• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Langzaam liet ik de woorden die Jayden zei tot me door dringen terwijl Jayden zweeg. Door zijn woorden kwam er meteen een schuldgevoel omhoog borrelen. Waarom moest ik had zojuist nou gezegd hebben? Snapte hij dan niet dat ik drugs nodig had? Dan kon ik hem misschien helpen. Ik durfde niks meer nu.
    Het liefst wilde ik hem troosten maar de woorden ontbraken mij en ik kon enkel alleen naar hem staren. Naar zijn droeve ogen en zijn mooie volle lippen die prachtig op zijn gezicht lagen. Alsof ik gehypnotiseerd was staarde ik naar zijn lippen. Wat zou ik ze graag willen voelen. Nog dichter bij Jayden zijn dan dat ik nu was. Ik wreef met mijn hoofd langs zijn nek waarna ik zachtjes een kusje bij zijn kaak zette terwijl mijn hand over zijn borstkast masseerde die warm en veilig aanvoelde terwijl ik zijn hart voelde bonzen. Zachtjes drukte ik een kus tegen zijn mondhoek en ondanks dat ik al dicht bij hem was kon ik het niet laten om mijzelf dichter tegen hem aan te klemmen. Het was een automatisme die ik nog nooit eerder ervaren had. Zelfs niet als ik drugs op had en even leken alle gedachten weg te zijn dat ik misschien niet goed genoeg voor hem was. Gulzig snoof ik de geur van Jayden op. Alsof ik het binnen de kortste keren zou verliezen. Met mijn neus wreef ik zachtjes langs de zijne waarna mijn mond op zijn mond hoogte kwam en even in ik naar keek terwijl ik zachtjes op mijn lip beet. Ik keek even weer naar Jaydens bruine ogen waarna ik mijn lippen tegen de zijne plantte. Alsof ze voor elkaar geschapen waren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Ik ren nu al een poosje door het bos, volgens mijn stopwatch al 20 minuten. Ik voel me altijd zo fantastisch als ik een stuk heb gerend, een teken dat mijn conditie nog steeds op pijl is. Rustig ren ik verder totdat ik verderop 2 mensen zie liggen, ik stop met rennen en langzaam loop ik dichterbij. Des te dichterbij ik kom, des te meer ik kan zien. Aan de lichaamsbouwen te zien zijn het twee jongens. De ene jongen zijn hand gaat over de borstkas van de ander en niet veel later zijn hun lippen op elkaar gedrukt. Vaag ergens komen ze me bekend voor, dit doet me dichterbij lopen. Mijn adem stokt in mijn keel, Jayden en Campbell. Compleet verstijft blijf ik staan, bang om geluid te maken, te verbaasd en geschokt om me te kunnen bewegen. Een misselijk gevoel borrelt op in mijn maag, de jongen waarmee ik gister in bed heb gelegen en bijna.., ik schud mijn hoofd, dit is niet oke. Ineens maakt mijn mobiel een sms geluidje, geschrokken maak ik mijn blik los van het tafereel voor me en grijp mijn mobiel vast. Een zachte 'shit' ontsnapt uit mijn mond als ik besef dat ze het vast moeten hebben gehoord. Zonder nog een keer na te denken ren ik het bos in, van het pad af. Alle takken die langs mijn lichaam schuren negerend ren ik richting het huis, proberend te vergeten wat ik net heb gezien.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    RAB --> Eruditie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Julia
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: vrouw
    Afkomst: Friesland
    Uiterlijk: blond en klein best knap en zonder Make-Up
    Innerlijk: aardig, slim, sportief, hekel aan tutjes en tutjes-dingen
    Extra: Hoi, ik ben Julia ik wil graag mee doen (trouwens dit is een verzonnen persoon ik hoop dat het mag in het echt heet ik Mette en ben ik 12) ik wil graag mee doen en zo (dat zei ik al srry) het lijkt me leuk maar ik snap het nog niet helemaal. (huil) ik heb er zin in, mijn personage ook en ik werk nog aan de foto hier is de foto


    Live your live

    mette3 schreef:
    Naam: Julia
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: vrouw
    Afkomst: Friesland
    Uiterlijk: blond en klein best knap en zonder Make-Up
    Innerlijk: aardig, slim, sportief, hekel aan tutjes en tutjes-dingen
    Extra: Hoi, ik ben Julia ik wil graag mee doen (trouwens dit is een verzonnen persoon ik hoop dat het mag in het echt heet ik Mette en ben ik 12) ik wil graag mee doen en zo (dat zei ik al srry) het lijkt me leuk maar ik snap het nog niet helemaal. (huil) ik heb er zin in, mijn personage ook en ik werk nog aan de foto hier is de foto



    hoi, uhm sorry maar we zijn al begonnen.. maar als je aan een rpg mee wil doen moet je je zeg maar aanmelden bij een rollentopic, daar plaats je je personage en dan kun je mee doen zeg maar, snap je?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Eruditie schreef:
    RAB --> Eruditie


    pas het straks even aan (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Ik voel zijn lippen op de mijne en ga er meteen op in. Opeens hoor ik achter me een mobiel geluid maken. Ik draai me om en zie Scarlett wegrennen. Mijn ogen worden groot en ik kijk Campbell aan.
    'Ik ga hier even achter aan,' zeg ik en ik ren hard achter Scarlett aan. Ze is best wel snel dus duurt het een tijdje. Als ik haar eenmaal bij haar arm vast heb moet ik even uithijgen. Ik ben niet meer in de staat die ik was toen ik nog zwom. Ik kijk haar aan.
    'Ik neem aan dat ik de woorden "Het is niet wat je denkt" niet eens hoef te proberen, want ik ben bang dat het inderdaad is wat je denkt. Maar het ligt nog wat ingewikkelder. Ik wil je alleen vragen om ons uit te laten leggen wat er precies aan de hand is. Daarna is het aan jou om te kiezen of je het geheim door wilt vertellen of niet.' Ik weet niet waar mijn woorden op slaan maar het is beter dan niks en ik heb even tijd nodig. Ik wil niet dat de hele wereld me ziet als 'de homo' aangezien ik niet eens weet of ik dat wel ben of niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jayden val mijn lover niet lastig xd

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 22:09 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je bedoelt Scarlett van mijn lover niet lastig :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahaha Linde, Claimer shit ik stress me dood doordat jullie me allemaal vol posten :< geen enkele topic lijkt medelijden met mij te hebben UCH!

    Echt Linde als jij online komt heb ik een hoop werk altijd x')
    Jij.. jij.... lover van al mijn Campbells' xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja ja ik weet het. Ik moet vaker online komen...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett.

    Zodra ik door heb dat iemand me achterna komt versnel ik mijn pas, in de hoop de persoon kwijt te raken. Plotseling voel ik een hand om mijn arm heen waardoor ik wel moet stoppen. Ik trek mijn arm los en draai me om naar de persoon, Jayden. Hij moet even uithijgen waarna hij me aankijkt. 'Ik neem aan dat ik de woorden "Het is niet wat je denkt" niet eens hoef te proberen, want ik ben bang dat het inderdaad is wat je denkt. Maar het ligt nog wat ingewikkelder. Ik wil je alleen vragen om ons uit te laten leggen wat er precies aan de hand is. Daarna is het aan jou om te kiezen of je het geheim door wilt vertellen of niet.' zegt hij dan. Ik zucht even zacht, hier heb ik dus echt geen zin in. 'kijk Jayden, ik ben niet van plan het aan iemand te vertellen ofzo, zo'n bitch ben ik niet. Maar dat betekent niet dat ik het oke vind. Ik moet gewoon even nadenken oke, even alles op een rijtje zetten, bewaar die uitleg maar voor later ofzo, nu niet.' 'sorry, ik moet nu echt even weg'. kort kijk ik hem nog aan om me vervolgens om te draaien en naar het huis te rennen, mijn kamer in.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Plotseling hoorde ik een raar geluid en snelle voetstappen die wegrende. Terwijl de bekende haren van het meisje die ik veels te kort kende om haar te herkennen toch herkende; Scarlett.
    Resoluut haalde Jayden zijn lippen van de mijne ‘Ik ga hier even achter aan.’
    Ik zag hoe Jayden weg rende en ik totaal alleen achtergelaten werd terwijl ik enkel en alleen nog vogels hoorden tjilpen. Verward bleef ik naar voren staren terwijl ik mijn hoofd tussen mijn knieën leg. Alles ging te snel. Deze vakantie; de weddenschap. Jayden, Scarlett, Jayden. Alles was een warboel. Het liefst wilde ik schreeuwen, huilen en vloeken maar niks kwam hiervan in praktijk enkel angstige gedachten die mij volgde door de stilte.
    Ik ging met mijn hand langs mijn broekzak waar de remedie ertegen was; drugs. Ondanks alles zag ik Jaydens gezicht voor me. Ik kon het niet doen- niet nu al.
    Resoluut stond ik op en doelloos liep ik richting het huis al wist ik niet eens meer van welke kant ik gekomen was. Ik was impulsief het bos in gerend om de homogevoelens voor Jayden te verliezen maar in plaats van ze te verliezen werden ze sterker. Tot Scarlett kwam. Ik had haar verraden; bedrogen. Maar ik wist zeker dat ze nooit wat voor mij gevoeld had. Niemand voelde wat voor me behalve negatieve dingen. Ik kon zelf niet eens positieve dingen over mijzelf opnoemen.
    Ik liep over de bosgrens richting het huis waar ik deze vakantie in verbleef. Kon ik gewoon niet beter mijn spullen pakken en meteen oplazeren? Niet naar huis natuurlijk. Niemand zou daar op mij wachten. Ik kon misschien de hele wereld over en kijken waar het schip strand.
    Ik keek naar het zwembad waar zojuist ik en Jayden nog in gezwommen hadden. Naar de dekens waar we zojuist opgezeten hadden. Dit zou nooit meer gebeuren. Ik zou vertrekken uit bestwil voor hun. Zo hoefde ik ook niet meer mijn belofte aan Jayden te houden. Ik zou mijzelf niet sterker voor hoeven te doen dan dat ik was.
    Ik liep de trap op terwijl ik iedereen om mij heen negeerde. Ik liep langs een kamerdeur die openstond en automatisch keek ik naar binnen waar Scarlett zat. Ik bleef heel even staan terwijl ik naar haar keek. Hoe erg zou ze me haten of zou ze opgelucht zijn? Opgelucht dat ze niet meer met mij hoefde te zijn. Waarschijnlijk het laatste aangezien de enige persoon waar ik ooit echt een soort van ‘close.’ Mee was mijn vader was. Ik had wel vriendinnen gehad maar die kende me niet. Het duurde ook niet lang voordat ik ze al aan de kant zette.
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang.
    ‘Het spijt me voor alles. Alles wat in de bos gebeurd is.. moest niet gebeuren. Alles wat ik deed was tegen Jaydens zin in.’ Ik zweeg. Wat had ik anders te zeggen?
    Ik liep door naar mijn kamer wat exact tussen die van Jayden en Scarlett lag. Alsof iemand ermee speelde. Ik ging op mijn bed zitten waar ik naar buiten staarde terwijl ik het ook weer niet zag.

    Gaat Scarlett stalken? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Met een diepe zucht plof ik op mijn bed neer, wat een gedoe ook weer zeg, laat ik leuk op vakantie gaan. Ik draai met mijn ogen, juist wat je leuk vindt.. ik vraag me af wiens idee dit ook al weer was, o ja mijn idee. nog een zucht, natuurlijk was het mijn idee. Plotseling zie ik Campbell voor mijn deur staan ‘Het spijt me voor alles. Alles wat in de bos gebeurd is.. moest niet gebeuren. Alles wat ik deed was tegen Jaydens zin in.’ zegt hij waarna hij weg loopt. enigszins verbaasd kijk ik hem na, hij dacht toch zeker niet dat ik dat zou geloven? Met een frons op mijn voorhoofd loop ik achter hem aan naar zijn kamer. Ik blijf in de deur opening staan en sla mijn armen over elkaar 'Het spijt me Campbell maar je denkt toch zeker niet dat ik dat geloof he? ' 'als je al een leugen wil vertellen zorg dan dat je het goed doet en dat beide partijen er van op de hoogte zijn, en daarmee bedoel ik dus Jayden en jij". Ik haal even diep adem voor ik mijn 'preek' vervolg 'Ik heb er geen problemen mee dat je gay bent oke, maar ik heb er wel problemen mee dat je tegen me liegt, en als er iets is waar ik niet van hou is het wel als mensen tegen me liegen'. Ik zucht even zacht terwijl ik Campbell aan kijk 'je had het me toch gewoon kunnen vertellen? Ik bedoel ik bijt niet' een halve grijns verschijnt op mijn gezicht 'nee, dat is niet waar, ik bijt wel, maar niet zo hard hoor'. zeg ik met een knipoog.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    'Het spijt me Campbell maar je denkt toch zeker niet dat ik dat geloof he? Als je al een leugen wil vertellen zorg dan dat je het goed doet en dat beide partijen er van op de hoogte zijn, en daarmee bedoel ik dus Jayden en jij’
    Ik keek verbaasd op terwijl ik haar in de deuropening zag staan. Ik had verwacht dat ze me zou haten. Per slot van rekening had ik een jongen gekust in het bos voor haar ogen.
    ‘Ik heb er geen problemen mee dat je gay bent oke, maar ik heb er wel problemen mee dat je tegen me liegt, en als er iets is waar ik niet van hou is het wel als mensen tegen me liegen'
    Mijn hand begon te trillen terwijl er een raar gevoel door me heen begon te razen die ik nooit eerder herkend had. Ik was niet gay. Dit alles was een fout. Ik viel niet voor jongens. Ik kon niet helder nadenken zonder- zonder drugs. Automatisch wreef ik over mijn broekzak die nat was geworden door het zwemmen. Zou het nog bruikbaar wezen? Het was verpakt in een plastic zakje die afgesloten was. Ik bekeek mijn bovenlichaam die nog ontbloot was. Overal plakte zand terwijl er nog een paar verdwaalde waterdruppels op mijn borst rustte.
    ‘Je had het me toch gewoon kunnen vertellen? Ik bedoel ik bijt niet.’ een grijns verscheen op haar gezicht wat mijn gezicht deed verstrakken. Ik was niet homo. Nu niet en nooit niet.
    ‘Nee, dat is niet waar, ik bijt wel, maar niet zo hard hoor.’ Ze knipoogde en ergens had ik het gevoel dat ze dat alleen maar deed omdat ze dacht dat ik op jongens viel. Wat duidelijk niet zo was. Gister had ik het nog bijna met haar gedaan uit eigen wil. Nee ik was niet homo. Ik viel gewoon op meisjes.
    ‘Ik ben niet gay, denk je dat. Na gister avond? Doe niet zo gek.’ Ondanks alles kon ik de woede niet verbergen.
    ‘Jij hebt vast ook wel iets in je leven gedaan waar je niet bij nadacht? Nou dat had ik daarnet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya