• STOP OP VROUWEN!

    Het verhaal:

    Het speelt zich af in 2046. De stad Londen wordt geterroriseerd door een grote groep vampiers. Voordat de hele stad natuurlijk leeggezogen en vernadert is, moeten de vampiers worden gestopt. Hiervoor is een groepje vampier-hunters ingehuurd. Dit groepje zorgt ervoor dat de vampiers beperkt blijft en Londen is gered. Toch zijn er rare dingen aan de hand tussen de vampiers en de hunters. Is er liefde in het spel of is er nog meer aan de hand dan dat?




    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit:

    Speeltopic

    Rollenlijst:
    Vampiers Hunters:
    - Alan Dean Mccain~22~0hitsjusther
    -
    -
    -

    - Katelynn Megan Crowley~19~Dangerx
    - Moire Beaulieu~21~geleninja
    - Isabelle Eloise McCallan~18~Pebble
    -

    Vampiers
    - Deangelo "Dean" Skinner~19~Linkin
    - Daniël Alexander Priceton~299~Pebble
    - Ivanec Jeruzalem~49~geleninja
    -

    - Raven Juliette Smith~314EIijah
    - Gereserveerd voor wytskebizzle
    - Gereserveerd voor Dauntlessone
    - Gereserveerd voor Dangerx


    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -RESERVATIES BLIJVEN MAX. 3 DAGEN STAAN!
    -Graag uitgebreid beschreven en laten checken!
    -Max. van 2 personages
    -Minimaal een stuk van 250 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 11:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik nog een vrouwelijke vampier reserveren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Uhm, ik zal je erbij zetten, maar ik heb besloten dat een reservatie maar 3 dagen blijft staan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Thanks! Ik wilde haar toch zo gaan maken, dus binnen 3 dagen heb ik haar wel af :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    haha dat is mooi :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Julia Chanel Dubois
    Leeftijd: 129, als mens 19
    Ras: Vampier
    Karakter: Julia is een vrolijk, druk meisje dat wel houdt van een feestje. Feestjes zijn voor haar dan ook de ultieme plek om menselijke jongens te ontmoeten. Eerst flirt ze een beetje met ze, om ze vervolgens mee te lokken en hun bloed te kunnen drinken.
    Tegen andere vampiers is ze meestal heel erg lief en wat rustiger, hoewel ze het ook heel leuk vind om met de mannelijke vampiers te flirten.
    Overdag is ze het liefste niet in de buurt van mensen, maar wanneer ze dit wel is gedraagt ze zoch zo menselijk mogelijk, hoewel ze wel arrogant tegen elk mens blijft.
    Uiterlijk: Van oorsprong heeft Julia donkerbruin haar en blauwe ogen, maar omdat haar huid alleen nog nog witter lijkt door haar donkere haar, heeft ze het lichtblond geverfd. Om dezelfde reden draagt Julia alleen lichte kleuren, iets wat ze zelf ook heel leuk vind staan.
    Julia is 1.65 meter en weegt 55 kilo, wat haar niet te dun maar ook zeker niet te dik maakt.
    Geschiedenis: Julia is opgegroeid in een leuke, zorgzame familie. Hoewel ze het niet rijk hadden, kwam ze ook nooit iets te kort. Op het moment dat ze gebeten werd, heeft ze gelijk besloyen om de VS te verlaten, dit omdat ze haar familie geen kwaad wou doen. In het begin miste ze haar familie heel erg, maar omdat ze wist dat dit de juiste keuze was heeft ze er uiteindelijk vrede mee gekregen. Voordat Julia in Londen terecht kwam heeft ze al veel van de wereld gezien, maar er is ook nog heel veel waar ze nog nooit geweest is.
    Wapens: Deze gebruikt Julia niet. Heeft ze niet nodig, vind ze.
    Specialiteit:

    Is ze goed zo?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jaaa ^_^ hehe als ik al die awesome personages lees, voelt de mijne zo slecht xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke vampier kunnen reserveren?

    Zou ik ook nog een vrouwelijke vampier kunnen reserveren, mijn rol post ik morgen.

    Ik wil me graag uitschrijven.
    Dit omdat het speeltopic nu al een aantal dagen open is maar er nog geen enkele reactie is geplaats. Heel jammer maar ik denk niet dat het nog echt iets gaat worden helaas


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zal de lijsten aanpassen en de reservaties erbij zetten ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Okee ! :)
    ik maak mijn rol vanavond of morgen (:

    hehe dat is goed hoor (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Velnias is trouwens Linkin


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Amy Sparks , Vrienden noemen haar vaak 'ams'
    Leeftijd: 17
    Ras: Vampier
    Karakter: Amy is een lief , spontaan meisje , ze is soms wat te luidruchtig en arrogant. het boeit haar niet wat anderen van haar denken en
    ze houd wel van een lolletje. ze is ook gek op aandacht . amy vertrouwd niet zo snel iemand maar dat komt door haar verleden.
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)


    Amy heeft halflang wit haar (was oorspronkelijk zwart) en ze verft het soms in een opvallende kleur . ze heeft een mooie lichte huid en een lippiercing. Op haar pols heeft ze een tattoo met ' Stay Strong '
    ze draagt graag donkere kleuren en stoere kleding. ze kan goed met make-up omgaan en is erg goed met smokey eyes.
    Ze houd van beanie's en die draagt ze dan ook vaak.
    ze is 1.71 lang en 54 kilo.
    Geschiedenis: Amy heeft een hele grote en gezellige familie . ze had altijd veel vriendinnen en ook een vriendje (Matt)
    Matt was een echte badboy. omdat ze zoveel met Matt omging gingen haar cijfers op school aardig achteruit. ze had steeds vaker ruzie met haar ouders en was vaak weg van huis . Ze kwam in aanraking met alcohol en sigaretten . ze was een tijdje verslaafd , haar ouders stuurden haar naar een kliniek en toen ze weer thuis kwam was de zweer in huis anders , ze voelde zich niet welkom en toen ze ook nog gebeten werd heeft ze besloten weg te gaan , ver weg van huis , ze wou haar familie geen pijn doen.. niet alweer. sinds haar verleden met Matt vertouwd ze niet snel iemand.
    Wapens: amy kan goed met wapens omgaan maar heeft zelf geen spectaculaire wapens. ze draagt wel altijd een dolk bij haar.
    Specialiteit: Jongens verleiden , en als ze die jongens nou eenmaal in haar macht heeft bijt ze hun.


    {ik ben een beginner dus als jullie iets zien wat beter kan , altijd zeggen want tips zijn altijd welkom :) }

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:59 ]

    WIP

    Naam: Arianna
    Leeftijd:
    Ras: Vampier
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liefst met foto's)
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Specialiteit: