• STOP OP VROUWEN!

    Het verhaal:

    Het speelt zich af in 2046. De stad Londen wordt geterroriseerd door een grote groep vampiers. Voordat de hele stad natuurlijk leeggezogen en vernadert is, moeten de vampiers worden gestopt. Hiervoor is een groepje vampier-hunters ingehuurd. Dit groepje zorgt ervoor dat de vampiers beperkt blijft en Londen is gered. Toch zijn er rare dingen aan de hand tussen de vampiers en de hunters. Is er liefde in het spel of is er nog meer aan de hand dan dat?




    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit:

    Speeltopic

    Rollenlijst:
    Vampiers Hunters:
    - Alan Dean Mccain~22~0hitsjusther
    -
    -
    -

    - Katelynn Megan Crowley~19~Dangerx
    - Moire Beaulieu~21~geleninja
    - Isabelle Eloise McCallan~18~Pebble
    -

    Vampiers
    - Deangelo "Dean" Skinner~19~Linkin
    - Daniël Alexander Priceton~299~Pebble
    - Ivanec Jeruzalem~49~geleninja
    -

    - Raven Juliette Smith~314EIijah
    - Gereserveerd voor wytskebizzle
    - Gereserveerd voor Dauntlessone
    - Gereserveerd voor Dangerx


    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -RESERVATIES BLIJVEN MAX. 3 DAGEN STAAN!
    -Graag uitgebreid beschreven en laten checken!
    -Max. van 2 personages
    -Minimaal een stuk van 250 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 11:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag je eigenlijk 2 rollen hebben? want een mannelijke vampier lijkt mij ook wel leuk om te doen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Later misschien, maar aangezien er nu nog weinig mensen zijn zit ik er nog over na te denken of ik het zal doen of niet


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik maak zo snel mogelijk mijn rol af. Ik hoop dat het van het weekend lukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Ik maak zo snel mogelijk mijn rol af. Ik hoop dat het van het weekend lukt.


    Maak je niet druk hoor. Ik heb het filmpje ook nog niet af hoor! Hoop dat jullie het leuk gaan vinden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Moet ik voor het moment Moire aanpassen? Nu staat hetber alsof haar zus (eloise) nu ook aan de rpg mee doet.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Moet ik voor het moment Moire aanpassen? Nu staat hetber alsof haar zus (eloise) nu ook aan de rpg mee doet.


    Nee dat hoeft niet, want het is een tijdelijke stop op de meiden. ik wil gewoon een paar jongens erbij zonder dat het te hard gaat.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lijkt me super leuk!
    Het liefst zou ik een vrouwelijke Vampire Hunter willen, maar ik wil ook wel een mannelijke vampier…
    Is het misschien mogelijk om allebei te mogen, afgezien van de tijdelijke stop op meiden?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Lijkt me super leuk!
    Het liefst zou ik een vrouwelijke Vampire Hunter willen, maar ik wil ook wel een mannelijke vampier…
    Is het misschien mogelijk om allebei te mogen, afgezien van de tijdelijke stop op meiden?


    Ik zal een max van 2 personages neer zetten! Ik ben blij dat je mee wilt doen! Ik zal wel meer plaats maken voor meer rollen. Dan kunnen meer mensen mee doen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wil je me waarschuwen als de vrouwlijke vampire hunters weer open zijn? Aangezien ik slecht ben in jongens.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik dan ook een mannelijke vampier mogen hebben? Ik had al eerder gevraagd voor een tweede rol.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Er komen extra rollen bij vanwege tekort aan rollen terwijl er vraag is naar meer! Ik zal zo snel mogelijk dit aanpassen, maar op mobiel is het erg lastig om alles aan te passen. Ik zal jullie erbij zetten zodra ik op mijn laptop ben!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is mijn vraag dus een ja??

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 18:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Is mijn vraag dus een ja??


    Yep, ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Isabelle Black. Ookwel Isa genoemd door vrienden.
    Leeftijd: Isabelle is 17 jaar oud.
    Ras: Ze is een vampire hunter.
    Karakter: KOMT
    Uiterlijk: KOMT
    Geschiedenis: KOMT
    Wapens: KOMT
    Specialiteit: KOMT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Volle naam: Ivanec Jeruzalem
    Roepnaam: Jeruzalem
    Leeftijd: 49 (gestorven op 23 jarige leeftijd)
    Ras: Vampier
    Karakter: Jeruzalem is iemand met veel geduld. Hij is kalm en beheerst. Hoewel hij bloed natuurlijk nodig heeft gaat hij met zijn dorst om zoals wij met honger om gaan. Hij gaat rustig uit eten. Hij heeft net zoveel problemen met een mens doden voor bloed als dat wij hebben met een appel van een boom plukken om te eten. Jeruzalem is behoorlijk droog over het vampier zijn: Heb je dorst dan ga je drinken, is het dag dan blijf je binnen. Hij houd ook graag drinken en plezier gescheiden. Eerst moet hij zijn dorst stillen, daarna kan hij gaan doden/drinken/martelen/stalken voor plezier. Jeruzalem kan soms heer erg geobsedeerd raken door iemand. Vaak eindigt dit met de dood van de andere persoon als hij/zij toch niet zo interessant als gedacht blijkt te zijn. Jeruzalem kan heel geduldig en ambitieus zijn. Als hij aan iets begint wilt hij het graag afmaken en het zo goed mogelijk doen. Het is niet dat hij perfectionistisch is. Hij kent zijn grenzen en wilt wat hij kan binnen zijn grenzen goed uitvoeren. Jeruzalem kan behoorlijk droog zijn naar mensen. Als je hem irriteert is de kans groot dat hij je hart uit rukt. Jeruzalem is iemand is niet een flirt. Soms heeft hij een korte vlam die hij niet serieus neemt, maar als hij een relatie begint is hij heel gepassioneerd en romantisch. Verder is Jeruzalem dol op kunst en muziek en een deel van hem verlangt om te kunnen lopen in het zonlicht.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Jeruzalem werd geboren in 1997 op 13 mei in Zwitserland. Daar bleef hij echter niet lang, want toen hij 2 jaar oud was namen zijn ouders hem mee naar Londen. Daar is hij blijven wonen tot zijn dood. Ivanec was als kind een doodnormale jongen. Hij besloot na zijn middelbare school filosofie te gaan studeren en ontmoete in zijn studie tijd July. Ze was beeldschoon, slim en vriendelijk, maar hij was niet verliefd op haar. Hoewel zij dat wel was. Hij had haar al geen 2 jaar gezien toen ze op een nacht hem ineens van achter besprong en hem vermoorde. Toen hij wakker werd was zij in de zevende hemel, hoewel hij totaal niet blij was met haar idee van voor altijd samen zijn. Hij dode July nadat hij er achter kwam dat ze zijn vader en moeder vermoord had. Hij is sinds die tijd heeft hij vooral veel gereisd. De eerste jager die hij tegen kwam was in 2022 in New York. Hij werd gered door een andere, hele oude, vampier die iets in hem zag. Jeruzalem leerde van hem zich te concentreren op zijn eigen kracht en kon zich daarom zo focussen dat hij zich in een wolf kon veranderen. Hij dode de oudere vampier in wolf gedaante vlak daarna en verliet New York.
    Jeruzalem was altijd aangetrokken naar machtige vampiers en vaak voelde zij zich ook aangetrokken tot hem.Soms had een relatie met een van hem, maar de meeste duurde vrij kort. In Indonesië (2028) kwam hij iemand tegen die hem leerde hoe je katten en honden in je macht kon nemen. Katten is hem nooit gelukt, maar honden kan hij in 's nachts beheersen. In Venetië (2033) leerde een Vlam (Selina) hem hoe je in mist kon opgaan. Zijn training kon niet worden volmaakt toen jagers haar dode. Hij heeft toen vijf jaar aan wraak besteed en dode iedere jager die er ook maar iets mee te maken had. Een van hen heeft toen bijna een staak in zijn hart weten te slaan, maar miste. Hij heeft nog altijd een litteken op zijn borst dat hem daaraan herinnerd. Moskou (2039) Jeruzalem vond iemand die zijn training af kon maken en nu kan hij zich geheel laten verdwijnen in de mist. Hij kwam in 2044 terug naar Londen en is daar tot de dag van vandaag gebleven.
    Wapens: Jeruzalem gebruikt voornamelijk zijn snelheid, kracht, handen en tanden in een gevecht. Hij kan ook als wolf vechten. Soms gebruikt hij een pistool dat elastiekjes afschiet (wat heel pijnlijk, maar natuurlijk totaal niet dodelijk is). Gewoon omdat het kan.


    Specialiteit: Jeruzalem kan zich in mist laten opgaan, zichzelf in een wolf veranderen en 's nachts honden in zijn macht nemen. Die beheersing geld echter voor een nacht, zodra de zon op komt is die verbroken en vluchten de dieren weg. Wetend dat hij iets onaards is.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 11:42 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.