• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Scarlett.

    ‘Ik ben niet gay, denk je dat. Na gister avond? Doe niet zo gek.’ zegt hij, zo te horen toch behoorlijk boos.
    ‘Jij hebt vast ook wel iets in je leven gedaan waar je niet bij nadacht? Nou dat had ik daarnet.’ ik draai met mijn ogen 'juist, en net zeg je nog dat alles wat je deed tegen Jayden zijn zin in was en nu deed je het ook tegen je eigen zin in?' ik schud even mijn hoofd 'je spreekt jezelf tegen Campbell, het spijt me maar ik geloof het niet'. 'Jayden zei dat het precies was wat het leek Campbell, dus of je liegt tegen hem, of je liegt tegen mij. Misschien moet je gaan bedenken wat dat net was'. Ik glimlach even kort 'ik zal je met rust laten, dan kan je rustig nadenken. ga ik ondertussen even kijken waar Jayden is'. Ik draai me om en loop weg, eerst nog even mijn eigen kamer in waar ik mijn koffer open trek en er een kort broekje en een hempje uit haal, eerst maar eens omkleden.

    sorry slecht stukje :$ ben nog niet helemaal wakker Xd en ik ga zoo te laat komen op stage nu >.< ooopssss

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 8:47 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Ik loop terug naar de plaats waar Campbell was, maar hij is er niet meer. Hij is vast weer terug naar het huis. Ik hoor stemmen uit Scarletts kamer komen en blijf staan.
    'Ik ben niet gay, denk je dat? Na gisteravond? Doe niet zo gek. Jij hebt vast ook wel iets in je leven gedaan waar je niet bij nadacht? Nou dat had ik daar...' Ik ren naar buiten, zo hard mogelijk. Ik wil zijn woorden niet meer horen. Ik ren naar het bos en blijf rennen, tot ik echt niet meer kan. Ik heb geen idee waar ik ben en ik ben doodop. Ik wil dat Campbell uit mijn hoofd gaat. Ik beteken toch niks voor hem. Ik begin met allemaal dingen te gooien en het is maar goed dat ik in het bos ben, want ik zou iedereen die langskomt in elkaar kunnen slaan van woede. Ik wil niet huilen. Ik heb mezelf beloofd om niet over iemand te huilen waarvoor ik niks beteken. Het "grappige" is dat het iedereen is. Voor niemand beteken ik iets. Mijn ouders zijn allang zo boos op me dat als ik ze zie, ze beginnen te schreeuwen en voor de rest heb ik niemand. Mijn hele leven is een puinhoop en ik wil opnieuw beginnen, net zoals Thalia. Zou het werken? Doen alsof ik dood ben en dan oprotten. Mijn naam veranderen en ergens anders verder leven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Jayden Ian McScott

    Ik loop terug naar de plaats waar Campbell was, maar hij is er niet meer. Hij is vast weer terug naar het huis. Ik hoor stemmen uit Scarletts kamer komen en blijf staan.
    'Ik ben niet gay, denk je dat? Na gisteravond? Doe niet zo gek. Jij hebt vast ook wel iets in je leven gedaan waar je niet bij nadacht? Nou dat had ik daar...' Ik ren naar buiten, zo hard mogelijk. Ik wil zijn woorden niet meer horen. Ik ren naar het bos en blijf rennen, tot ik echt niet meer kan. Ik heb geen idee waar ik ben en ik ben doodop. Ik wil dat Campbell uit mijn hoofd gaat. Ik beteken toch niks voor hem. Ik begin met allemaal dingen te gooien en het is maar goed dat ik in het bos ben, want ik zou iedereen die langskomt in elkaar kunnen slaan van woede. Ik wil niet huilen. Ik heb mezelf beloofd om niet over iemand te huilen waarvoor ik niks beteken. Het "grappige" is dat het iedereen is. Voor niemand beteken ik iets. Mijn ouders zijn allang zo boos op me dat als ik ze zie, ze beginnen te schreeuwen en voor de rest heb ik niemand. Mijn hele leven is een puinhoop en ik wil opnieuw beginnen, net zoals Thalia. Zou het werken? Doen alsof ik dood ben en dan oprotten. Mijn naam veranderen en ergens anders verder leven.


    Uch ik kom je al stalken xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar Cammie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Doe maar Cammie


    XD ja omdat je dat zo graag wilt :P
    laat draco de zaal in gaan @ goblet :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja ja eerst even een jankpost met Freddie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Ja ja eerst even een jankpost met Freddie


    Holly is nu bij je he :p
    en ginny is dood

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 9:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja I Know
    Ikga nu bij 19 years posten en dan verwacht ik dat je hier een post hebt staan. Anders stuur ik Dylan Everett op je af die boos is omdat je hem overal gay maakt :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Ja I Know
    Ikga nu bij 19 years posten en dan verwacht ik dat je hier een post hebt staan. Anders stuur ik Dylan Everett op je af die boos is omdat je hem overal gay maakt :Y)


    OMFG maar je moet nog op Goblet reageren :< uch ik vind dit stukje moeilijk dus verwacht geen top stukje T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Na mijn woorden hoorde ik opeens haastige stappen weggaan. Toen ik uit het raam keek zag ik Jayden met haastige stappen wegrennen. Wat had ik gedaan? Ik keek weer verdoofd terug naar Scarlett die nog steeds in mijn deuropening stond en ik merkte pas dat ze nog praatte toen ik naar haar lippen keek die bewogen. ‘Kijken waar Jayden is.’ Ze liep weg en direct stond ik op en liep de deur uit de trap af. Waarschijnlijk had Jayden gehoord wat ik zei. Waarom zou hij anders wegrennen? Waarom zei ik dat wat ik zojuist zei? Ik had woede voelen opkomen toen Scarlett me ‘Gay.’ Noemde. Ondanks dat ik nog in de war was geweest wat er gisteravond in Jaydens kamer afgespeeld had en nu in het bos wist ik dat ik Jayden niet alleen weg kon laten gaan. Ik hoorde luide klappen terwijl ik in het bos aangekomen was en ik vermoedde dat het Jayden was. Automatisch rende ik naar het geluid en zoals ik gedacht had zag ik Jayden staan. Hij leek over zijn toeren en ergens had ik het gevoel dat het door mijn woorden kwam. Ik had echt zo erg drugs nodig. Zonder ze verpestte ik alles.
    Automatisch stapte ik naar voren naar Jayden en trok hem in een omhelzing. ‘Het spijt me Jayden.’ Zachtjes drukte ik een kus in zijn nek terwijl ik over zijn rug wreef. Nu ik hem zo verloren had gezien wilde ik hem niet meer kwijt. Dat wist ik zeker.

    Niet zo'n top stukje maar ik moest posten van jou :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    gaan ze hier een beetje lopen overleggen xD is daar het kletstopic niet voor? :p
    jullie leiden mij trouwens veel te veel af >.< ik heb nog haast niks gedaan D: jullie schuld


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    gaan ze hier een beetje lopen overleggen xD is daar het kletstopic niet voor? :p
    jullie leiden mij trouwens veel te veel af >.< ik heb nog haast niks gedaan D: jullie schuld


    Haha :< dit is nog niks... we hebben topics helemaal volgespamt met gepraat en stukjes. Als je eenmaal druk bent met overleggen dan vergeet je gewoon de praattopic. Haha nu haat je ons (cat)

    Haha :P zo interessant zijn we toch ook weer niet? en dan ga ik je zo nog meer lastig vallen if you know what I mean :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik haat jullie niet hoor ^_^ ben ik.veel te vergevingsgezind voor (a)

    nou, elke keer krijg ik een mail binnen en dan trilt mijn mobiel dus dan moet ik wel kijken en dan zijn jullie het xD

    ojee mijn cliënt roept nu ik heb nog geen broek aan ojee afleiders :$

    nu doe ik het zelf trouwens ook :$ shame on me


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    Ik hoor iemand aankomen en weet dat het Campbell is. Hij trekt me in een omhelzing en ik wil mezelf wegtrekken. Dit gaan alleen minder goed dan gedacht omdat een groot deel van mij bij hem wil zijn. Het andere deel schreeuwt dat ik weg moet gaan.
    'Het spijt me Jayden.' Ik kijk hem niet aan.
    'Waarvoor? Ik hoorde jullie praten. Als je er echt zo over denkt dan kan ik beter weggaan. Ik was toch al van plan om weg te gaan. Tot jij er was. Ik dacht dat er eindelijk iemand was die om me gaf, al was het maar een klein beetje. Maar nu zie ik in hoe dom ik ben geweest. Jij bent te goed voor mij. Ik hoop dat je een goed leven krijgt.' ik heb tranen in mijn ogen. Weggaan betekent nu iets anders dan mijn spullen pakken en naar een andere stad vertrekken, maar dat hoeft hij niet te weten. Daarmee breek ik zijn hart alleen. Niemand zal mij missen. Een begrafenis zou heel erg eenzaam zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    lilangel schreef:
    Ik haat jullie niet hoor ^_^ ben ik.veel te vergevingsgezind voor (a)

    nou, elke keer krijg ik een mail binnen en dan trilt mijn mobiel dus dan moet ik wel kijken en dan zijn jullie het xD

    ojee mijn cliënt roept nu ik heb nog geen broek aan ojee afleiders :$

    nu doe ik het zelf trouwens ook :$ shame on me


    Welcome on the dark side <3 muhahahaah XD en op de dark side spammen we topics vol met praten in de rollentopics/ speeltopics XD
    Omfg ik heb het gevoel alsof ik straks een koekepan naar mijn hoofd krijg van jou xD

    Haha je hebt geen broek aan? XD how come? dit is best eng :P doe eerst een broek aan voordat je naar hem toe loopt; wil je? XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya