• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    kay, let's start a new day ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Ik open mijn ogen in mijn bed. Als ik rechtop wil gaan zitten lijkt het alsof er een specht tegen de binnenkant van mijn hoofd zit te tikken. Snel ga ik weer liggen. Geweldig, de eerste dag lig ik al met een kater in bed. Ik kijk de kamer rond en zie dat er een meisje naast me ligt. Ik probeer me te herinneren wat er gebeurt is. De meeste dingen komen wel terug. Campbell. Ik zou willen dat het niet gebeurt was. Iets schiet mijn hoofd te binnen, er was iets met een sms'je. Snel pak ik mijn mobiel. Thalia. Jij hebt een heleboel uit te leggen neem ik aan. Where on earth will I find you? Xxx J. Te snel druk ik op verzenden, hoewel ik niet eens weet of ik het wel wíl versturen. Ik kijk op de klok en ga weer lekker liggen. Nikky ligt naast me en ik probeer me de details van gisteravond nog allemaal te herinneren. We moeten ons voordoen als een koppel en we stelden elkaar vragen. Al snel werd het lastig, zowat iedere vraag deed me pijn dus pakte ik een fles drank. Daarna weet ik het niet meer. Alles is een blur, behalve Campbell. Ik kuste Campbell en hij kuste mij. Ik ben niet homo, toch? Mijn mobiel trilt en ik kijk snel. Ik hoorde dat jij naar een of andere luxe vakantie bent gegaan. Ik woon vlakbij. Misschien een keer langskomen? Xxx All yours. Meteen sluit ik de telefoon af en leg ik hem op mijn nachtkastje. Ik moet er niet op reageren. Ik heb mezelf beloofd dat ik doe alsof ze dood is, zelfs als ze nog leeft.
    Zonder Nikky wakker te maken kleed ik me om en loop ik naar beneden. Onderweg zie ik door een open deur Scarlett en Campbell zonder iets te zeggen loop ik naar beneden. Ik moet alles even achter me laten. Gelukkig had ik mijn zwembroek al aan dus kan ik zo heb water in springen. De koelte is heerlijk en even zwem ik gewoon. Vroeger was zwemmen alles waar ik voor leefde. Ik was jeugdkampioen en dat soort titels. Maar het maakte me bijna niks uit. Weer een fout van me die ik niet meer ongedaan kan maken. Door mijn woede ga ik sneller. Uit woede komt kracht voort. Dat is een les die mijn vader voor altijd in mijn geheugen gegriefd heeft. Al snel word ik moe dus ga ik aan de kant zitten. Mijn hoofd is er alleen warriger op geworden. Mijn gedachten gaan alle kanten op. Naar mijn vader, die er alles voor overhad om zijn zoon als zwemkampioen te zien, zelfs al verpestte het mijn leven, Thalia, waarbij alles even perfect leek. Tot ook zij me brak. Ik vertrouw geen mensen meer. Waarom zou ik? Nog nooit heeft iemand oprecht van me gehouden. Iedereen gebruikte me gewoon om me later in de prullenbak te gooien. Woedend begin ik steentjes in de verte te gooien om zo mijn woede te kunnen uiten. Ik heb niemand. Mijn moeder zette me op mijn zestiende het huis uit, nadat ze dacht dat ik Thalia had vermoord en iemand het hele dorp had wijsgemaakt dat ik het expres had gedaan. Sindsdien werk ik overal waar ik werk kan krijgen. Vrienden heb ik niet, soms heb ik voor een paar weken een vriendin, maar daar blijft het bij. Niks is permanent. Misschien is het daarom dat tatoeages belangrijk voor mij zijn. Ze zijn permanent. Niet dat ik er veel heb. Een watergolf op mijn schouderblad, een dode roos op mijn borst en "just go on" onder de roos. Ze staan voor fases in mijn leven. De watergolf voor mijn jeugd, de roos voor de fase waarin ik het gelukkigst was en de woorden voor nu. Just go on. Altijd doorgaan. Campbell houdt van Scarlett en ik hou van Nikky. Zelfs als ik al iets voel voor Campbell, hij is niet homo. Maar hij kuste mij. Een tweestrijd woedt voort in mij. Ik heb hem toch ook verteld dat ik niet homo ben?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Gespetter van water drongen mijn oren in terwijl ik mijn ogen langzaam open deed. Naast mij zag ik Scarlett liggen die ik in mijn slaap vast tegen me aangedrukt gehouden had want ze lag strak naast me. Ik hoopte niet dat ik haar pijn gedaan had. Soms was ik nogal ‘bezitterig.’ Dat wist ik van mijzelf maar ik wilde gewoon niemand kwijt. Zachtjes liet ik haar los en ging staan naast het bed waar ik snel een korte broek en een shirt aangooide. Mijn maag ging tekeer waar ik altijd last van had als ik een lange tijd geen drugs gebruikt heb terwijl als ik drugs gebruikt heb geen enkele vorm van honger ervaar. Zonder op of om te kijken liep ik mijn kamer uit en de trap af terwijl ik in mijn ogen wreef. Het leek doodstil beneden als je het gespetter van water niet meetelt ten minste.
    Ik liep de kamer door richting het zwembad waar ik Jayden in zag zwemmen. Ik voelde dat ik een lichte blos op mijn wangen kreeg door zijn aanblik. Ik wilde hem juist vermijden maar in plaats daarvan staarde ik naar zijn schouderblad waar een watergolf getatoeëerd stond waar de vroege morgenzon fel op branden. De vorm van zijn spiermassa die hij gebruikte tijdens het zwemmen zag er betoverend uit en ik kon mijn blik er niet van afhalen. Het was nog beter dan drugs ondanks dat er allemaal gevoelens door mij heen raasde die ik niet kende; waar ik bang van werd. Jayden draaide om in het zwembad waardoor hij naar mij toe kon zwemmen omdat ik precies aan de andere kant stond en kon zien dat ik naar hem gekeken had. Waarschijnlijk zou hij me nu als een freak zien aangezien hij mij gisteren kuste en ik hem daarna. Ik denk dat hij gewoon te veel gedronken had of een grapje met me uit wilde halen want hij duwde me weg toen ik wat deed. Ik schudde die gedachte weg. Ik was geen homo en het wat niet raar dat jongens naar elkaar keken toch, ondanks alles voelde ik mijn wangen nog iets roder worden waardoor ik snel naar mijn voeten keek.

    Speciaal voor jou; gayfeels ('x

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 10:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Ik ga weer zwemmen en concentreer me alleen op het water en hoe ik mezelf sneller vooruit kan laten gaan. Na een tijdje kijk ik omhoog en zie ik Campbell. Heeft hij naar mij zitten kijken? Ik weet niet waarom dit mijn hart sneller doet kloppen. Ik maak een gebaar dat hij moet komen en klim uit het zwembad. Ik ben mijn handdoek vergeten dus ga ik in de zon liggen. Ik had mezelf toch beloofd dat ik hem zou gaan negeren? Waarom kan ik dat dan niet? Ik heb iedere minuut de drang om naar hem toe te gaan. Ben ik dan echt verliefd geworden? Het verliefde gevoel is voor mij weer nieuw, het is echt lang geleden dat ik het gevoeld heb. Dat ik iemand wou kussen omdat ik van diegene hou, niet omdat ik daar zin in heb of wat dan ook. We hebben elkaar gisteren drie keer gekust. Hij mij een keer en ik hem ook een keer. Zou hij dan hetzelfde voelen of kwam het voor hem wel door de drugs? Dan kunnen we gewoon vrienden zijn. Hij is ook gewoon aardig.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 10:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Alsof hij een magneet was staarde ik weer naar Jayden. Hij maakte een gebaar waar ik uit opmerkte dat hij me had zien staren. Hij ging in de zon liggen waardoor zijn borstkast glimde door de zon.
    Ik liep zachtjes naar hem toe- meer door de onzekerheid. Shit ik had wat moeten nemen voordat ik naar beneden kwam maar nu was het te laat. Hij had me gezien. ‘Hoi.’ Ik wist toch dat ik met zijn aanwezigheid en zonder drugs niks beters zonder stotteren eruit zou krijgen. Ik vond het al heel knap dat hoi zonder gestotter eruit kwam. Ik ging nonchalant naast hem zitten en keek naar zijn borstkast die ritmisch heen en weer ging met een roos op de een.
    Snel keek ik weg. Ik wilde niet dat hij voor de tweede keer zou merken dat ik naar hem staarde- maar voor mij was hij net een magneet. Ik staarde naar het water waar Jayden zojuist in gezwommen had en ergens leek het zwembad nu aanlokkelijker.
    ‘L-leuke avond gehad?’ Vroeg ik uiteindelijk toch maar om de stilte te onderbreken want die was voor mij dodelijk. Alsof hij elk moment naar mijn voeten kon gooien dat ik naar hem staarde en hem gekust had. Dat ik een vieze gozer was die met mijn poten van hem af moest blijven.

    Ai, homo gevaar ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Met een kreun open ik mijn ogen, mijn hoofd bonkt als een gek.. lang leve alcohol. Langzaam duw ik mezelf overeind, mijn ogen half dichtknijpend tegen het licht in de kamer. Ik kijk de kamer rond en een frons verschijnt op mijn voorhoofd, dit is niet mijn kamer. Vaag komen er wat herinneringen boven, en toen wist ik het weer dit is de kamer van Campbell. Ik stap uit het bed waarna ik naar mijn eigen kamer toe loop. De deur sluit ik achter me waarna ik doorloop naar de badkamer. Ik zet de douche alvast aan zodat die warm kan worden terwijl ik me uitkleed. Snel stap ik onder de douche, genietend van de warme stralen op mijn lichaam. Snel was ik mijn haar en lichaam en stap ik onder de douche vandaan. Als ik mijn kamer inloop hoor ik mijn mobiel gaan. Snel loop ik er naartoe en neem ik hem op 'met Scarlett'. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik door heb dat het Violet is. 'natuurlijk kom ik vanavond Vie, het is onze belangrijkste wedstrijd van dit jaar, we kunnen kampioen worden, nee wacht we worden kampioen'. Ondertussen pak ik wat kleren uit mijn koffer, eigenlijk was ik de danswedstrijd alweer vergeten, maar dat vertel ik haar niet. Ik haal een kort trainingsbroekje, mijn sport bh en een klein vestje uit mijn koffer. 'is goed, dan zie ik je vanavond Vie, doe de groetjes aan de rest' zeg ik waarna ik ophang. Ik kleed me aan en trek daarna een borstel door mijn haar. Een klein beetje mascara en oogpotlood doe ik op en mijn haar in een knoetje. Ik haal mijn oortjes uit mijn tas en steek ze in mijn telefoon waarna ik de dopjes in mijn oren doe. Eerst maar eens een stukje joggen, dat doe ik namelijk elke ochtend. Ik loop de achterdeur uit langs het zwembad, ik zie Jayden en Campbell zitten, ik glimlach even naar hun 'goedemorgen' zeg ik waarna ik mijn muziek aanzet en richting het bos ren.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 22:40 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    ‘Hoi.’ Ik glimlach en kijk Campbell aan. Ik zeg hoi terug en even is het stil. Hij kijkt naar het water en ik kijk mee. Ik hou van water. Met een glimlach draai ik me weer naar hem om.
    ‘L-leuke avond gehad?’ Ik haal mijn schouders op. Scarlett komt langsgelopen en ze zegt even goedemorgen. Ik zeg goedemorgen terug en kijk hoe ze wegrent. Dan kijk ik weer naar Campbell.
    'Ik weet dat we allebei gezegd hebben dat gisteravond niks betekende, maar ik weet het niet. Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoelt en nu gebeuren er opeens heel veel dingen tegelijkertijd dus ik weet het allemaal niet meer.' Ik stop even om hem aan te kijken.
    'Laat ook maar. Misschien heb ik gewoon tijd nodig. Wil je gaan zwemmen?' vraag ik om de sfeer te verbeteren. Ik durf hem niet meer aan te kijken. Zijn bruine ogen lijken een rare werking op mij te hebben waardoor ik niet helder meer kan nadenken. Ik kijk naar de andere kant en hijs mezelf omhoog, waarbij ik per ongeluk zijn hand aanraak. Ik word helemaal rood. Daarom probeer ik mijn gezicht zo afzijdig mogelijk te houden en spring ik al snel het water in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Goedemorgen.’ Ik keek op en ik zag Scarlett en even voel ik me ongemakkelijk. Zou ze het niet raar vinden dat ik bij Jayden zat? Ze jogde gewoon weg alsof er niks aan de hand was. Misschien haalde ik ook problemen in mijn hoofd die er niet waren. Misschien was ik niet homo- ik bedoel anders zou ik toch niet met Scarlett in een bed geslapen hebben toch?
    Ik voelde ogen op me branden en toen ik keek zag ik Jayden naar mij kijken waardoor ik snel weer naar mijn voeten keek.
    'Ik weet dat we allebei gezegd hebben dat gisteravond niks betekende, maar ik weet het niet. Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoelt en nu gebeuren er opeens heel veel dingen tegelijkertijd dus ik weet het allemaal niet meer.'
    Verschillende emoties raasde door mij heen maar geen van alle kon ik er echt uithalen behalve dat de drang om Jayden te zoenen erg groot was waar ik me eigenlijk voor schaamde. Zou er nog drugs in mijn bloed zitten die dat me wilde laten doen? Ik wist het echt niet.
    'Laat ook maar. Misschien heb ik gewoon tijd nodig. Wil je gaan zwemmen?'
    Voordat ik kon antwoorden voelde ik zijn hand mij aanraken en ik voelde kriebels door mijn buik gaan die ik nooit gekend had en totaal geen raad mee wist.
    Waarschijnlijk had Jayden het in de gaten aangezien hij meteen het water insprong. Ik stond op en ging aan de rand van het zwembad staan terwijl ik besluiteloos keek.
    ‘Ik heb mijn zwembroek boven.’ Mompelde ik meer tegen mijzelf dan tegen hem. Eigenlijk durfde ik niet te zwemmen; bang voor mijn gevoelens voor hem. Toch pakte ik de rand van mijn t-shirt en gooide hem van mij weg en deed mijn sokken uit waardoor ik in mijn korte broek stond. Het was haast een zwembroek. Ik keek nog even richting het huis. Ik kon nog naar binnen gaan en een zwembroek aan doen om stiekem drugs te gebruiken- maar ik was bang wat ik dan allemaal zou doen. Straks werden mijn gevoelens alleen maar versterkt door hem. Ik keek naar Jayden die in het water was en sprong er ook in waardoor ik vlak bij Jayden belande wat mij een rood hoofd opleverde waardoor mijn hersenen op toeren draaide en de geur die Jayden bij zich draaide opsnoof.
    Ik tikte hem zachtjes aan. ‘Jij bent hem.’ Waarna ik mijn tong uitstak en het zwembad snel uit klom om vervolgens weg te rennen het omliggende bos in.


    Yep, Campbell is kinderachtig- Get used to it ('x

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 16:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Hij doet zijn shirt uit en ik durf niet eens te kijken, bang dat ik ga staren ofzo. Hij tikt me aan en zelfs al die kleine aanraking is genoeg om ervoor te zorgen dat ik het helemaal warm heb.
    ‘Jij bent hem.’ Ik glimlach en klim het zwembad uit om achter hem aan te rennen, het bos in. De takken doen pijn aan mijn blote voeten, maar ik blijf rennen. Na een tijdje ren ik vlak achter hem. Ik probeer hem aan te raken maar ik struikel precies op het moment waarop ik naar voren leun dus val ik volop hem. Ik probeer net naast hem te vallen maar mijn poging mislukt; ik lig bovenop hem.
    'Wauw dit is gênant.' Ik ga zitten en kijk naar Campbell. Zijn bruine ogen doen nog steeds hetzelfde met me. Als ik in ze kijk heb ik de drang hem naar me toe te trekken en mijn lippen tegen de zijne te drukken. Maar ik moet het negeren. Ik mag niet verliefd worden, dat is verboden.
    'Ik heb geen zin meer om het te verbergen. Ik ben denk ik verliefd op je, Campbell.' Ik weet niet waar ik het lef vandaan haal om dit zomaar tegen hem te zeggen, maar toch doe ik het.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Als een klein kind keek ik achterom en Jayden kwam steeds dichterbij wat toch een rare vorm van spanning bij me opwekte. De pijn aan mijn blote voeten deerde me niet. Ik ging letterlijk op in het spel- of in Jayden? Met een harde bonk werd ik op de grond gegooid en een lichaam viel op me die ik herkende als Jayden waardoor meteen allemaal gevoelens door mijn lichaam raasde.
    'Wauw dit is gênant.' Hoorde ik zijn stem hartstikke dichtbij zeggen. Het was warm maar ik kreeg kippenvel door zijn adem die over me heen streek. Ik ging snel zitten terwijl ik naar Jayden keek in zijn mooie bruine ogen die mij rillingen bezorgde.
    'Ik heb geen zin meer om het te verbergen. Ik ben denk ik verliefd op je, Campbell.' Mijn adem stokte door wat hij zei. In zijn ogen kon ik zien dat hij het meende. Ik pakte zijn hand waar ik zachtjes mee begon te spelen terwijl ik er naar keek.
    ‘Dit is de eerste keer sinds ik mij herinner dat ik geen drugs gebruikt heb, Jayden.’ Zei ik zachtjes. Mijn hart leek in mijn keel te kloppen bij die bewering. Ik keek weer omhoog. Regelrecht in zijn bruine ogen- naar zijn lippen die magnetisch lijken. Zachtjes duwde ik hem op zijn rug waardoor ik bovenop hem lag en mijn lippen gulzig op die van hem drukte. Alsof ik nooit meer de kans zou krijgen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden McScott

    Hij pakt mijn hand waardoor mijn hart sneller gaat kloppen. 'Dit is de eerste keer sinds ik mij herinner dat ik geen drugs gebruik, Jayden.' we kijken elkaar weer aan. Zijn bruine ogen hebben weer dezelfde werking op me maar dit keer is hij het die de kus geeft. Niet dat ik er enig bezwaar tegen heb. Van mij zou dit moment eeuwig mogen duren. Ik haal mijn lippen van de zijne om hem even aan te kunnen kijken. Ik duw hem van me af zodat hij naast me ligt. Mijn hand vind de zijne en ik knijp er zachtjes in.
    'Ik denk dat ik dit spel makkelijk ga winnen. Nikky is erg aardig, maar ik ben bang dat iemand anders in dit huis mijn hart al gestolen heeft.' Ik kijk hem met een glimlach aan en bedenk me dan iets.
    'Ik wil dat je stopt met de drugs. Ik wil niet dat je jezelf verspilt aan die pillen.' Misschien is het hypocriet omdat ik zelf ook een beetje een alcoholist ben, maar toch wil ik dat hij stopt.
    'Iedere keer als je drugs wilt nemen, kus je mij omdat je het niet genomen hebt.' Ik glimlach. 'Op die manier kan ik er ook van genieten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes haalde hij zijn lippen van die van mij af terwijl ik in zijn bruine ogen keek die leken te sprankelen. Hij duwt me van hem af waardoor ik naast hem kwam te liggen waarna hij mijn hand pakt om er zachtjes in te knijpen. Het gaf me een aangenaam warm gevoel van binnen. Een gevoel die ik nog nooit eerder ervaren had.
    'Ik denk dat ik dit spel makkelijk ga winnen. Nikky is erg aardig, maar ik ben bang dat iemand anders in dit huis mijn hart al gestolen heeft.' Ik glimlachte.
    ‘Voor jou wil ik wel verliezen hoor.’ zei ik zachtjes terwijl de glimlach op zijn gezicht me leek te smelten.
    'Ik wil dat je stopt met de drugs. Ik wil niet dat je jezelf verspilt aan die pillen. Iedere keer als je drugs wilt nemen, kus je mij omdat je het niet genomen hebt. Op die manier kan ik er ook van genieten.’ Meteen voelde ik spijt opkomen dat ik hem had verteld over mijn drugsgebruik. Ik was gewoon zo op in het moment gegaan.
    De aangename kriebels die ik zojuist ervaarde leken meteen als de sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kon niet stoppen. Ik had het nodig. Meteen voelde ik de drang ernaar groot worden. Meteen voelde ik mijn hand trillen terwijl ik met de hand die Jayden niet vast had in mijn zak voelde. Zou het verpest zijn door het water? Het zat toch in waterdichte zakjes? En anders kon het toch nog werken? De drang ernaar werd steeds groter maar uiteindelijk wist ik mijn hand uit mijn zak te halen terwijl ik mijn lichaam voel bibberen. Ik had het nodig. Snel drukte ik mijn lippen op zijn mond alleen het kon me niet de drang naar drugs verkleinen. Ik haalde mijn lippen van hem af en piepend alsof mijn stem afgeknepen werd bracht ik de woorden naar buiten; ‘Ik heb het nodig, Jayden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Hij drukt zijn lippen op de mijne en al veel te snel haalt hij ze er alweer af.
    'Ik heb het nodig Jayden.' Ik zie de blik in zijn ogen en breek vanbinnen. Die bruine ogen missen hun twinkelingen. Daardoor ziet hij er zo schattig uit. Ze kijken verdrietig. Maar ik moet zorgen dat hij stopt.
    'En ik heb jou modig. Ik wil niet dat je straks voor drie jaar in een afkickkliniek zit en ik je niet kan zien. Ik weet dat het raar klinkt omdat ik je nog maar net ken, maar ik kan niet meer zonder jou.' Ik weet niet waar de stoere Jayden heen is gegaan. Deze Jayden lijkt daar totaal niet meer op. Het is bijna alsof ik mezelf weer ben. Helaas zal ik dat niet meer zijn. Ik kijk Hem weer aan.
    'Thalia leeft nog. Gisteravond stuurde ze me een berichtje.' Ik aarzel even. 'Het voelt zo raar. Twee jaar lang zou ik alles gegeven hebben om te kunnen weten of ze nog leeft, maar het lijkt me helemaal niet gerust te stellen. Ze wil weer contact leggen. Maar ik wil eigenlijk gewoon het verleden achter me laten. Zoals ik dat al eens heb gedaan.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'En ik heb jou nodig. Ik wil niet dat je straks voor drie jaar in een afkickkliniek zit en ik je niet kan zien. Ik weet dat het raar klinkt omdat ik je nog maar net ken, maar ik kan niet meer zonder jou.’
    Angst kroop op uit mijn borst. Ik wist dat ik nooit aan zijn verwachtingen kon voldoen. Hij zou vroeg of laat achter al mijn gebreken komen en mij achter laten. Net zoals iedereen doet.
    'Thalia leeft nog. Gisteravond stuurde ze me een berichtje. Het voelt zo raar. Twee jaar lang zou ik alles gegeven hebben om te kunnen weten of ze nog leeft, maar het lijkt me helemaal niet gerust te stellen. Ze wil weer contact leggen. Maar ik wil eigenlijk gewoon het verleden achter me laten. Zoals ik dat al eens heb gedaan.'
    Zachtjes beet ik op mijn lip bij Jaydens bekentenis. Ik dacht dat ze dood was- althans wat ik me nog van de informatie herinner die Jayden mij gister gegeven had. Toch durfde ik daar naar niet te vragen. Bang dat Jayden nou al spijt van mij zou krijgen. Voor dit soort momenten had ik drugs nodig. Ik was nu weer die stille verlegen Campbell die niks durft. Degene die niemand mocht. Door de drugs werd ik joviaal en grappig. De jongen waar iedereen van hield. Niemand had in de gaten dat ik aan de drugs zat- maar dat was ook niet gek als je er haast 24/7 aan zat en nu zou ik moeten stoppen? Dat kon ik echt niet. Niet zolang ik Jayden had. Ik moest perfect zijn- voor hem en daar had ik iets voor nodig. Hij hoefde niks te weten. Zolang ik niet zo dom was om me weer te verspreken als daarnet.
    ‘Weet je het zeker- ik snap wel als je haar weer wilt zien hoor en ik wil je daartoe totaal niet in de weg zitten. Je houd van haar en jullie waren vast perfect.’ Ik sloeg mijn ogen meteen neer. Weer de onzekerheid en de angst. Ik had iets nodig. Dit kon zo niet maar Jayden mocht het niet zien.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 0:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    ‘Weet je het zeker- ik snap wel als je haar weer wilt zien hoor en ik wil je daartoe totaal niet in de weg zitten. Je houd van haar en jullie waren vast perfect.’ Het is even stil omdat ik niet weet wat ik erop moet antwoorden. Zelf weet ik niet eens meer wat ik erover moet denken. Ik weet niet of ik haar wil zien of niet. Of ik weer contact met haar op wil nemen. Ik schud mijn hoofd.
    'We waren niet "perfect" en we ik weet niet meer of ik van haar hou of niet. Wel weet ik dat ik boos op haar ben. Twee jaar lang heb ik gedacht dat ze dood was. En nu is ze er opeens weer. Ze doet alsof ze nooit weggeweest is. Maar in mijn gedachten was ze dood. In mijn gedachten was ze perfect. Waren wij perfect. Maar nu ik terugkijk weet ik het allemaal niet meer, Campbell. Ik weet niet eens meer of ik echt van haar hield of gewoon hield van het idee dat ik in opstand kwam tegen mijn ouders.' Ik ben weer even stil. 'Ik hoopte dat alles gewoon weer normaal zou kunnen worden. Maar dat zal het nooit meer zijn.'

    Sorry als het nergens op slaat. Ik ben er niet helemaal bij vandaag

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 20:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself