• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders
    ‘oke, is goed.’ Ik beet op mijn wang. Natuurlijk kon ze niet enthousiast zijn na alles maar ik zou me best doen om haar enthousiast te krijgen. ‘Maar! Niet alles op jouw kosten.’ Vervolgde ze snel.
    ‘Ik ben een jongen, Scarlett. Ik laat geen meisjes op mijn dates betalen.’ Zei ik met een grijns.
    ‘Oh, ik moet me trouwens nog wel even omkleden, douchen doe ik vanavond wel weer.’ ik knikte omdat ze nog steeds haar sportkleding aan had wat haar niet misstond. ‘Ga je maar gauw omkleden, want je ziet er veels te knap uit nu en ik wil niet dat allemaal jongens je van me gaan afpakken.’ Ik stak plagend mijn tong uit. ‘ik wacht beneden op je.’ Ik liep weg de trap af terwijl ik rusteloos in de bank ging zitten en hard in mijn bovenbenen kneep. Ergens was ik bang om Jayden tegen te komen maar hij was nu toch bij zijn vriendin. Ik was niks meer dan een back-up boy voor hem en ik zou niks meer dan dat worden.

    OMDAT Jayden gemeen is is Campbell weer hetero :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    'ik ben een jongen, Scarlett. ik laat geen meisjes op mijn dates betalen' antwoord hij met een grijns. Verbaasd knipper ik met mijn ogen, verstond ik dat nou goed? 'ga je maar gauw omkleden, want je ziet er veels te knap uit nu en ik wil niet dat allemaal jongens je van me gaan afpakken' zegt hij terwijl hij plagend zijn tong naar me uitsteekt. 'ik wacht beneden op je' zegt hij waarna hij mijn kamer uit loopt. Compleet verbaasd, met mijn mond nog net niet open kijk ik hem na. Verward vraag ik me af wat dit nu allemaal te betekenen heeft, en er is maar 1 manier om dar achter te komen. Zo snel ik kan kleed ik me om in de kleren die ik klaar had gelegd. Ik trek nog even een borstel door mijn haar en breng het nog even goed in model, mijn make-up werk ik nog wat bij. Een vleugje parfum om het geheel af te maken ik pak mijn tasje en dan loop ik naar beneden. Ik loop de woonkamer in, waar ik vermoed dat Campbell is, ik glimlach als ik hem zie 'ik ben klaar om te gaan'.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ik hoorde getik van hakjes wat mij al verraadde dat Scarlett er aan kwam. Ik stond op en draaide me naar haar toe waar ze stond. ‘Ik ben klaar om te gaan.’ Ik liep met een glimlach naar haar toe en pakte haar hand.
    ‘Scarlett, your killing me.’ Zuchtte ik zachtjes terwijl ik haar mee begeleiden naar de deur om die vervolgens achter haar te sluiten. Zachtjes begeleiden ik haar naar de stad waar we van loopafstand van af waren. Ondanks alles kon je het niet zien vanaf het huis wat ik wel wat vond hebben. Alsof het hier vol met verassingen was. En verassingen had ik zeker al ondervonden.
    ‘Dus waar wil je allemaal heen?’ Probeerde ik de stilte te verbreken. Ook al was de stilte maar voor slechts een seconde.

    Kort stukje maar wist niet zo veel beters (‘x Ik neem namelijk aan dat jij met een kut-vraag gaat komen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Lichtelijk verbaasd kijk ik toe hoe Campbell mijn hand vast pakt, ik besluit er niks van te zeggen en het maar gewoon zo te laten. 'Scarlett, your killing me' zegt hij zachtjes. ik grinnik even zacht en schud mijn hoofd 'dat zal vast wel meevallen' zeg ik met een klein glimlachje. 'dus waar wil je allemaal heen?' vraagt Campbell. Ik moet even nadenken 'ik weet het eigenlijk niet, ik heb geen idee wat voor winkels ze hier hebben maar ik heb beloofd souvenirs mee te nemen, dus daar moeten we sowieso naar opzoek'. zeg ik met een glimlach. 'oh, en een paar nieuwe sneakers kan ik eigenlijk ook nog wel gebruiken dus moeten we ook opzoek naar een schoenenwinkel'. Ik glimlach naar Campbell als ik naar hem op kijk, ik neem hem in me op 'en jij? waar wil jij kijken?' vraag ik hem.

    mwahahaha (A) wat voor kut- vraag? D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    ‘Dat zou wel meevallen.’ Ik schudde mijn hoofd. Ze dacht waarschijnlijk nog dat ik homo was; maar dat was ik totaal niet. Jayden had me gewoon voor een seconde speciaal laten voelen. Laten voelen alsof ik de wereld voor hem betekende maar dat deed ik niet. Ik was slechts een rebound-boy. Hij had maar iemand nodig voor even en ik voldeed niet meer.
    ‘Ik weet het eigenlijk niet, ik heb geen idee wat voor winkels ze hier hebben maar ik heb beloofd souvenirs mee te nemen, dus daar moeten we sowieso naar opzoek. oh, en een paar nieuwe sneakers kan ik eigenlijk ook nog wel gebruiken dus moeten we ook opzoek naar een schoenenwinkel' ik keek naar haar glimlach die haast aanstekelijk werkte.
    ‘Nog meer wat mevrouw te binnen schiet? Misschien wil je ook een nieuwe broek of shirt bij de schoenen.’ Ik stak mijn tong plagend naar haar uit. Ik had wel eens meer met een meisje geshopt en die gingen letterlijk elke winkel af. Ik verwachtte hier ook niks anders van.
    ‘En jij? Waar wil jij kijken?’ Ik haalde mijn schouders op.
    ‘It’s your day, Darling.’

    haha dat komt vast nog wel jou kennende ^^ Ik ga jou niet wijzer maken dan dat je al bent :p

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 0:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    ‘Nog meer wat mevrouw te binnen schiet? Misschien wil je ook een nieuwe broek of shirt bij de schoenen.’ zegt hij terwijl hij plagend zijn tong naar me uitsteekt. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd, 'ik heb broeken en shirts genoeg'.
    ‘It’s your day, Darling.’ antwoord hij op mijn vraag waar hij wil kijken. Ik grijns half 'dan wil ik dat jij ook ergens iets leuks voor jezelf gaat kopen'.
    Stilletjes loop ik verder en glimlach dan 'weet je trouwens wel dat je vliegen aantrekt als je je tong uitsteekt? dus pas maar op dat ze hem er niet af bijten' zeg ik plagend. Niet dat vliegen dat kunnen ofzo, maar dat boeit me niet zoveel, in gedachte ziet het er heel grappig uit en dat is genoeg voor mij om het uit te spreken.

    whahaha uiteindelijk zal het komen :p trouwens sorry van mijn super slechte stukje xD faal momentje D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian mcScott

    Campbell loopt langs zonder iets te zeggen. Ik wil hem zo graag achterna, maar ik doe het niet. Het is mijn schuld als hij me nu haat, en ik moet het daarmee doen. Thalia kijkt me verbaasd aan.
    'Ken je hem? Leuke jongen, knap, maarja. Hoe gaat het met jou? Heb je een vriendin ofzo?' Ik kijk haar niet aan en staar Campbell achterna. Daarna richt ik me eeer tot haar en bedenk ik me hoe ik het kan zeggen.
    'Een soort van. Tot vanochtend denk ik. We hadden ruzie.' Ik zeg niet meer. Ze hoeft niet te weten dat ik iets met Campbell heb. Had. Ze zegt niks waardoor ik maar weer iets zeg. 'Dus, leg uit. Ik wil weten waarom je wegging.' Ik weet dat ik nu een gevoelige snaar geraakt heb, want ze kijkkt verdrietig.
    'Wil je de waarheid? Nou, hier komt 'ie: ik heb je nooit uit eigen wil verlaten.' Even is het stil. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Nou, misschien half. Mijn ouders gaven me een keuze. Of ik bleef bij jou en daarmee bij mijn ouders. Of...' Ze wtopt even en ik zie tranen in haar ogen. Dit past niet bij de Thalia die ik de afgelopen jaren in mijn gedachten had. Dat was een ijzerharde Thalia die voor niemand terugdeinsde en nooit huilde. 'Tussen jou en mijn kind.' Boem. Dag normale wereld waarin ik dacht dat Thalia mij haatte. Dag wereld waarin ik heb beloofd nooit kinderen te krijgen.
    'Ben ik de vader?' vraag ik, hopend op het antwoord dat ik geen vader ben. Maar nee, ze knikt met haar hoofd. Ik weet niet wat ik moet doen. Ze pakt haar mobiel erbij en laat een foto zien van een schattig klein jongetje van ongeveer anderhalf. Hij heeft mijn ogen, haar mond. Ik weet niet wat ik moet denken of moet zeggen. Mijn hele wereld is vergaan en maakte plaats voor een andere wereld. Ze stopt haar mobiel weer in haar zak.
    'Je moet begrijpen dat ik je niet wilde verlaten. Maar ik wilde ook niet meer bij mijn ouders zijn. Ik dacht dat het beste zou zijn als iedereen dacht dat ik dood was. Dan zou jij makkelijker afscheid nemen. Maar ik ben jou nooit meer vergeten. Ik wist dat je niet klaar was voor een kind, dus besloot ik je achter te laten. Maar ik wou je weer zien. Je hebt het recht om je zoon te kennen, Jay.' Ik zeg niks en ga zitten op een boomstam. Ze gaat naast me zitten.
    'Hoe heet hij?' vraag ik aan haar. Ze glimlacht. 'Jonah.' Ik weet niet wat ik moet denken. Ik heb Thalia uit mijn geheugen geblockt. Ik wou niet meer aan haar denken. Ik begon dingen te verzinnen zoals dat ze nooit van me hield. Allemaal leugens die ik mezelf vertelde zodat het vergeten makkelijker ging. Maar nu komt alles weer terug. Ze legt haar hand op de mijne. Ik weet niet wat ik moet doen. Of ik hem terug moet trekken of niet.
    'Het is goed,' zegt ze geruststellend. We kijken elkaar aan en ze drukt haar lippen op de mijne. Het is niet hetzelfde. Niet zoals bij Campbell, of zoals twee jaar geleden. Het is alsof er iets mist. Daarom duw ik haar van me weg. Ze kijkt me niet aan.
    'Sorry. Ik was vergeten dat je een vriendin had. Het is gewoon...' ze kijkt me nog steeds niet aan, 'ik wil dat alles weer hetzelfde is zoals vroeger. Ik mis je ontzettend veel, Jay.' Ik pak haar hand vast en denk na over hoe ik het kan zeggen.
    'Ik heb geen vriendin.' Ze kijkt me opeens weer aan en ik zie een sprankje hoop in jaar ogen. 'Die jongen die je daarnet zag is, was mijn vriend.' Nu ben ik degene die de ander niet aankijkt. 'Het was de eerste keer in twee jaar dat ik me weer gelukkig voelde.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fak you je hebt een baby :v campbell is geen familie uit elkaar haler,


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    'Die jongen die je daarnet zag is, was mijn vriend.' Nu ben ik degene die de ander niet aankijkt. 'Het was de eerste keer in twee jaar dat ik me weer gelukkig voelde.'

    Hehe
    Doe maar wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee :< ik kan niet iets steunen waar ik fel tegen ben. Een ouder hoort bij zijn kind te blijven. Hij heeft een keuze en hij moet van een foute keuze behoed worden!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Dan wil ik dat jij ook ergens iets leuks voor jezelf gaat kopen.’ Ik keek haar even aan en kneep zachtjes in haar hand. ‘De beste dingen in het leven kan je niet kopen.’
    Ze zweeg en even beet ik op mijn wang; zou ze haarzelf ongemakkelijk door mijn zin voelen?
    ‘Weet je trouwens wel dat je vliegen aantrekt als je je tong uitsteekt? Dus pas maar op dat ze hem er niet af bijten.’ Ik merkte de plagende ondertoon in haar stem wat mijn glimlach breder maakte. Eigenlijk was het niet super moeilijk om met haar om te gaan. Ze leek haarzelf overal in te mengen. Wat het ook is.
    ‘Bah, wat een pech. Ik had liever dat het iets anders aantrok.’ Ik trok haar speels de eerste de beste schoenenwinkel terwijl ik mijn ogen voelde twinkelen.

    Oke ik weet dat je je ogen niet kan voelen twinkelen maar ik wist niet hoe ik het anders moest neerzetten :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    ‘Bah, wat een pech. Ik had liever dat het iets anders aantrok.’ zegt hij wat me zacht doet lachen. We lopen nog een stukje verder totdat Campbell me plots speels een schoenen winkel mee intrekt. Een grijns verschijnt op mijn gezicht terwijl ik rond kijk. mijn oog valt op een paar vreselijk lelijke super hoge hakken. De grijns op mijn gezicht wordt nog groter terwijl ik erheen loop. Ik schop mijn eigen schoenen uit en pak de hakken. Ik ga op een stoel zitten en trek ze aan. Als ik ze aan heb kijk ik er na en vraag ik me af of ik er überhaupt op kan staan, nog nooit in mijn leven heb ik zulke schoenen aan gehad. Zonder nog langer na te denken duw ik mezelf omhoog. Eerst wankel ik wat, maar zodra ik mijn evenwicht heb gevonden begin ik te grijnzen. Zo charmant mogelijk, wat dus echt onmogelijk is, loop ik naar Campbell. tegen de tijd dat ik bij hem ben heb ik compleet de slappe lach en moet ik me aan hem vast houden om niet om te vallen 'sorry, maar dit moet er echt vreselijk uit hebben gezien' zeg ik lachend.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Direct werd de grijns op Scarletts gezicht nog groter bij de aanblik van alle schoenen. Direct liep ze naar een paar schoenen en trok van die vreselijk hoge hakken aan. ‘Scarlett, do you want to kill yourself?’ vroeg ik maar ze leek het niet eens te horen terwijl ze opstond.
    Tot mijn verbazing kon ze haar evenwicht op de hakken vinden en liep ze naar mij toe waar ze in lachen uitbarsten en mij stevig vast hield.
    'sorry, maar dit moet er echt vreselijk uit hebben gezien' ik grijnsde.
    ‘Iedereen die op dat soort dingen is voor mij gestoord. Maar toch een wonder hoe ver je gekomen bent en ik zal het je ook zeker niet nadoen.’ Ik bukte en deed de hakken van haar losmaken zodat ze dat zelf niet hoeft te doen. Enigszins was ik bang dat als ze het zelf moest doen dat ze zou vallen. Ik deed ze van haar voeten en meteen gooide ik haar op me rug en rende een rondje door de winkel.
    ‘Super snel winkelen met Campbell Saunders aan je zij.’

    Yep Campbell denkt dat hij een winkelkarretje is van de reclame XD

    AUch moet ook nog reageren op je Gb'tjes. Ze komen er aan D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell grijnst. ‘Iedereen die op dat soort dingen is voor mij gestoord. Maar toch een wonder hoe ver je gekomen bent en ik zal het je ook zeker niet nadoen.’ ik grinnik zacht 'geloof me, dit was de eerste en laatste keer dat ik op zulke schoenen heb gelopen'. Campbell bukt en maakt de hakken los. ik glimlach dankbaar, blij dat ik het niet zelf hoefde te doen en te riskeren dat ik zou vallen.
    hij doet de schoenen van mijn voeten en voordat ik het doorheb heeft hij me op zijn rug gegooid, een klein gilletje ontsnapt uit mijn mond.
    hij rent een rondje door de winkel‘Super snel winkelen met Campbell Saunders aan je zij.’ roept hij. Zachtjes moet ik lachen 'je bent gek Campbell, echt gek'. Ik zie alle mensen in de winkel raar naar ons kijken en ik kan het niet helpen maar ik moet gewoon terug grijzen, deze jongen is echt knettergek, maar dat kan ik wel waarderen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Even is het stil. Dan besluit ik maar de stilte te verbreken.
    'Mag ik Jonah zien? Ik bedoel, in het echt, zonder dat het enkel een foto is.' Ik kan aanhaar zien dat ze twijfelt. 'Hij is ook mijn zoon,' zeg ik. Ze knikt en staat op. Ze loopt weg en ik loop achter haar aan. Ze stapt in een auto en even twijfel ik. Dan ga ik toch maar. Ze start de auto en begint te rijden.
    'Het is niet ver, ik logeer in een hotel.' Ik knik. Al snel komen we aan bij een hotel. Het ziet er niet bepaald luxe uit maar oke. Samen lopen we naar de eersteetage, waar ze een kamerdeur opent. Ik had verwacht dat er een baby snel op me af kwam rennen ofzo. Maar dat gebeurt niet. Integendeel, er gebeurt helemaal niets.
    'Waar is-? 'Het spijt me Jay. Ik wist dat je niet met me mee zou gaan als ik je niet iets vertelde. Maar ik heb niet helemaal gelogen. Ik was zwanger, maar het was een miskraam. Ik kon niet meer terug, want iedereen haatte me of dacht dat ik dood was. Je moet me begrijpen, alsjebieft!' smeekt ze me. Maar ik schud mijn hoofd. Ik heb geen zin om haar te vergeven. Zonder iets te zeggen loop ik naar buiten en pak ik mijn mobiel. Ergens in mijn contactenlijst staat Campbell. Op dit moment ben ik daar erg blij mee. Ik bel Campbell en hoop dat hij opneemt.


    Spoiler alert: you will save yourself