• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Whaha nee ik gooi niet met pannen xD dat doet alleen jouw chef :p
    bedankt dat ik welkom ben on the dark side D:

    maar de cliënt riep dat zij nog geen broek aan had xD wat denk jij.. ik loop echt niet zonder broek op stage hoor xd druif


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    'Waarvoor? Ik hoorde jullie praten. Als je er echt zo over denkt dan kan ik beter weggaan. Ik was toch al van plan om weg te gaan. Tot jij er was. Ik dacht dat er eindelijk iemand was die om me gaf, al was het maar een klein beetje. Maar nu zie ik in hoe dom ik ben geweest. Jij bent te goed voor mij. Ik hoop dat je een goed leven krijgt.' Ik liet hem los uit mijn omhelzing en met mijn twee handen hield ik hem nog stevig vast bij zijn handen.
    ‘Jayden, denk je echt dat ik niet om je geef? Waarom denk je dat ik hier dan ben? Ik wil bij jou zijn, Jayden. Ik zeg domme dingen. Veel domme dingen dat bewees daarnet wel.’ Ik zweeg even.
    Ik keek naar zijn ogen die verdrietig stonden. Ik wist dat er meer achter zat maar door wat ik net zei zou ik nooit meer zijn vertrouwen winnen. Ik was het verloren en geen woord kon beschrijven hoe vreselijk ik mijzelf daardoor voelde. Ik wilde hem of zijn vertrouwens niet kwijt.
    Ik keek van zijn ogen naar zijn lippen waardoor ik zachtjes in mijn lip beet. Wat wilde ik ze zo graag met mijn lippen beroeren. Snel behoedde ik mijzelf van mijn lust waardoor ik naar zijn ogen keek. Maar die deden me enkel pijn doordat ze verdrietig keken; naar mij. Hoe kon ik hem ooit nog vrolijk maken, hoe kon hij mij ooit vergeven? Wat kon ik zeggen om alles goed te maken? Waarom had ik geen drugs genomen voordat ik naar hem toe ging? Dan ging alles veel makkelijker. Ik merkte dat ik alweer naar zijn lippen staarde en voordat ik het wist legde ik mijn lippen tegen de zijne aan en ging mijn hand naar zijn haar waar ik teder over heen streelde en zo de laatste centimeters die tussen ons stonden overbrugde om dicht tegen hem aan te staan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    lilangel schreef:
    Whaha nee ik gooi niet met pannen xD dat doet alleen jouw chef :p
    bedankt dat ik welkom ben on the dark side D:

    maar de cliënt riep dat zij nog geen broek aan had xD wat denk jij.. ik loop echt niet zonder broek op stage hoor xd druif


    Hhaa ok that was awkward... XD

    Haha :p mijn chef is een zeer intelligente man die hij soms wilt wegcijferen door met pannen te gooien. Ok dit is echt niet logisch XD
    Your always welcome ! Nieuwe- Topic spammer ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee is niet awkward xD ik was haar aan het wassen en aankleden maar toen werd ik afgeleid door Q en toen duurde het haar te lang en begon ze dus te roepen: 'ik heb nog geen broek aan' D:

    ach ook de slimste mensen moeten soms gooien met pannen xD
    yayyy <3


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Nee is niet awkward xD ik was haar aan het wassen en aankleden maar toen werd ik afgeleid door Q en toen duurde het haar te lang en begon ze dus te roepen: 'ik heb nog geen broek aan' D:

    ach ook de slimste mensen moeten soms gooien met pannen xD
    yayyy <3


    Hahaa pretty awkward zit jij daar op je mobiel.. stel je voor dat Q speakers had en dan hoor je dat opeens op de achtergrond gezegd worden dan denk je echt; DAFUCK xD haha ik zie echt dingen voor me.. :p

    Haha Ja agressie kwijt gooien! ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whaahahahaha nou als Q speakers had zou iedereen een hartaanval krijgen xD de dingen die ik dagelijks te verduren krijg whahahah
    gek kind jij :p maar goed dat het alleen maar jouw fantasie is en dat Q niet echt speakers heeft hahah

    haha ja toch, af en toe moet je je agressie kwijt kunnen D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    ‘Jayden, denk je echt dat ik niet om je geef? Waarom denk je dat ik hier dan ben? Ik wil bij jou zijn, Jayden. Ik zeg domme dingen. Veel domme dingen dat bewees daarnet wel.’ Ik veeg woedend een traan weg en probeer hem te negeren. Ik voel opeens zijn lippen tegen de mijne. Zo snel als ik iets kan doen, duw ik hem weg en schud ik verdrietig mijn hoofd.
    'I-ik... Het spijt me.' Ik ben stil en doe een stap achteruit. 'Ga maar naar Scarlett toe. Ik ga toch wel weg dus probeer me maar niet te stoppen.' De knoop in mijn maag wordt groter en terwijl ik begin te lopen werken al mijn spieren tegen. Ik wil niet weg. Maar een keuze heb ik niet. Ik loop door het bos en zoek een goede manier. Ik kom uit bij een of ander strand en zoek naar een steen. Als ik doe aan mijn been bind en lang genoeg de zee in loop, zink ik al snel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je bent een mogool jayde. Sigb campbell komt al


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Meteen drukte hij me weg en meteen voelde ik me van slag. Ik verpestte weer alles. Zijn lippen bewogen en het enige wat ik hoorde was; ga maar naar scarlett toe waarna hij direct weg loopt. Waarom zou ik naar Scarlett gaan? Ondanks dat ik bang voor mijn gevoelens tegenover Jayden was kon ik hem niet weg laten gaan. Hoe vaak had ik niet domme dingen gedaan? Ik herlende het wel als iemand anders dat ging doen. Vliegensvlug vloog ik achter Jayden aan die ik vond op het strand terwijl hij een steen aan zijn been bond en de zee inliep waar ik algauw zijn zicht verdween, snel rende ik het water in en ondanks dat hij me niet kon horen riep ik zijn naam. Ik dook het water in wat net op tijd was omdat jayden steeds dieper zonk. Vliegensvlug haalde ik mijn zakmes uit mijn zak en ik was er nu echt ontzettend dabkbaar voor dat ik die meehad. Ik pakte het touw en snel hakte met mijn mes in het touw waarna ik hem met moeite mee omhoog trok. Het voelde hem als dood gewicht. Laat hem alsjeblirft niet dood zijn. Ik legde hem met moeite aan de kant en ik was blij voor mijn ehbo cursus die ik van mijn school moest volgen voor extra punten. Ik gaf hem hartmassage terwijl ik dat soms stopte om te luisteren of ik wat voelde. 'Komop Jayden. Idioot ik kan niet zonder je. Blijf leven. Ik zweer je als je dood ben dan pleeg ik ook zelfmoors. Ik kan niet zonder je.' Herhaalde ik wanhopig terwijl ik schreeuwde wat ik niet in de gaten had.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Met een zwakke glimlach op mijn gezicht loop ik het water in. Het is eindelijk voorbij. Mijn gezicht is nu helemaal onder water. Ik open mijn mond, dan komt er water in mijn longen en gaat het sneller. Alles wordt zwart.

    Ben ik dood? Mensen praten altijd over dat het wit wordt. In mijn geval wordt het niet wit. Het wordt zwart. Betekent dit dat ik in de hel zit? Het zou maar al te goed kunnen. Ik heb geen religie, het kan me toch niet helpen. Niks kan me helpen.
    'Komop Jayden. Idioot ik kan niet zonder je. Blijf leven. Ik zweer je als je dood ben dan pleeg ik ook zelfmoord. Ik kan niet zonder je.' Campbell? Wat zou Campbell doen in de hel? Als Campbell hier is, is het eerder de hemel. Of ik ben niet dood. Ik voel twee handen op mijn borst duwen en hoest meer water uit.
    'Waarom deed je dat? Je had me dood moeten laten gaan. Je was veel beter af zonder mij.' Ik ben even stil en open mijn ogen zodat ik hem aan kan kijken. 'Oke ik kan dit niet.' Ik trek mezelf omhoog aan hem en druk mijn lippen op de zijne.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Waarom deed je dat? Je had me dood moeten laten gaan. Je was veel beter af zonder mij.’ Hij keek in mijn ogen en ik wilde tegen protesteren dus ik opende mijn mond al op een heel preek tegen hem te houden maar niks van dit. Hij drukte zijn lippen op de mijne en even wist ik niet wat ik moest doen. Dacht hij nog steeds aan zelfmoord? Ik kon niet zonder hem.
    De zachte strelingen van zijn lippen sloeg mijn gedachten echter over waardoor ik niks anders kon doen dan hem terug te zoenen terwijl mijn hand uit zichzelf naar zijn hartslag ging alsof ik bang was dat hij meteen weer dood er bij neer ging vallen. Ik haalde mijn lippen van hem af en keek hem doordringend aan terwijl de druppels uit mijn haar op zijn borstkast uiteen spatte. ‘Je gaat het niet weer doen anders volg ik je zo mee het water in; ja. Ik wil je niet kwijt Jayden.’ Ik pakte wanhopig zijn hand vast. ‘Ik zweer het je. Ik zou je dan volgen de dood in. Wat je ook probeert.’ Ik wilde eigenlijk op een antwoord wachten maar ik kon het niet. Niet nu ik hem bijna verloren had. Meteen drukte ik mijn lippen weer op die van Jayden terwijl ik de rest van de wereld vergeten leek te zijn.

    Bam (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    ‘Je gaat het niet weer doen anders volg ik je zo mee het water in; ja. Ik wil je niet kwijt Jayden. Ik zweer het je. Ik zou je dan volgen de dood in. Wat je ook probeert.’ Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en opnieuw duw ik hem weg. Zonder iets te zeggen sta ik op en loop ik weg. Ik pak mijn mobiel en stuur snel een berichtje. De rand van het bos. Al snel ben ik op de plek. Daar staat ze, bijna nog het zelfde als twee jaar geleden. Ze ziet er volwassener uit, en haar haar is korter.
    'Ik dacht dat je nooit meer zou komen.'
    'Ik ook,' antwoord ik simpel. Ze loopt dichter naar me toe en bekijkt me. 'Ben ik zoveel verandert?' ze lacht. En lach die ik uit duizenden zou herkennen. Toch ziet 'ie er anders uit dan vroeger. Toen was het een oprechte lach, een lach die kwam doordat ze echt moest lachen. Nu is het een gemaakte lach.
    'Eigenlijk wel. Je bent stoerder geworden, volwassen. Maar nog steeds ben je die kleine jongen van veertien toen we elkaar voor het eerst zagen.' Beelden schieten door mijn hoofd.
    'Maar nog steeds ben je even leuk.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Like dafuck?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Plotseling toen ik dacht dat alles goed was duwde hij me weg en liep weg waardoor ik alleen op het strand achter bleef.
    Alleen met mijn gedachtes. Had ik hem gekwetst? Was hij boos op mij? Wat had ik gedaan?
    Ik rende achter hem aan en hij leek het niet te horen tot hij stil bleef staan en met iemand zag praten.
    Het was een mooi meisje. Veel mooier dan ik was als een jongen. Natuurlijk zag hij niks in mij, maar hij kon het tenminste eerlijk tegen mij zeggen.
    ‘Maar nog steeds ben je even leuk.’ Ik liep regelrecht langs ze terwijl ik ze beide negeerde. Ik kon niks anders dan langs ze heen lopen anders zou ik niet naar het huis kunnen. Ik wist dat ik niet goed genoeg kon zijn; waarom geloofde ik het ook.
    Ik versnelde mijn pas terwijl ik rende naar het huis en regelrecht naar mijn kamer. Mijn drang naar drugs was extreem gegroeid maar ondanks alles wist ik dat het niks zou oplossen. Ik had andere afleiding nodig en Scarlett was nog in de andere kamer. Snel droogde ik mijn natte lichaam aan een handdoek droog en deed een schone korte broek en shirt aan. Om vervolgens naar Scarletts kamer te lopen.
    ‘Heb je zin om naar de stad te gaan? Op mijn kosten?’ zei ik met een iets bredere grijns.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Nadat ik mijn kleren op mijn bed heb gelegd bedenk ik me. Een beetje extra slaap ka geen kwaad besluit ik. Ik gooi mijn kleren van het bed af en laat mezelf erop neer vallen. Na een paar keer heen en weer te hebben gedraaid vind ik een fijne houding om te liggen en sluit ik mijn ogen. Na 10 minuten zo te hebben gelegen draai ik me gefrustreerd op mijn andere zij, waarom kan ik nou niet in slaap vallen? ik zucht eens diep terwijl ik naar mijn plafond staar, ik heb eigenlijk ook gewoon geen idee wat er nou net allemaal gebeurd is, maar goed grote kans dat ik het ook niet zal gaan snappen. Plotseling komt Campbell mijn kamer binnen lopen, verbaasd kijk ik hem aan, wat doet hij hier nou? 'heb je zin om naar de stad te gaan? op mijn kosten?' zegt hij met een grijns. lichtelijk verbaasd kijk ik hem aan waarna ik langzaam ja knik. 'oke, is goed' zeg ik terwijl er langzaam een glimlach op mijn gezicht verschijnt, van shoppen houd ik wel 'maar! niet alles op jouw kosten' zeg ik terwijl ik op spring van mijn bed. 'oh, ik moet me trouwens nog wel even omkleden, douchen doe ik vanavond wel weer'.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.