• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Scarlett.

    Hij liet mijn hand los ‘Denk je echt dat ik geloof in een gelukkig einde? Nee, we worden verbitterd over dingen die we mee maken en uiteindelijk kunnen we er niet meer omheen kijken en gaan we oplossingen zoeken ervoor. Jij in drank en ik in...’ even was het stil ‘En hoe kan je nou zeggen of ik lief ben of niet. Je kent me niet eens; Alsof je het ooit zou doen; dit is allemaal nep. Iedereen is nep en niemand zou winnen omdat ze alleen maar eurotekens in hun ogen zien.’ vervolgde Campbell waarna hij mijn kamer uit stormde. even was ik compleet uit het veld geslagen, een paar seconden duurde het voordat ik weer durfde te ademen. zonder Nog langer na te denken duw Ik mezelf omhoog en loop ik achter Campbell aan. Bij zijn kamer aangekomen is hij bezig zijn kleren in zijn koffer te stoppen. Ik blijf in de deur opening staan, mijn armen over elkaar geslagen 'Campbell stop, alsjeblieft met het inpakken van je spullen'. 'Het spijt me oke, ik liet heel even mijn gevoel spreken in plaats van mijn verstand, het zal niet weer gebeuren'. 'ga alsjeblieft niet weg om iets stoms wat ik heb gezegd, weetje Ik stop met dat stomme spel, ik zou best wat extra geld kunnen gebruiken, maar een vriend kan ik harder gebruiken denk ik'. 'Ik meende wat ik zei, je was net echt lief en ik weet dat ik je niet ken, maar als je het wil en het toestaat wil ik je wel leren kennen?' Ik bijt hard op de bovenkant van mijn wang nu, het is lang geleden dat ik me zo onzeker heb gevoeld, ik kan hem nu niet eens aan kijken, daarom staar Ik maar naar zijn koffer die bijna vol gepakt is.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Scarlett kwam mijn kamer binnen gelopen en dat maakte me rotter voelen. Ik wilde het liefst niemand meer onder ogen komen. Alles werd van kwaad tot erger. Altijd kon ik mijn gevoelens inhouden totdat Mike; mijn toenmalige vriend ging zeiken aan mijn hoofd.
    ‘Campbell stop alsjeblieft met het inpakken van je spullen. Het spijt me oke, ik liet heel even mijn gevoel spreken in plaats van mijn verstand, het zal niet weer gebeuren. Ga alsjeblieft niet weg om iets stoms wat ik heb gezegd, weetje. Ik stop met dat stomme spel. Ik zou best wat extra geld kunnen gebruiken, maar een vriend kan ik harder gebruiken denk ik.’
    Ik sloeg mijn ogen neer. Dit was ook niet mijn bedoeling; waarom verkloot ik altijd alles. Het liefst rende ik nu weg richting een trein waar ik mijzelf onder gooide. Ik keek het raam uit. Zou het waar zijn wat ze zeiden over de hemel? Ik schudde mijn gedachte meteen weg. Als dat er zou zijn zou ik er toch nooit komen. Daarvoor had ik te veel verpest in mijn leven.
    'Ik meende wat ik zei, je was net echt lief en ik weet dat ik je niet ken, maar als je het wil en het toestaat wil ik je wel leren kennen?'
    Ik beet aan de binnenkant van mijn wang. Ik wilde schreeuwen; huilen maar niemand zou mij begrijpen. Ik wist niet eens of ik mijzelf begreep. Al die jaar was het een warboel in mijn hoofd en een avond kan emoties losmaken uit het niets.
    ‘Wat maakt het allemaal nog uit; Scarlett. Een valt af dus je hebt meer kans en als ik een ding haat dan is het wel praten.’ Het laatste meende ik.
    Ondanks alles wist ik dat er geen keuze was; Scarlett wist dat ik niet die zelfverzekerde jongen was die ik altijd wilde spelen en die gedachte beangstigde mij. Ze zou weten dat ik een emotioneel wrak was. Er was geen keuze van blijven of weggaan voor mij.
    Toen ik naar Scarlett keek zag ik dat ze me niet eens aan kon kijken wat alles nog erger maakte; wat moest ik in hemelsnaam nu doen?
    Ondanks alles drukte ik mijn lippen op de hare en voor even liet ik me mee gaan waarna ik ze van die van haar los haalde en naar haar fluisterde; ‘Ik kan jou niet gelukkig maken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    ‘Wat maakt het allemaal nog uit; Scarlett. Een valt af dus je hebt meer kans en als ik een ding haat dan is het wel praten.’ zegt hij waarna hij weer in gedachten verzonken lijkt. Ik bijt op mijn lip en onderdruk de zucht die een weg naar boven zoekt. Hij loopt naar me toe en als zijn lippen de mijne raken sluit ik mijn ogen om ze weer te openen zodra hij zijn lippen van de mijne haalt. 'Ik kan jou niet gelukkig maken' fluistert hij. Ik sla mijn ogen naar hem op en kijk hem aan 'ik heb nooit gevraagd of je mij gelukkig wil maken Campbell, het zou niet eerlijk van mij zijn om jou, of wie dan ook te vragen om mij gelukkig te maken. Het is onmogelijk om mij gelukkig te maken, man ik weet niet eens hoe het voelt of zou moeten voelen om gelukkig te zijn'. 'ga alsjeblieft niet Campbell, als er al 1 van ons zou moeten gaan, zou ik moeten gaan en niet jij, ik wil je vakantie niet verpesten Campbell, echt niet. blijf, alsjeblieft? ' zeg ik terwijl ik hem nog steeds aankijk.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    'Ik heb nooit gevraagd of je mij gelukkig wil maken, Campbell. Het zou niet eerlijk van mij zijn om van jou of wie dan ook dat te vragen om mij gelukkig te maken. Het is onmogelijk om mij gelukkig te maken, man ik weet niet eens hoe het voelt of zou moeten voelen om gelukkig te zijn.' Ik zweeg. Ergens herkende ik mijzelf in wat zij zei, maar maakte drugs me niet gelukkig? Oke af en toe had ik een badtrip maar het was er vaak voor me in moeilijke tijden. Ongemakkelijk wreef ik over de drugs die in mijn zak bevonden. 'Ga alsjeblieft niet Campbell. Als er een van ons zou moeten gaan, zou ik moeten gaan en niet jij, ik wil je vakantie niet verpesten Campbell, echt niet. Blijf alsjeblieft?' Ik snapte ergens niet waar ze zich zo druk om maakte maar ergens deed het me wat. Niemand bekommerde zich om me en uit het niets doet iemand het. Iemand die net zo gebroken leek als mij. Ik keek in haar helderblauwe ogen en wist dat ik een doel kon hebben als ik bleef. Ik moest haar gelukkig zien te maken. Ook al was ik het niet, ook al was het ten koste van mij, maar het zou me lukken. Ik pakte haar hand vast. 'I'll make you happy.' Fluisterde ik wanneer ik zachtjes me vinger op haar lip legde zodat ze niet zou protesteren. Het was misschien maar een ding dat ik goed kon doen in mijn leven. Het zou mijn taak wezwn voor deze vakantie. Niet dat stommw spel maar iemand die gebroken was blij te maken.


    Auch wat een gezeik heb ik ff neergetypt. Komt waarschijnlijk omdat me opa al meer dan een uur aan mijn hoofd zeikt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Een tijdje bleef het stil tussen ons, het leek alsof Campbell aan het nadenken was over wat ik had gezegd. Na een tijdje pakte hij mijn hand vast 'I'll make you happy fluisterde hij waarna hij zachtjes zijn vinger op mijn lippen legde, waarschijnlijk zodat ik er niet tegen in zou gaan. 1000den gedacht razen door mijn hoofd, ik weet niet wat ik hier nu mee moet. zachtjes pak ik zijn hand vast en haal ik zijn vinger voor mijn lippen weg 'je weet niet waar je aan begint' zeg ik zacht. Ik wil hem niet tegen houden, als hij wil proberen mij gelukkig te maken moet hij dat doen. 'maak het jezelf alsjeblieft niet moeilijk Campbell, mij gelukkig maken is niet makkelijk, ik kan mezelf niet eens gelukkig maken, ik verwacht niks van je, dus als je het echt wil gaan proberen, wees dan niet teleurgesteld als het niet lukt oke?'

    Nou mijn docent is al 2 uur aan het zeiken dus ik weet hoe je je voelt xd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ze bleef even stil en even dacht ik dat ze niet zou protesteren maar plotseling haalde ze mijn vinger van haar lippen. ‘Je weet niet waar je aan begint. Maak het jezelf alsjeblieft niet moeilijk Campbell, mij gelukkig maken is niet makkelijk. Ik kan mijzelf niet eens gelukkig maken. Ik verwacht niks van je, dus als je ht echt wil gaan proberen, wees dan niet teleurgesteld als het niet lukt, oke?’
    Ik glimlachte naar haar. Min of meer is mijn woede weggebt. Ik moest maar niet eens zo egoïstisch zijn en mensen helpen. ‘Ik neem geen nee voor een antwoord.’ Ik pakte haar hand en trok haar op mijn bed en nu pas merkte ik dat ze mijn t-shirt aan had en ik nog topless erbij zat; maar het deerde me niet. Ik trok haar tegen mij aan en legde mijn armen om haar heen terwijl ik op de klok keek waar stond dat de nieuwe dag allang aangebroken was.
    ‘Laten we maar eerst wachten tot morgen ochtend; straks heb je een enorme kater.’ Bekende ik eerlijk terwijl er nu al bij mij een akelige hoofdpijn opspeelde die ik negeerde.

    Zullen we maar eindelijk naar de volgende dag gaan? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Hij glimlacht naar me ‘Ik neem geen nee voor een antwoord.’ hij pakt mijn hand en trekt me mee naar zijn bed . Hij trekt me tegen hem aan en slaat zijn armen om me heen. ‘Laten we maar eerst wachten tot morgen ochtend; straks heb je een enorme kater.’ ik grinnik even zacht, grote kans dat ik een kater heb morgen'. Zacht duw ik hem achter over op het bed 'laten we maar gaan slapen, we zien het morgen allemaal wel weer' zeg ik terwijl ik me tegen hem aan nestel. 'je vind het toch niet erg dat ik bij je slaap he?' vraag ik terwijl ik een arm om hem heen slaan.


    Ik vind het goed ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ze duwde me zachtjes op het bed waardoor ik lag en ondanks alles voelde het raar. Ondanks dat ik me voorgenomen had blij te maken. Maakte ik haar niet juist blijer door haar hier achter te laten? Wie kon ik nou blij maken; zelfs mijn vader was niet blij met mij. 'Laten we maar gaan slapen, we zien het morgen allemaal wel weer.' zei ze en ik knikte ook al kon ze dat niet zien. Ik voelde hoe ze zich dichter tegen me aan nestelde terwijl mijn armen nog steeds rond haar lagen. 'Je vind het toch niet erg dat ik bij je slaap he?' Ondanks dat ze eerder de zelfverzekerde meid had geleken is ze totaal anders. Ergens wist ik dat wel. Iedereen droeg een masker; het was alleen de kunst om hem te vervormen of er van af te halen. 'Alleen als je snurkt.' zei ik met een grijns. Ik drukte een kus op haar kruin waarna ik haar zachtjes zo ver het kon haar nog dichter tegen me aandrukte en haar ritmische hartslag kon voelen en haar ademhaling kon horen wat rustgevend was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    'Alleen als je snurkt.' zegt hij, en ik kan gewoon horen dat hij grijnst. 'nee, ik snurk niet'. Hij drukt een kus op mijn kruin waarna hij me nog dichter tegen zich aan trekt. een klein glimlachje speelt om mijn lippen, 'ik praat, schop, sla en krap wel in mijn slaap, of ik slaapwandel, maar daar heb je gelukkig geen problemen mee' zeg ik min of meer met een plagende ondertoon. 'maar ik zal mijn best doen me te gedragen, speciaal voor jou'. Ik weet dat het raar klinkt en hij het waarschijnlijk op vat als een grapje, maar als ik slaap en droom, vooral als ik nachtmerries heb beweeg Ik echt heel onrustig in mijn slaap, ik heb mensen echt wel eens blauwe plekken bezorgd in mijn slaap. En wat het slaapwandelen betreft, een maand geleden werd ik nog wakker in een kast, van de buren. Maar wie weet zal het deze keer mee vallen.

    -we moeten zeker wachten op de rest om de volgende dag te beginnen? -


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    'ik praat, schop, sla en krap wel in mijn slaap, of ik slaapwandel, maar daar heb je gelukkig geen problemen mee, maar ik zal mijn best doen me te gedragen, speciaal voor jou'. ik grinnikte; 'Dat hoef je niet te doen hoor; ik hou wel van die pittige types.' zei ik plagend. Ergens diep van binnen wist ik niet waar ik van hield en ik had ook geen flauw idee of ik daar ooit achter zou komen nu de drugs me rare dingen liet denken; zoals Jayden. Ik had nog steeds geen flauw idee waarom ik denet Scarlett als Jayden voor mij zag. Waarschijnlijk een badtrip maar mijn bad-trips zijn echt bad. Daarom is Mike zo boos op me- of teleurgesteld. Beide vind ik geen fijn idee. Enfin; hem had ik toch van het beeld ontrokken.

    - I Guess so :x'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    'Dat hoef je niet te doen hoor; ik hou wel van die pittige types.' zegt hij plagend. Ik grinnik even zacht 'in dat geval zal ik me extra extreem gedragen, speciaal voor jou ' zeg ik plagend. Natuurlijk is dat grote onzin want ik heb helemaal geen controle over wat ik doe als ik slaap. 'hee Campbell, als ik ga slaapwandelen he, wil je er dan alsjeblieft voor zorgen dat ik de kamer niet uit kom? tenminste als je er wakker van wordt. ik heb namelijk niet zo'n zin om op rare plekken wakker te worden, en al helemaal niet omdat ik hier de buurt niet ken'. thuis maakt het me niet zoveel uit als ik slaapwandel, natuurlijk is het vervelend maar daar ken ik de weg tenminste 'en anders moet je me maar opsluiten ofzo' zeg ik zacht grinnikend, ik weet eigenlijk niet wat daar zo grappig aan is maar goed ik vind het grappig.

    -mehh me don't like waiting :$ kind of addicted I think :$ :$ -


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    - is iedereen het ermee eens dat we nu gewoon naar de volgende dag gaan? of moeten we wachten tot jullie ook allemaal naar bed gaan zeg maar? -


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    - is iedereen het ermee eens dat we nu gewoon naar de volgende dag gaan? of moeten we wachten tot jullie ook allemaal naar bed gaan zeg maar? -


    Voor mij kan het. Dan laat ik Gabriella wel terug blikken, wat ze zich herrinerd...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oke, ik vind het goed.. het hoeft niet perse hoor trouwens ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    I agree (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya