• Het is 1231 en de hele wereld heeft last van aanvallen. Mensen verdwijnen en sommige worden zelfs dood terug gevonden. Of met twee gaatjes in hun nek of met vreselijke klauwen door hun lijf heen.
    De bevolking was radeloos en huurde jagers in. Elke jager elk met hun eigen kwaliteiten en wapens. Ze jaagde de wezens weg waarna de bevolking terug tot hun rustige bestaan kwamen.


    Nu enkele honderden jaren later. Komen de zelfde symptomen terug. Mensen worden terug gevonden, meer dood dan levend... Bruut uit elkaar gescheurd of met amper tot geen bloed terug in hun aderen. Maar wat de dorpelingen niet weten is dat hun dorp precies tussen een vete zit tussen de vampieren en weerwolven, hierdoor loopt hun dorp zwaar gevaar.
    De bewoners van het simpele dorpje waar dit gebeurt zijn radeloos. Jagers waren al eeuwen lang spoorloos vanwege het feit dat er geen mythische wezens meer waren en er was geen andere manier om van deze wezens af te komen. Jaren lang werd het dorp geteisterd en probeerde zelfs terug te vechten zodat hun tot zoverre konden leven zonder volledige angst. Na 5 jaar begonnen de dorpelingen zelfs met opofferingen richting de wezens, een offering voor de harige beesten en een voor de bloedzuigende duivels. Maar naar enkele maanden had zelfs dat geen nut. En net op het moment dat de mensen hun hoop begonnen op te geven, kwam het licht door de duisternis heen.
    Een groep jagers, elk met hun eigen kwaliteit, gemerkt door verschillende rare tekens, kwamen het dorp binnen lopen. Elk zwijgend en alleen maar toekijkend naar de wanhoop in de mensen hun ogen...



    Hunters:

    Hunters gaan de hele wereld rond, opzoek naar gevaarlijke wezens. Hun basis word telkens opnieuw geplaatst in het dorp/stad waar ze zich op dat moment bevinden. Elke hunter heeft daarom ook zijn of haar eigen motief om op de wezens te jagen! En gebruiken een magisch wapen om tekens in hun eigen lichaam te graveren waardoor ze voor enkele secondes een specifieke kracht per teken krijgen. Voor wraak, onderzoek of om gewoon de wereld weer vredig te maken!



    Meisjes (Max 3)
    - Deloihah Emerance Woodward ~Pwettyness ~ Runes
    -

    Jongens (Max 3)
    - Leider; Shadow Raeper ~ Paddo ~ Runes
    -
    -


    Vampiers:

    De vampieren wonen in een groot kasteel op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds omdat het zicht word afgenomen door de duisternis.Elke vampier heeft daarom ook zijn eigen verhaal, achtergrond en kracht. De een kan in het kasteel worden voor veiligheid, de andere om zijn of haar krachten sterker te maken en sommige vanwege hun bloedlust en andere willen de weerwolven uit de wereld helpen.



    Meisjes [Max 3 ~ VOL]
    - Jane Eliha March. ~ CrazyGirl ~ Mensen pijn te doen met haar gedachten
    - Morgana Juliana Merlin ~ Pwettyness ~ Gedachten van mensen kan lezen
    - Dakota Scarlett Patel ~ OhSoAria ~ Haar mening in iemands hoofd laten doordringen


    Jongens [Max 3]
    - Mathias Stavros ~ BarnOwl ~ Vuurstuurder
    -
    -


    Weerwolven:

    De weerwolven wonen in het dorp of het bos, hierdoor hebben ze altijd hun inzicht op wat er gaande is.Elke weerwolf heeft 2 fases, de fase van een normale wolf en de fase van de sterke transformatie, de wolf op twee poten. Elke weerwolf gaat elke keer beide fases door tijdens hun transformatie, hierdoor kan het bij de een langer duren dan bij de ander. Daarom heeft elke weerwolf ook zijn eigen motief. De een wilt sneller kunnen transformeren waarna de ander de wereld van de vampiers wilt verlossen, waarna een ander weer gewoon rustig wilt leven.



    Meisjes [Max 3]
    - Namira Feylton ~ Myriophyllum ~ Visioenen
    - Serena Rossini ~ BarnOwl {Is Sterker} ~ Spion bij de jagers
    -


    Jongens [Max 3]
    - Alpha Penn Rudolph Moon ~ LyraPhoenix ~ Versterkte zintuigen
    - Matthew de Clermont ~ DarkAng3l ~ Fysiek sterker
    -


    Hybride: {Max 2}

    Hybrides leven onder de mensen, het is niet te zien aan hun dat ze half weerwolf, half vampier zijn. Maar ondertussen hebben ze de krachten van de wezens wel. De hybrides hebben alle krachten van de vampieren en weerwolven, en geen enkele zwakte van hun. Hierdoor staan ze boven de voedselketen, maar geen van de Hybrides vechten mee in de oorlog, ze hebben het vechten naast zich neer gelegd en zijn een rustig leven gaan leiden onder de mensheid.



    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)


    - Wapensmid Saphire Moon ~ LyraPhoenix {1.2}



    Wil je meedoen, ondanks dat de RPG al is begonnen? Geen probleem! Vul gewoon even het lijstje in en dan kan je invallen in het spel!

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht: {Hunters gebruiken hun Runes, vampieren hebben zo elk EEN kracht en de weerwolven kunnen krachtiger of sneller zijn dan andere,}
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter/Weerwolf;
    Uiterlijk: Moet als plaatje! {Mag anime of een werkelijk iemand!}
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen Over Powered Characters!
    ~ Minimaal 300 woorden! {Af en toe een klein stukje is mogelijk vanwege te weinig inspiratie! Meld dat er dan bij!}
    ~ 16+ Toegestaan, houdt het wel netjes!! Niemand hoeft sommige stukjes niet te lezen!
    ~ Niemand word vermoord zonder toestemming...
    ~ TE LANG afwezig zonder melding... Betekent dat de personage vermoord mag worden!
    ~ Gescheld IC toegestaan! in OOC niet! Houdt het leuk voor andere!
    ~ Iets te melden aan iedereen? Doe het in het praattopic! Is het voor 1 persoon bedoeld? Stuur dan een PB naar die gene!
    ~ Alleen ik maak topics aan! Tenzij ik daar iemand voor aanwijs!
    ~ Afwezig voor langere tijd? Meld het!
    ~ Meldingen worden gedaan door mij! In het rood!!


    Meldingen
    - Het topic begint bij het feit dat de Hunters het dorp voor de eerste keer binnen wandelen! Hierdoor kunnen de Hunters meteen zien hoe erg het dorp daad werkelijk is. Het is s'nachts en daardoor kunnen beide vampieren en weerwolven rondlopen in het dorp op dat moment! Hierdoor kunnen beide kanten ingelicht worden door het feit dat de Hunters terug zijn. Of meteen opgejaagd worden...

    Andere topics

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:57 ]

    Gebruik dit maar
    PRAATTOPIC

    Penn Moon//weerwolf
    Ik ga waar m'n poten me heen brengen, m'n neus achterna. Om dan achteraf het gezeur te moeten krijgen van: je hebt ons verraden door weg te gaan... Zachtjes schudde ik m'n kop. Daar begin ik gewoon niet aan. Maar als het je een troost is, ik zal je niet lastig vallen en je vrouwen zijn ook veilig, mocht je daar bang voor zijn. Ik keek hem koelbloedig aan.
    Hoe durfde hij dit te vertellen. Ik gromde zachtjes maar wist dat ik hier mijn tijd stond te verdoen. Welke vreemdelingen? Welke vreemdelingen? Dat menen jullie niet. Penn, jij was in het dorp, jij moet ze gezien hebben. Lange mensen op paarden, gewapend met zilver en houten dolken. Dat zijn geen gewone jagers zal ik je vertellen, zelfs jullie zouden dat moeten weten. Hoorde ik Namira nu en keek haar aan.
    Ik wist dat ik in het dorp was. Ik wist dat ik een kind meegenomen had. Ik hoorde Namira nog wat zeggen voordat ze de bossen in dook. Ik keek haar na. Ik wilde haar achteraan gaan. Ik keek vervolgens naar de enorme wolf. Ik rook wat.
    De wind blies een geur waarbij mijn neus zachjtes begon te prikkelen. Ik keek de grote wolf aan en wachtte af of hij ook iets rook.
    Ik ruik twee verschillende geuren door elkaar, maar welke richting is mij de vraag Ik richte mijn kop naar een van de bosjes waar twee roedel leden stonden en klikte zachtjes, waarbij die van zijn plaats kwamen.

    Saphire Moon//Proces van een werewolf/ vampire slayer
    Het smeden van zwaarden in de nacht gaf me altijd al een kik. Ik liet de blaasbalg zijn best doen om het vuur aan te wapperen, waarbij de vlam begon te knetteren. Een gele gloed kwam van het metaal af en siste toen ik met een tang het metaal uit het vuur haalde. De hamer die op de aanbeeld lag, pakte ze op en hief het boven het metaal en begon er hard op te slaan. Het geluid vulde de hele smidse en zweet parelde van haar hoofd naar beneden tot het metaal de goede vorm had. Daarna strooide ze met een klein stofje over het hete metaal en begon weet te slaan.
    Nadat de vorm erin zat, stopte ze het in het koude water, waardoor de hele emmer stoomde. Ze haalde het zwaard uit het water en zag hoe het metaal glom. Dit was puur zilver. Iets waarmee een weerwolf gedood kon worden.
    Ze legde het zwaard weer op het aanbeeld en begon weer te slaan totdat het scherp en dodelijk was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Matthew de Clairmont ~ Weerwolf
    Dat menen jullie niet. Penn, jij was in het dorp, jij moet ze gezien hebben. Lange mensen op paarden, gewapend met zilver en houten dolken. Dat zijn geen gewone jagers zal ik je vertellen, zelfs jullie zouden dat moeten weten. En jij, vreemdeling. Ik weet niet of je het door hebt, maar ik heb zo net mijn leven voor je op het spel gezet,mijn alpha heeft jou gevraagd voor zijn roedel en jij weigert? Deze tijden zijn gevaarlijk, je doet er beter aan je soortgenoten tot je vrienden te kunnen rekenen. Een man zonder vrienden is een man zonder macht. Zwijgend luisterde ik naar wat ze zei. Uit alles van haar woorden kon ik gewoon opmaken dat ik helemaal geen aanwinst zou zijn voor deze roedel, hoe ze het ook bekeek. Blijkbaar had het verleden me ingehaald en ik twijfelde er heel sterk aan of ze zouden kunnen beseffen welk gevaar hun boven het hoofd hing. En al helemaal als ik zou blijven. Als de beschrijving die je gegeven hebt van die vreemdelingen klopt, kleintje, dan ben je echt beter af zonder me dan met me. Even keek ik de kleinste van ons drie aan. In dit geval is een man zonder vrienden ook een zonder anderen die gewond kunnen raken. Ik heb zo het idee dat ik kan raden wie die vreemdelingen zijn en geloof me, ik ben enkel een aanwinst als je problemen zoekt en niets meer. Schuddend met m’n kop keek ik haar na toen ze weg liep. Ik verwachtte ook niet dat ze het zou verstaan. Ze was nog jong. Of ze zou nog leren en dan zou het wel heel snel moeten gebeuren of ze zou vanzelf ondervinden waartoe die vreemdelingen in staat waren.
    Ik ruik twee verschillende geuren door elkaar, maar welke richting is mij de vraag Instinctief stak ik m’n eigen neus ook in de lucht. Er hingen inderdaad andere geuren dan degene waarvan ik kon raden dat het de rest van de roedel was. Een ervan was zeker en vast die van een vampier. De vage zoetheid ervan maakte me gewoon kotsmisselijk. Maar de ander…. Ga hier weg. Zachtjes grommend keek ik de alpha aan. Ik had de geur herkend en ieder hier zat nu echt in de problemen. 1 geur is me onbekend. De ander brengt enkel en alleen problemen met zich mee


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Serena Rossini || Weerwolf || Spion bij de jagers
    Ik besloot om de rest van de weerwolven te zoeken, als ik de bosrand heb bereik verander ik dan ook gelijk in een weerwolf en ik besluit dan ook om mijn hele weg naar de roedel in een weerwolf gedaante te blijven ik kan het niet riskeren dat een van de jagers en vooral de leider ziet wie ik ben. Ik probeer om een spoor op te pakken die ik naar mater ik dieper het bos in ben gegaan ook ruik, eerst alleen maar van de andere wolven maar later als ik dichterbij kwam ook andere, een geur was van een vampier en eentje van Shadow de leider van de jagers ik heb zijn geur meerdere malen ongezien opgesnoven en zijn geur altijd onthouden zodat als hij in de beurt was bij de roedel, of bij mij terwijl ik in mijn weerwolfgedaante was ik het gelijk zou weten. Ik zie een vreemde weerwolf, en onze alpha. Heb ik iets gemist? vraag ik waarna ik naar de vreemdeling kijk.

    Jane Eliha March ||Vampier

    Ik liep geergd door de grote deuren die ik net open duwde. Ik had gehoord dat de Hunters terug waren in het dorp en daar was ik erg vurieus over. Ik had nu geen tijd om die verdomde weerwolven te jennen. Ik wilde onmiddelijk wat warm mensenbloed door mijn keel willen voelen. Er is nu veel opschudding doordat de Hunters terug zijn. Ik liep naar een hoge stoel en ging er snel opzitten. Ik snoof diep en hoopte dat er mede-vampier in dit gedeelte van het kasteel zou komen. Ik rende met mijn vampiersnelheid naar de uitgang. Ik wilde wat weerwolven pesten met mijn gave. Ik liep het bos in en keek goed uit naar Hunters en weerwolven. Met snelle zwiep van mijn haar keek ik scherp in de verte. En ik hoopte dat er zo'n domme weerwolf langs loopt en dan pijn krijgt. Ik rende met zo'n 250 km doot het bos. Die weerwollven kreeg ik later nog wel, eerst wilde ik weten of er Hunters waren. Ik was misschien wel sterker en behendiger maar ik was dan alvast voorbereid als 1 van hen of hun allemaal me aanvallen. Ik streek mijn zwarte lange gewaad even glad en toen liep ik, op een mensentempo verder.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luister, ik heb voor het gemak even een rollenstory gemaakt (daarnaast ook nog een praattopic, maar dat terzijde). Ik dacht, misschien is het wel handig om alles terug te vinden enzo (: Ik ga aan Paddo vragen of hij de beginpost wil updaten enzo en dan gelijk de linkjes (als je op de naam klikt) naar iedere karakter in de story. Wat vinden jullie daarvan?
    Ik ben me bewust dat ik iedere keer weer met dingen kom, de ene keer dit en de andere keer dat. Vinden jullie dit vervelend? Dan zal ik er mee stoppen hoor! Ik heb de ideeën van de RPG van Oakenshield waar ik ook aan mee doe. Die is erg goed en overzichtelijk georganiseerd, en ik dacht misschien zijn die dingen ook wel handig voor hier. Paddo is best vaak offline, en de beginpost is niet up to date. Dat is helemaal niet erg, maar het is gewoon onhandig als je even wat wil opzoeken (: Maar nogmaals, vinden jullie dit vervelend, dan stop ik met dat soort dingen voorstellen hoor!

    (Hahahaha ja ik vind het goed ^^
    excuses nog maals voor het vaak offline zijn... dit komt omdat ik nog geen internet in mijn appartement heb... voordat ik verhuisde was dit nooit het probleem geweest omdat ik altijd op Q te vinden was ;) maar helaas moet ik nog een weekje langer vaker offline zijn dan online -.-" )

    John Zardun ~ Hybride

    "Ik snap je punt, maar om daarvoor meteen gewapende maatregelen te nemen?" "Het mag dan misschien beter zijn om ons gedeisd te houden, maar dat wil niet zeggen dat ik van plan ben om op hun lijsjte te komen staan.""Wij hebben geen problemen en het dorp heeft ook al jaren geen problemen meer met ons. Ik zou het het liefst zo houden eigenlijk. We hebben niets met die ruzie te maken."
    Grijzend kijk ik dr even aan waarna mijn blik weer naar buiten ging, ondanks dat ze gelijk had, wist ik zeker dat als ik niet gewapend zou zijn, er vanzelf problemen kwamen waardoor we ons wel moesten verraden...
    "Luna, ondanks dat je gelijk hebt, is het nu wel iets verstandiger om gewapend te zijn. Onze krachten hoeven ze niet te weten, desondanks kunnen wij onszelf er ook mee verraden..."
    Rustig stapte ik van het raam af waarna ik even de kamer door keek, het was niet groot, maar wel knus, een boekenkast, een bank en een openhaard, daarnaast hadden we nog een grote kast met al onze trofeeën die we door de eeuwen bemachtigt hadden.
    "En ik ben zelf ook niet van plan om op hun lijst te komen, als de tijd daar is zullen we vanzelf ons moeten verraden aan de jagers, maar voor nu is het denk ik beter als we ons gedeisd houden... Het dorp weet weinig van ons af, behalve dat we vriendelijk en behulpzaam zijn. Meer weten ze niet en dat zal denk ik niet zo lang meer blijven..."
    Even draaide ik mij om naar Luna waarna ik glimlachte, slapen deden we nooit, maar we hadden wel onze liefde die ons samen hield... Egypte was waar we verliefd raakte door het feit dat ik haar toen had verslagen, ondanks dat het dom geluk was, was het sindsdien dat we steeds dichter naar elkaar groeide...
    "Luna... Ik ben blij dat ik je heb leren kennen" ik glimlachte weer even waarna ik naar haar toe liep en mijn armen over haar schouders heen legde en haar omhelsde.

    Luna Alucard
    Ow, hij ook met z'n eeuwige grijns soms. Met momenten wilde ik hem echt nog steeds letterlijk van z'n gezicht kloppen, maar aan de andere kent. In het openbaar zei hij amper een woord, laat staan dat hij wat deed. "Luna, ondanks dat je gelijk hebt, is het nu wel iets verstandiger om gewapend te zijn. Onze krachten hoeven ze niet te weten, desondanks kunnen wij onszelf er ook mee verraden..."
    Ik zuchtte zacht terwijl ik op de vensterbank ging zitten. Ik wist deksels goed dat onze krachten ons konden verraden, maar tegelijk... We konden onszelf ook prima voordoen als enkel het een of het ander. Ik eigenlijk makkelijk in beide gevallen, afhankelijk van wat ik koos. Ik kon me enkel niet herinneren of ik John ooit al een wolf rond had zien lopen. Maar aan de andere kant, we hadden zoveel gezien en meegemaakt, je kon niet altijd alles blijven onthouden. Het werd voor ons op den duur ook wel wat teveel.
    "En ik ben zelf ook niet van plan om op hun lijst te komen, als de tijd daar is zullen we vanzelf ons moeten verraden aan de jagers, maar voor nu is het denk ik beter als we ons gedeisd houden... Het dorp weet weinig van ons af, behalve dat we vriendelijk en behulpzaam zijn. Meer weten ze niet en dat zal denk ik niet zo lang meer blijven..." Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om op hun lijst te komen staan, maar ik was inderdaad ook bang dat het dorp heel spoedig de eindjes aan elkaar zou gaan knopen. We waren lang niet de enige wezens in de buurt en de constante stroom van doden ging op den duur echt vragen opwerpen.
    Ondanks het gebrek aan slaap dat we hadden, hield ik er nog altijd van om op bed te gaan liggen niets doen. Het had gewoon wat, ongeacht van het feit dat mensen dachten dat je het dan enkel deed om lui te zijn. Makkelijk op bed met een goed boek kon ik gerust een aantal uren doorbrengen. Dagen zelf als ik niet oplette en gewoon verder bleef lezen.
    "Luna... Ik ben blij dat ik je heb leren kennen" Even keek ik hem aan, voor ik me makkelijk tegen hem aan nestelde. "Praat niet alsof je er morgen niet meer bent." Zelf na al die jaren kreeg ik er de kriebels van. Hij was de enige wie ik had en eigenlijk de enige die ik altijd gehad had. Iemand anders was er gewoon niet. Geen ouders, geen vrienden. Daarvoor waren we beide te anders. We hadden elkaar. Al eeuwen lang en daar waren we tevreden mee.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Morgana Juliana Merlin.
    Met zachte passen liep ze door het bos, niet opgemerkt willen worden door andere, geen zin in mensen om zich heen. Nee, Morgana was juist op dit moment maar aan een iemand toe, en die had ze niet kunnen vinden, dus was ze gaan lopen, door de bossen. De laatste tijd had ze last van haar ogen, alleen als ze volledig vampier werd, had ze geen zicht, dus ze probeerde zo goed mogelijk niet zo te worden. Terwijl ze daar zo wandelde, de geur van de wolven niet door hebbende liep ze recht op drie wolven af, twee mannetjes, een vrouwtje. Ze stond onmiddelijk stil. Ze wou hen niet aanvallen, maar zou zich verdedigen als hen haar wel aanvielen. Haar ogen vlogen over de drie, en ze voelde dat er een hele pack om haar heen stond. Wat was ze weer dom geweest, maar ze moest zich hier toch wel uit kunnen praten. Haar ogen vielen op Penn, ze kende hem. Ze waren vrienden tot hij erachter kwam dat ze een vampier was en hij een weerwolf. Haar nu nog groene ogen keken hem recht aan, en daarna keek ze naar de andere twee. "Ik weet niet wat jullie van plan zijn met me, maar ik ben hier per ongeluk in gelopen dus probeer me even niks te doen omdat ik ook nog levend terug wil komen." Ze klonk zo koel, zo rustig. Maar vanbinnen wisten zowel zij als Penn dat ze bang was.

    // ik hoop dat het goed is als Morgana en Penn elkaar kennen?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Penn Moon//Werewolf
    Ik hoorde hoe de vreemde wolf sprak over dat er een vampier geur rond hing, wist ik niet dat er op dat moment een al te bekende vampier voor me stond. 'Ik weet niet wat jullie van plan zijn met me, maar ik ben hier per ongeluk in gelopen dus probeer me even niks te doen, omdat ik ook nog levend terug wil komen,' zei ze, waarbij ik moeite had om haar te verstaan.
    Morgana was een van de vampieren die ik in vertrouwen had genomen, aangezien we elkaar al jaren kennen, maar toen ik erachter kwam dat ze een vampier was, wist ik niet of we vrienden konden blijven.
    Maar haar stem toen ze sprak, was gewoon rustig, zonder aarzeling. Ik wist nu niet of ik haar in mijn wolven gedaante moest spreken, dus bleef ik de vreemde wolf aankijken terwijl ik me langzaam terug laat veranderen. Ik kwam nu ter hoogte van Morgana. 'Sorry, het is moeilijk om te spreken in wolven gedaante, maar je moet hier, weg. Ik zit midden in een conversatie met deze enorme wolf hier,' fluisterde ik zo dat de wolf zelf het niet zou horen.
    Ik wist nu dat iedereen mijn werkelijkheid kon zien als mens, maar mijn roedel had ik zo gemanipuleerd dat ze niets zouden doen als ik mens was. Alleen die grote wolf was nog een probleem.
    'Maar ik moet er nu vandoor, kom straks naar de smidse,' fluisterde ik verder, en rende in mensen gedaante door de bossen richting de smidse.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Wie voor Jane?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [Wie voor Jane?]


    [Ik heb Serena of Mathias?]

    Luna2013 schreef:
    (...)

    [Ik heb Serena of Mathias?]



    [Mathias is goed, een medevampier voor haar, schrijf jij eerst dan? Jane bevindt zich nu namelijk in het bos.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Is goed]

    Mathias Stavros
    De weerwolven deden niks interessant waardoor ik snel weer verder ben gaan lopen nog steeds had ik geen zin om even naar het dorp te gaan om wat te eten ik weet niet wat ik vandaag heb maar het liefste zou ik gewoon lui in het kasteel blijven zitten en helemaal niks doen maar helaas gaat dat niet altijd ook al zou ik die andere vampiers willen bevelen om eten voor me te halen, grote kans dat ze het als nog niet gaan doen. Ik loop als nog richting het dorp af en toe stop ik even en luister ik naar alles wat om me heen gebeurd ik heb geen zin dat er iemand me volgt en vooral geen vijand. Als ik wat hoor draai ik me naar het geluid om waar ik een andere vampier zie lopen die ik me herinner als Jane ik loop naar haar toe en blijf voor haar stilstaan waarna ik even grijns. 'Jij ook hier.' zeg ik dan maar gebrek aan iets beters/