde kamers zijn.. Dubbel jippie.

    Laurinda Pearl
    We stappen de auto uit waarna Gregor ons helpt met onze spullenpakken en iets zegt over heb roepen als we hulp nodig hebben waarna ik grinnik. "komt goed" en ik hang mijn tas om mijn schouder waarna ik Lizzy en Delilah bij hun hand pak en ze meesleep het huis in. We MOESTEN een gezamelijke kamer hebben koste wat het kost.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sarah-Jane Black
    Abigail stapte uit en ik stapte na haar uit. 'Wow, dat is een mooi huis,' zei ik, tegen niemand in het algemeen. Ik deed mijn gewone tas over mijn schouder, mijn koffer zou ik later wel pakken. Toen ging ik naast haar staan. 'Zullen we samen een kamer uitzoeken?' vroeg ik haar. 'Ik wil eens een keertje niet bij mijn zussen en broer slapen.'

    Rose Black
    De hele reis was ontzettend gezellig geweest. We hadden kennis gemaakt met Laurinda, Lizzy en Delilah. Het leken ontzettend leuke meisjes. Ik liep achter hen aan. 'You guys,' riep ik vrolijk. 'Mag ik erbij?' Ik hoopte dat het mocht. Ik zou het vervelend vinden als zij ons nu gingen buitensluiten. Dat zou onaardig zijn, en ik mocht onaardige mensen niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Zou het kamers voor 5/6 personen hebben? Dat zou cool zijn dan zouden we met z'n allen op een kamer." No way, dat ik zonder Rose en bij Sarah-Jane zou slapen.
    Ik liep achter hen aan en nam Rose weer bij de arm terwijl ik haar meesleepte het huis in, achter de andere drie meisjes aan.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "OMG!!!! We moeten gewoon met z'n allen op een kamer." schreeuwde ik in Laurinda's oor. "Ik heb nu al zin in de slapeloze nachten en humeurige ochtenden. De kruimelige chips en illegale drank. Tenminste, ik hoop toch dat een iemand van jullie drank heeft meegenomen?"
    Ik keek hoopvol naar Delilah, Laurinda, Rose en Melody. Ik was te jong om drank mee te nemen, dus moest iemand anders het voor mij doen.

    James Yaser
    Damien liep weg om een meisje te helpen en ik keek om mij heen. Ik zag Jeremy uit de auto stappen en ik liep naar hem toe. "Hé, Jer. Zullen we samen een kamer zoeken?" Ik had dus echt geen zin om de hele vakantie alleen te moeten slapen, zonder enig lolletje. Dat zou verschrikkelijk zijn

    (Sorry, slechte posties...)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Laurinda sleurde ons mee en Damien liep achter ons aan met mijn tas, Lizzy vroeg achter drank.
    "Sorry popje, ik drink niet. " zei ik, en keek de rest aan, Toen we uiteindelijk bij de kamer aankwamen zette Damien mijn tas neer.
    "Ik hoor 't wel als je nog hulp nodig hebt hé? " glimlachte hij.
    "Ah kom hier, je bent 'n schat!" zei ik vrolijk, en trok hem in een knuffel, ik voelde hoe hij zijn armen ook om mij heensloeg en zijn wimpers kriebelden in mijn nek toen hij zijn ogen sloot.

    Gregory McEwan
    Ik grinnikte om Rose (geloof ik) en pakte ook mijn eigen spullen, ik ging op zoek naar Anna en vond haar op de enige kamer met tweepersoonsbed en badkamer.
    "Dus eh, we moeten samen in een bed? " vroeg ik, niet dat ik dat erg vond maar voor de meeste meisjes was dat toch iets beangstigend.
    Ik keek Anna aan, wachtend op reactie.

    Damien Morrisson
    Opeens werd Delilah door een hele resem meiden meegesleurd, ik liep er dan maar achteraan, want ik had haar kleren nog vast, na even stopte de giechelende bende bij een kamer en ik zette Delilah 's kleren neer.
    "Ik hoor 't wel als je nog hulp nodig hebt hé? " glimlachte ik toen, ik kon er niks aam doen dat ik nu als haar slaafje overkwam, maar opeens deed ze iets onverwachts
    . "Ah kom hier, je bent 'n schat!" zei ze vrolijk, en ze trok me in een knuffel, ik liet mn hoofd in haar nekholte rusten, ze rook naar een lekker parfum, ik sloot mijn ogen en sloeg mijn armen ook om haar heen, in mijn gedachten waren we nu alleen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    de hele familie aanwezig,
    wat schattig :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    de hele familie aanwezig,
    wat schattig :3

    ??


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Gregory McEwan
    Ik grinnikte om Rose (geloof ik) en pakte ook mijn eigen spullen, ik ging op zoek naar Anna en vond haar op de enige kamer met tweepersoonsbed en badkamer.
    "Dus eh, we moeten samen in een bed? " vroeg ik, niet dat ik dat erg vond maar voor de meeste meisjes was dat toch iets beangstigend.
    Ik keek Anna aan, wachtend op reactie.


    Anna Sharp
    Gregor kwam binnen en ik draaide me om. Hij had de slaapkamer dus gevonden. 'Ja, ik denk het wel,' zei ik bedenkelijk. Plotseling realiseerde ik me dat ik dit bed met hem moest gaan delen. Mijn enigste privacy waren nog mijn dromen en die had ik in mijn apartement voor mezelf. Maar nu sliep hij naast me, en moest ik me zelfs in mijn dromen inhouden. Toen Lily weer eens was blijven slapen en Greg en ik een close moment hadden gehad, had ze me in mijn slaap horen praten. Dat ging gegarandeerd nu ook gebeuren. 'Sorry,' mompelde ik en pakte mijn tassen. 'Ik kan dit niet.' Ik liep terug naar onderen zonder Gregor aan te kijken.

    James Black
    Ik parkeerde de auto en stapte uit. Een jongen liep op een andere jongen af die bij mij in de auto had gezeten. 'Hey guys,' zei ik vrolijk tegen hen. Sarah-Jane had me gisteren gezegd dat ik ook eens moest proberen zelf vrienden te maken en niet alleen bij haar te blijven hangen. 'Hoe gaat het? Ik ben James,' stelde ik mezelf voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind james, james en sharp nog steeds niet leuk


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Aahw poor Greggy)
    Anna draaide zich om en pakte haar tassen op.
    "Sorry ik kan dit niet. " zei ze, en vertrok naar beneden, ik zuchtte, zou ik haar achterna gaan? ja dat was wel zo netjes toch?
    "Anna! Anna. " ik greep haar bij de pols toen ik haar eindelijk te pakken had.
    "Jij gaat nu je koffers terug op die kamer zetten, ik slaap wel op de sofa, ik wil niet dat jij rugklachten krijgt. " zei ik vriendelijk, en nam haar tassen mee naar boven, ik pakte de mijne en zette ze naast de bank, zo, problem solved.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Gregje mag wel bij ons damesgroepje slapen :3 *kwijlkwijl*


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign