• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gabriella Valerie Williams

    Louisa legt haar hoofd tegen het mijne, en zegt "het gaat alleen leuk worden als jij niet vergeet te ademen" ik grinnik. Voorzichtig pakt ze mijn hand en verstrengelt ze haar vingers met de mijne, en geeft er een kusje op. "echt niet vergeten te ademen hoor, mijn reanimatie kunsten zijn niet echt optimaal." Een lachje borrelt op in mijn keel terwijl Louisa onze handen in haar school legt. Ik begin zacht te lachen, maar al snel word het een schaterlach. "sorry... Freaking alcohol...." Terwijl ik langzaam weer rustig word, aai ik over Louisa's hand, en staar ik in het vuur. "ik ga echt een kater krijgen morgenochtend. Maar ja, niets meer aan te doen nu." Mompel ik, en ik pak de fles wijn waar ik aan het begin van de avond uit dronk, en neem een slok. Ik neurie een melodietje en tik met mijn voet op de grond. "heeft iemand muziek? Ik wil dansen" zeg ik. Ik weet dat Louisa en ik net pas weer rustig zitten, maar toch wil ik dansen. "wacht ik heb zelf een cd speler mee en een paar cd's, ik ga ze wel even halen." Ik ren naar binnen en ga naar mijn kamer. Ik hoor gekreun en rol met mijn ogen. Nu al? Maar het is geen gekreun van twee mensen die een avontuurtje hebben. Ik loop mijn kamer uit, en loop naar de kamer van Scarlett en zie dat ze op de grond ligt. Ze knippert vaag met haar ogen en kreunt zachtjes, maar ik denk niet dat ze bij bewustzijn is. Ik raak haar schouder aan en schud zachtjes. "Scarlet, kom, niet slapen. Niet op de grond. "


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Campbell Saunders

    ‘Weetje wat. Volgens mij is dit niks; we zijn gewoon gespannen door het spel wat de meisjes hier beneden aan het spelen zijn. We gaan gewoon naar beneden en doen net alsof dit nooit gebeurt is. Alsof ik me niet lekker voelde en jij me kwam helpen.’ Hij liep weg en hij leek niet eens in de gaten te hebben dat ik hem niet volgde.
    Mijn hart ging tekeer in mijn lichaam en ergens vond ik het erg dat hij ontkende dat er iets was. Waarom kuste hij me anders twee keer? Waarom kuste ik hem anders een keer?
    Ik moest gewoon niet meer met hem praten en anders zo normaal mogelijk doen. En dat kon door een ding. Ik tastte mijn zak af en vond nog een zakje cocaïne. Twee zakjes zouden toch wel werken? Samen stonden ze sterk?
    Ik legde het witte goedje neer en snel snoof ik het op waarna ik op stond.
    Vol energie liep de kamer uit en ik hoorde een sterke drankgeur rechts van me waar ik Scarlett lag liggen waarmee ik gekoppeld was. Louisa stond naast haar. ‘Scarlett, kom niet slapen. Niet op de grond.’
    Ondanks dat dit niet grappig was kreeg ik een grijns op mijn gezicht- waarschijnlijk door de cocaïne.
    Ik liep naar haar toe en tilde haar op. ‘Ik verzorg haar wel even. Ik heb dit jaar een EHBO-cursus gedaan dus maak je maar niet ongerust. Alles komt goed.’ Ratelde ik tegen Louisa
    Scarlett woog niet zo veel en ik zag dat er glas in haar hand stak van een fles. Voorzichtig leg ik haar neer op haar bed en ze leek nog bij bewustzijn.
    Ik liep naar beneden om het EHBO-koffertje te halen. Het kwam nu goed uit dat mijn vader me gedwongen had om een EHBO-cursus te gaan volgen via school; al was het voor hem alleen omdat ik later in zijn voetsporen moest treden.
    Ik liep terug met het koffertje waarna ik nog een blik in de kamer gunde en ik zag Jayden dicht bij Nike zitten wat mij toch een raar gevoel gaf. Ik liep daardoor snel terug naar Scarlett waar ze nog steeds lag- wat had ik anders verwacht.
    ‘Gaat het?’ Zei ik vol medeleven. Ik pakte zonder te vragen haar hand en trok met een pincet het paar kleine stukjes glas uit haar hand. Ik wist niet of het pijn moest doen aangezien ze al genoeg alcohol in haar lichaam had zitten. Ik pakte alcohol uit het EHBO-koffertje en depte het op Scarletts wonden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 11:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    vaag ergens hoor ik Gabriella tegen me praten 'Scarlett kom, niet slapen. Niet op de grond'. Een zacht geluid ontsnapt uit mijn mond, iets wat lijkt op een zucht. Het volgende moment word ik op getild. Ik grom zacht, maar energie om me los te wurmen heb ik niet, dus blijf ik levenloos liggen in de armen die me op getild hebben. Zodra ik verneem dat ik op bed lig verspreid een gevoel van opluchting zich door mijn lichaam. Langzaam open ik mijn ogen en kijk naar het plafond om ze vervolgens snel weer te sluiten omdat de kamer om me heen draait. Nooit meer alcohol, hoe vaak heb ik het mezelf al wel niet beloofd. 'gaat het?' hoor ik vol medelijden naast me. 'hmpf' is het enige antwoord wat hij krijgt. vervolgens wordt mijn hand gepakt en voel ik er een branderig gevoel doorheen trekken. Ik open mijn ogen en probeer te zien wat er gebeurd, maar veel meer dan een wazige vlek zie ik niet. Vervolgens wordt er iets op mijn hand gedept, het doet pijn behoorlijk veel eigenlijk. 'auw' zeg ik daarom ook om daarna mijn hand terug trekken. 'slapen' mompel ik zacht waarna ik mijn ogen weer sluit.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nike Tzavaras

    Ik lette niet op de situatie om mij heen aangezien ik moe en geïrriteerd raakte van alle dronken mensen om me heen. Ik was moe en dus lang niet meer de gezelligste. Het vuur doofde langzaam en ik legde er nog wat hout op, maar het werd er niet warmer op. Op zulke momenten miste ik de zwoele avondlucht van Griekenland. Nee. Ik had mezelf beloofd om Griekenland en de bijbehorende shit niet te missen.
    Jayden kwam weer naast me zitten en drukte een kusje op mijn wang. Ik glimlachte naar hem toen hij vertelde dat hij zich daarnet niet zo lekker voelde en knikte begrijpelijk.
    'Misschien ben je gewoon moe?' Ik voelde een rilling over mijn rug gaan, twijfelde even en trok mezelf toen maar tegen Jayden aan om het warmer te krijgen. Ik merkte dat zijn mobiel trilde in zijn broekzak en gaf hem zijn privacy door even de andere kant op te kijken. 'Dit is dan wel een spel waarbij we moeten doen alsof we een stel zijn, maar als je iemand nodig hebt om tegen te praten ben ik er voor je als een vriend, oké?' fluisterde ik in zijn oor. Ik kende hem nog maar net, maar ik had besloten dat ik waarschijnlijk wel een vriend zou kunnen gebruiken in dit kamp.
    Ik hoorde het woord 'slapen' vallen en draaide me direct naar de rest.
    'Misschien is het een goed idee voor ons allemaal om te gaan slapen,' stelde ik voor.


    :)

    Louisa Hayes

    Plotseling begint Gabriella te lachen, eerst zacht en al snel wordt het echt een schaterlach. Mijn tanden zet ik in mijn onderlip, deed ik dan toch iets verkeerd?
    "sorry... Freaking alcohol...." zegt ze dan. Misschien ligt het toch niet aan mij, maar aan de alcohol. Mijn tanden laten mijn lip weer los en terwijl Gabriella langzaam rustig wordt aait ze zacht over mijn hand. "ik ga echt een kater krijgen morgenochtend. Maar ja, niets meer aan te doen nu." Mompelt ze. 'Dat denk ik ook wel inderdaad' zeg ik zacht. Gabriella pakt de fles wijn waar ze eerder ook al uit dronk en neemt een slok. 'Misschien moet je stoppen met drinken om een grotere kater te voorkomen?' opper ik zacht. Gabriella neuried een melodietje en tikt met haar voet op de grond, vaag komt het melodietje me wel bekend voor.
    "heeft iemand muziek? Ik wil dansen" zegt ze dan. Ik schud mijn hoofd ten antwoord, ik heb een mp3 en mobiel maar met de volume daarvan kan je niet echt dansen. "wacht ik heb zelf een cd speler mee en een paar cd's, ik ga ze wel even halen." zegt ze daarna om vervolgens naar binnen te rennen. Ik kijk haar na, een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik mag Gabriella wel en eigenlijk ben ik nu wel blij dat ik met haar gekoppeld ben. Eindelijk mijn kans om erachter te komen of ik in staat ben iets te beginnen met een meisje. Plotseling stelt Nike voor dat we misschien beter allemaal kunnen gaan slapen 'maakt mij niet uit, Gabriella is net muziek gaan halen, misschien dat dat weer wat leven met zich mee brengt? zo niet kunnen we altijd nog naar bed'?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 17:10 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Campbell Saunders

    ‘Auw.’ Ze trekt haar hand terug en mompelt: ‘Slapen.’ Ze sluit haar ogen en zachtjes pakte ik haar hand weer beet waarna ik het verbond. Ik keek naar Scarlett terwijl ze lag te slapen. Ik rolde haar een stukje aan de kant en ging naast haar liggen terwijl ik verloren haartjes achter haar oren streek zodat ik haar gezicht kon zien.
    Ik rook haar alcohol geur op terwijl ik zachtjes met het doekje die ik eerder nat had gemaakt over haar voorhoofd streelde die warm was. Een klein druppeltje water gleed van het doekje over haar gezicht richting haar lippen waar mijn ogen naar toe volgde. Ik streek met mijn duim langs haar lippen zodat ik het waterdruppeltje weg kon vegen.
    Ik bleef echter naar haar lippen staren en legde mijn hand onder haar kin waarna ik mijn lippen op die van haar legde. Ik wist dat ze sliep waardoor ze ze niet kon beantwoorden maar ik voelde niks. Geen sprankje van liefde waardoor tranen van mijn gezicht gleden en mijn lippen van de hare afhaalde. Ik hoopte dat ik dezelfde gevoel zou ervaren als denet bij Jayden, maar niks van dit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    Heel vaag ergens verneem ik dat ik opzij word geschoven en dat iemand naast me komt liggen, normaal hou ik er niet zo van mijn bed te delen, ik slaap graag uitgebreid maar op dit moment vind ik het fijn dat er iemand bij me is. Langzaam maar zeker voel ik dat ik toch echt in slaap val, het wordt steeds donkerder totdat het pik zwart is. Dan zie ik hem staan, ik weet dat het niet goed is als hij in mijn dromen voor komt, de grote onbekende man, ik zou niet weten wie het is, en toch komt hij vaak in mijn dromen voor. Hij draait zich naar me toe, zijn grote donkere ogen boren zich in de mijne, mijn lichaam verstijft helemaal. Elke cel in mijn lichaam staat op scherp, bang voor hem, bang voor wat komen gaat. Het volgende moment sta ik midden in de woestijn, mijn benen Tot aan mijn knieën toe in het zand steeds verder naar beneden zakkend, drijfzand. Ik zie hem staan, hij grijnst terwijl ik steeds verder zak. 'help! help! help me dan toch' schreeuw Ik nu. Ergens weet ik dat ik droom, ik moet wakker worden maar het lukt niet. wild begin ik te spartelen, proberend aan het zand te ontsnappen. Alleen mijn ogen zijn nog boven het zand. Dan zak ik helemaal weg, een beklemmend gevoel in mijn borst, ik krijg geen lucht meer. Het volgende moment vliegen mijn ogen open en schiet ik overeind, het kost me een paar seconden om te beseffen waar ik ben, een paar tranen lopen over mijn wangen, het was maar een droom probeer ik mezelf gerust te stellen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Stil bleef ik naar het plafond kijken terwijl ik de tranen geluidloos over mijn gezicht liet lopen. Hoe vaak had ik niet stil lopen huilen zodat mijn vader het niet hoorde wanneer hij me in elkaar geslagen had? Soms vroeg ik me af wat ik fout gedaan had. Hij moest me toch met een reden zo veel verdriet en pijn aan doen? Was de pijn en verdriet wat hij mij doet ook wat ik naar hem deed?
    Ik was blij dat hij niet wist dat ik drugs gebruikte als remedie voor de pijn die hij me mentaal aandeed.
    ‘Help! Help! Help me dan toch.’ Hoorde ik vaag uit Scarletts mond komen wat hartverscheurend klonk. Ik veegde mijn tranen weg en wilde haar proberen te sussen omdat ze een nachtmerrie had maar ze schoot al omhoog. Tranen gleden van haar wangen en ik ging ook zitten op het bed waarna ik beschermend een arm om haar heen legde. ‘Het was maar een droom.’ Probeerde ik haar te sussen en haar beschermend tegen me aantrok. ‘Gaat het een beetje, wil je er over praten?’ Vroeg ik terwijl ik haar aankeek en haar gerustellend over haar arm wreef.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Mijn hart gaat te keer, net als altijd wanneer ik een nachtmerrie heb gehad. Ineens voel in een arm om me heen, geschrokken kijk ik opzij, Campbell, opgelucht haal ik adem. 'het was maar een droom' zegt hij terwijl hij me tegen zich aan trekt. 'gaat het Ee beetje, wil je er over praten?' vraagt hij terwijl hij geruststellend over mijn arm wrijft. Het voelt wel fijn dan hij nu bij me is, dat er überhaupt iemand bij me is. Ik schud mijn hoofd, ik wil er niet echt over praten. 'het was gewoon een nachtmerrie, niks ernstigs heb ik wel vaker last van'. Even bijt ik op mijn lip, slechte gewoonte 'het was gewoon eng, net als altijd eigenlijk'. Een zucht verlaat mijn lippen 'heb je ooit zo'n droom gehad waar iemand in voor komt waarvan je het gezicht niet kan zien? Nou ja dat heb ik dus altijd alleen probeert die persoon me altijd pijn te doen'. 'ofzoiets' mompel ik er achter aan. Ik kan mezelf nu echt wel wurgen, ik wou er niet over praten en wat doe ik nu? Dat is één van de redenen waarom ik hee alcohol meer moet drinken. Langzaam kijk ik hem aan 'het spijt me, ik had er niet over moeten beginnen, waarschijnlijk vindt je het niet eens interessant om te horen maar vroeg je er alleen naar uit beleefdheid, wat ik volkomen snap natuurlijk'. Ik glimlach even kort waarna ik weer voor me kijk.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    ‘Het was gewoon een nachtmerrie, niks ernstigs heb ik wel vaker last van.’ 'Je hoeft je niet groot te houden voor mij, hoor.' zei ik zachtjes terwijl zij op haar lip beet.
    ‘Het was gewoon eng, net als altijd eigenlijk. Heb je ooit zo’n droom gehad waar iemand in voor komt waarvan je het gezicht niet kan zien? Nou ja dat heb ik dus altijd alleen probeert die persoon me altijd pijn te doen, zoiets.’
    Ik keek weg van haar. Natuurlijk kende ik die dromen. Alleen bij mij zat het iets anders. Ik rende altijd weg voor de persoon waardoor ik een onbekende angst voelde opkomen. Ik weet zelf niet eens waarom ik bang was. Ik wist niet eens wie of wat het was ook al had ik echter wel een voorgevoel.
    ‘Het spijt me, ik had er niet over moeten beginnen, waarschijnlijk vindt je het niet eens interessant om te horen maar vroeg je er alleen naar uit beleefdheid, wat ik volkomen snap natuurlijk.’
    Ik kon mijzelf voor mijn hoofd slaan, ik had meteen wat moeten zeggen en niet weer in mijn gedachtes zakken zoals altijd, wat haatte ik mijzelf toch. Ik had nog steeds mijn arm om haar heen en ik gaf haar een zacht duwtje in mijn richting als teken dat ik er voor haar was.
    ‘Nee, Scarlett.’ Ik zweeg even terwijl ik een verloren plukje haar achter haar oor schoof. Wat moest ik zeggen, ik was nooit goed in dit soort gesprekken vooral omdat ik bang was dat er emoties van mij vrij konden komen die ik wilde verbergen voor de hele wereld.
    ‘Wat vreselijk die dromen voor je. Krijg je ze alleen wanneer je gedronken hebt of ook zonder dat?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Hij geeft me een zacht duwtje in zijn richting, een klein glimlachje verschijnt om mijn lippen. ‘Nee, Scarlett. zegt hij waarna hij weer zwijgt en een verloren plukje haar achter mijn oor schuift. ‘Wat vreselijk die dromen voor je. Krijg je ze alleen wanneer je gedronken hebt of ook zonder dat?’ vraagt hij me. Ik zucht even zacht. 'Ik heb ze altijd wel maar als ik alcohol heb gehad zijn ze erger, veel erger'. met mijn vingers vriemel ik aan de rand van mijn vest, mijn blik op mijn handen gericht 'elke keer weer zeg ik tegen mezelf dat ik niet weer moet drinken, het levert alleen maar problemen op en ik kan er nou niet bepaald goed tegen ofzo'. nog een zucht verlaat mijn lippen 'maar ja elke keer weer eindig ik zo, stom, ik weet het maar het lijkt gewoon alsof alcohol alles makkelijker maakt'. kort denk ik na 'nee, alcohol maakt alles makkelijker op het moment zelf en daarna verpest het gewoon alles'. Ik bijt op mijn lip 'sorry, ik meen het je hebt hier niet om gevraagd, ik moet je hier niet mee lastig vallen' zeg ik zacht, nog steeds naar mijn vingers kijkend.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gabriella Valerie Williams

    Campbell neemt Scarlett mee naar haar kamer, dus ik geloof dat het wel goed kom. Ik loop weer naar mijn kamer, en pak mijn CD-speler, en een willekeurige CD. Het is Night Visions van Imagine Dragons. Mooi, dat is een van mijn "normaalste" CD's. Ik loop de gang weer op en kijk nog even in Scarletts kamer, waar zij en Campbell op haar bed liggen. Ik ga naar buiten. "zo. Daar ben ik weer. Er was iets met Scarlett, maar Campbell zorgt voor haar. Ik heb een CD van Imagine Dragons. Dat is wel goed toch?" Ik zet de CD-speler neer, en doe de CD er in. "gelukkig zitten er batterijen in" glimlach ik. Ik druk op play, en Radioactive begint. Ik pak Louisa's hand en trek haar van het vuur vandaan. Ik wieg een beetje heen en weer, terwijl ik probeer te dansen op muziek waar je niet echt op kan dansen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Campbell Saunders

    Ze zucht even zachtjes en meteen wist ik dat het een slechte vraag van mij was. Ik kon persoonlijk echt niet tegen dit soort dingen; ik wist echt niet wat ik in dit soort momenten moest zeggen om iemand te troosten.
    ‘Ik heb ze altijd wel maar als ik alcohol heb gehad zijn ze erger, veel erger.’ Ik zag hoe ze aan haar vest friemelde en ik concludeerde dat ze haarzelf ongemakkelijk voelde. ‘Elke keer weer zeg ik tegen mezelf dat ik niet weer moet drinken, het levert alleen maar probleme op en ik kan er nou niet bepaald goed tegen ofzo. Maarja elke keer weer eindig ik zo, stom ik weet het maar het lijkt gewoon alsof alcohol alles makkelijker maakt.’ Ze zweeg even. Alcohol maakte voor mij eerst ook alles makkelijker maar toen het niet meer deed stapte ik over naar drugs. Eerst hielp dat maar wat eerst voor mij een gigantisch effect op mij had deed het nu ook niet. Ik had geen grenzen meer en mijn vriend had al gewaarschuwd dat als ik niet oppaste een overdosis zou nemen. Hij begreep niet waarom ik ermee door ging doordat ik mijzelf ermee kapot maakte. Maar hij begreep niet dat als ik het niet deed het niks zou oplossen. Ik had het nodig.
    ‘Nee, alcohol maakt alles makkelijker op het moment zelf en daarna verpest het gewoon alles. Sorry, ik meen het je hebt hier niet omgevraagd, ik moet je hier niet mee lastig vallen.’
    Ze keek weer naar haar vingers en ik zuchtte zachtjes. Niet van irritatie om haar maar om mijzelf. Ik legde mijn hand onder haar kin en draaide haar die naar mij toe zodat ze me aan moest kijken.
    ‘Scarlett, als ik dit niet wilde had ik toch ook niet doorgevraagd. Ik vind het niet leuk om je zo te zien. Zo verdrietig. Ik wil er voor je zijn.’ zei ik terwijl ik zachtjes een kus tegen haar slaap drukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    zacht hoor ik hem zuchten en meteen bijt ik op de binnenkant van mijn wang. Dan voel ik zijn hand onder mijn kin die me zijn kant opdraait zodat ik hem wel aan moet kijken. ‘Scarlett, als ik dit niet wilde had ik toch ook niet doorgevraagd. Ik vind het niet leuk om je zo te zien. Zo verdrietig. Ik wil er voor je zijn.’ zegt hij terwijl hij zachtjes een kus op mijn slaap drukte. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht 'dankje' zeg ik zacht en ik kijk hem in zijn ogen 'je vindt het echt niet vervelend? ' Vraag ik hem toch iets onzeker omdat ik het wel zou snappen als hij het vervelend vindt. 'Ik wil er ook voor jou zijn, dus als er iets is, wat dan ook mag je naar mij toe komen'. 'misschien was het spel toch niet zo'n verkeerd idee, misschien brengt her ons allemaal uiteindelijk wel dichter bij elkaar'.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Libera schreef:
    Nike Tzavaras

    Ik lette niet op de situatie om mij heen aangezien ik moe en geïrriteerd raakte van alle dronken mensen om me heen. Ik was moe en dus lang niet meer de gezelligste. Het vuur doofde langzaam en ik legde er nog wat hout op, maar het werd er niet warmer op. Op zulke momenten miste ik de zwoele avondlucht van Griekenland. Nee. Ik had mezelf beloofd om Griekenland en de bijbehorende shit niet te missen.
    Jayden kwam weer naast me zitten en drukte een kusje op mijn wang. Ik glimlachte naar hem toen hij vertelde dat hij zich daarnet niet zo lekker voelde en knikte begrijpelijk.
    'Misschien ben je gewoon moe?' Ik voelde een rilling over mijn rug gaan, twijfelde even en trok mezelf toen maar tegen Jayden aan om het warmer te krijgen. Ik merkte dat zijn mobiel trilde in zijn broekzak en gaf hem zijn privacy door even de andere kant op te kijken. 'Dit is dan wel een spel waarbij we moeten doen alsof we een stel zijn, maar als je iemand nodig hebt om tegen te praten ben ik er voor je als een vriend, oké?' fluisterde ik in zijn oor. Ik kende hem nog maar net, maar ik had besloten dat ik waarschijnlijk wel een vriend zou kunnen gebruiken in dit kamp.
    Ik hoorde het woord 'slapen' vallen en draaide me direct naar de rest.
    'Misschien is het een goed idee voor ons allemaal om te gaan slapen,' stelde ik voor.


    :)