• STOP OP VROUWEN!

    Het verhaal:

    Het speelt zich af in 2046. De stad Londen wordt geterroriseerd door een grote groep vampiers. Voordat de hele stad natuurlijk leeggezogen en vernadert is, moeten de vampiers worden gestopt. Hiervoor is een groepje vampier-hunters ingehuurd. Dit groepje zorgt ervoor dat de vampiers beperkt blijft en Londen is gered. Toch zijn er rare dingen aan de hand tussen de vampiers en de hunters. Is er liefde in het spel of is er nog meer aan de hand dan dat?




    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit:

    Speeltopic

    Rollenlijst:
    Vampiers Hunters:
    - Alan Dean Mccain~22~0hitsjusther
    -
    -
    -

    - Katelynn Megan Crowley~19~Dangerx
    - Moire Beaulieu~21~geleninja
    - Isabelle Eloise McCallan~18~Pebble
    -

    Vampiers
    - Deangelo "Dean" Skinner~19~Linkin
    - Daniël Alexander Priceton~299~Pebble
    - Ivanec Jeruzalem~49~geleninja
    -

    - Raven Juliette Smith~314EIijah
    - Gereserveerd voor wytskebizzle
    - Gereserveerd voor Dauntlessone
    - Gereserveerd voor Dangerx


    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -RESERVATIES BLIJVEN MAX. 3 DAGEN STAAN!
    -Graag uitgebreid beschreven en laten checken!
    -Max. van 2 personages
    -Minimaal een stuk van 250 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 11:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 14:29 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zane is af.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zal alles erbij zetten zodra ik op m'n laptop ben


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam: Raven Juliette Smith.

    Leeftijd: Raven is geboren in de zeventiende eeuw. Maar ze ziet eruit als een tweeëntwintig jarige.

    Ras: Vampier.

    Karakter: Komt eraan.

    Uiterlijk: Raven heeft lange, donker bruine haren die tot haar middel reiken. De puntjes van haar haren zijn licht bruin geverfd, ooit heeft ze haar haar wel eens een apart kleurtje gehad, namelijk paars. Alleen dat beviel haar niet zo goed vandaar dat Raven snel weer was terug gegaan naar bruin.
    Haar lelieblanke huid kent geen oneffenheden, wel kan je hele lichte sproetjes rond haar neus ontdekken. Ze heeft een fijn gezichtje en als ze lacht komen er schattige kuiltjes in haar wangen. Raven heeft sprankelende ijs blauwe ogen die gevaarlijk afsteken door haar donkere lokken. Haar ogen zijn omringd door lange, gitzwarte wimpers waar Raven graag een laagje mascara op smeert. Verder qua make-up gebruikt ze eyeliner en lippenstift of een lipglossje. Met 'speciale' gelegenheden wilt ze zich nog wel eens wat zwaarder opmaken. Raven is maar liefst één meter negenenzestig, niet al te groot dus.

    Geschiedenis:

    Wapens:

    Specialiteit:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ik wil graag de zus van Moire Beaulieu hebben. de sletterige vampierjager

    nidra schreef:
    ik wil graag de zus van Moire Beaulieu hebben. de sletterige vampierjager

    https://31.media.tumblr.com/4ac18950100189f05847de987b9c058d/tumblr_n1yr9lh4I31s4n4gho2_250.png


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Als we alleen maar vrouwelijke personages gaan nemen heb ik er niet zo'n zin meer in. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Er komt een stop op vrouwen. Als we willen beginnen moeten mannen en vrouwen gelijk zijn. Anders komen we niet uit als er stelletjes komen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijne is sowieso niet hetero :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn personage is een non (maar beloftes hebben soms de gewoonten om te breken), maar mag Laura/Nidra nog mee doen? want het idee was dat wij samen aan deze rpg mee gingen doen, misschien dat ze anders een jongen wilt worden.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 15:41 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Alan Dean Mccain.
    Leeftijd: 22.
    Ras: Vampier-Hunter
    Karakter: Alan is een Engelse man, die ook alleen maar Engels spreekt en verstaat, en hij behoort tot de hunters. Alan is een koppige man en heeft een sterke wil. Hij is altijd al alleen geweest, zijn ouders kregen hem op een leeftijd waar ze hem niet wouden en legde hem bij een kerk voor de deur. Alan is meegenomen door de christenen en is christelijke opgegroeid. Hij vond dit nooit fijn en is toen weggeglipt. Sindsdien leeft hij in oude vervallen huisjes totdat hij werd overvallen door de vampiers. Sinds die dag haat hij hun. Hij was in het begin een erg slechte hunter, de eerste poging van hem liep zelfs uit dat de vampiers zijn broertje pijn deden. Hij leerde het hunten van de clan en is de één van de besten. Alan is vaak alleen en denkt dan aan het verleden en aan zijn broertje die hij achterliet toen hij bericht kreeg dat hij moest jagen. Hij lijkt van buiten erg vrolijk maar dat is hij van verre niet. Verder is hij erg goed in plannen, maar leidden kan Alan totaal niet., dat moet hij nog leren. Hij hoopt de hunting te overleven en zijn broertje Matt ooit terug te zien.
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Specialiteit:

    Mijn personage is niet helemaal af, maar moet eten en anders ben ik het kwijt. Ik pas het later nog aan !

    Desnoods neem ik er wel een mannelijke vampier bij als verder niemand een jongen gaat nemen..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    geleninja schreef:
    Mijn personage is een non (maar beloftes hebben soms de gewoonten om te breken), maar mag Laura/Nidra nog mee doen? want het idee was dat wij samen aan deze rpg mee gingen doen, misschien dat ze anders een jongen wilt worden.


    Het is ook maar een tijdelijke stop op de meiden. Als meerdere mensen mee doen is dat erg prettig. Alleen de meiden worden zo snel bezet dat de mannen een beetje worden vergeten. Ik zeg niet dat dingen niet mogen, maar het gaat iets te snel met de meiden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Het is ook maar een tijdelijke stop op de meiden. Als meerdere mensen mee doen is dat erg prettig. Alleen de meiden worden zo snel bezet dat de mannen een beetje worden vergeten. Ik zeg niet dat dingen niet mogen, maar het gaat iets te snel met de meiden

    Dat begrijp ik, maar komt de stop na Nidra of voor Nidra? Want anders moet ze misschien gaan kijken of ze een mannelijk personage leuk vind.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Voor. Als in het na doe zit ik vol. En anders loopt het echt niet meer heb ik het idee. Dan worden de mannen een beetje vergeten. Ze hoeft niet per se een man te nemen, maar wil wat meer mannen erin hebben


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †