• Het is 1231 en de hele wereld heeft last van aanvallen. Mensen verdwijnen en sommige worden zelfs dood terug gevonden. Of met twee gaatjes in hun nek of met vreselijke klauwen door hun lijf heen.
    De bevolking was radeloos en huurde jagers in. Elke jager elk met hun eigen kwaliteiten en wapens. Ze jaagde de wezens weg waarna de bevolking terug tot hun rustige bestaan kwamen.


    Nu enkele honderden jaren later. Komen de zelfde symptomen terug. Mensen worden terug gevonden, meer dood dan levend... Bruut uit elkaar gescheurd of met amper tot geen bloed terug in hun aderen. Maar wat de dorpelingen niet weten is dat hun dorp precies tussen een vete zit tussen de vampieren en weerwolven, hierdoor loopt hun dorp zwaar gevaar.
    De bewoners van het simpele dorpje waar dit gebeurt zijn radeloos. Jagers waren al eeuwen lang spoorloos vanwege het feit dat er geen mythische wezens meer waren en er was geen andere manier om van deze wezens af te komen. Jaren lang werd het dorp geteisterd en probeerde zelfs terug te vechten zodat hun tot zoverre konden leven zonder volledige angst. Na 5 jaar begonnen de dorpelingen zelfs met opofferingen richting de wezens, een offering voor de harige beesten en een voor de bloedzuigende duivels. Maar naar enkele maanden had zelfs dat geen nut. En net op het moment dat de mensen hun hoop begonnen op te geven, kwam het licht door de duisternis heen.
    Een groep jagers, elk met hun eigen kwaliteit, gemerkt door verschillende rare tekens, kwamen het dorp binnen lopen. Elk zwijgend en alleen maar toekijkend naar de wanhoop in de mensen hun ogen...



    Hunters:

    Hunters gaan de hele wereld rond, opzoek naar gevaarlijke wezens. Hun basis word telkens opnieuw geplaatst in het dorp/stad waar ze zich op dat moment bevinden. Elke hunter heeft daarom ook zijn of haar eigen motief om op de wezens te jagen! En gebruiken een magisch wapen om tekens in hun eigen lichaam te graveren waardoor ze voor enkele secondes een specifieke kracht per teken krijgen. Voor wraak, onderzoek of om gewoon de wereld weer vredig te maken!



    Meisjes (Max 3)
    - Deloihah Emerance Woodward ~Pwettyness ~ Runes
    -

    Jongens (Max 3)
    - Leider; Shadow Raeper ~ Paddo ~ Runes
    -
    -


    Vampiers:

    De vampieren wonen in een groot kasteel op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds omdat het zicht word afgenomen door de duisternis.Elke vampier heeft daarom ook zijn eigen verhaal, achtergrond en kracht. De een kan in het kasteel worden voor veiligheid, de andere om zijn of haar krachten sterker te maken en sommige vanwege hun bloedlust en andere willen de weerwolven uit de wereld helpen.



    Meisjes [Max 3 ~ VOL]
    - Jane Eliha March. ~ CrazyGirl ~ Mensen pijn te doen met haar gedachten
    - Morgana Juliana Merlin ~ Pwettyness ~ Gedachten van mensen kan lezen
    - Dakota Scarlett Patel ~ OhSoAria ~ Haar mening in iemands hoofd laten doordringen


    Jongens [Max 3]
    - Mathias Stavros ~ BarnOwl ~ Vuurstuurder
    -
    -


    Weerwolven:

    De weerwolven wonen in het dorp of het bos, hierdoor hebben ze altijd hun inzicht op wat er gaande is.Elke weerwolf heeft 2 fases, de fase van een normale wolf en de fase van de sterke transformatie, de wolf op twee poten. Elke weerwolf gaat elke keer beide fases door tijdens hun transformatie, hierdoor kan het bij de een langer duren dan bij de ander. Daarom heeft elke weerwolf ook zijn eigen motief. De een wilt sneller kunnen transformeren waarna de ander de wereld van de vampiers wilt verlossen, waarna een ander weer gewoon rustig wilt leven.



    Meisjes [Max 3]
    - Namira Feylton ~ Myriophyllum ~ Visioenen
    - Serena Rossini ~ BarnOwl {Is Sterker} ~ Spion bij de jagers
    -


    Jongens [Max 3]
    - Alpha Penn Rudolph Moon ~ LyraPhoenix ~ Versterkte zintuigen
    - Matthew de Clermont ~ DarkAng3l ~ Fysiek sterker
    -


    Hybride: {Max 2}

    Hybrides leven onder de mensen, het is niet te zien aan hun dat ze half weerwolf, half vampier zijn. Maar ondertussen hebben ze de krachten van de wezens wel. De hybrides hebben alle krachten van de vampieren en weerwolven, en geen enkele zwakte van hun. Hierdoor staan ze boven de voedselketen, maar geen van de Hybrides vechten mee in de oorlog, ze hebben het vechten naast zich neer gelegd en zijn een rustig leven gaan leiden onder de mensheid.



    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)


    - Wapensmid Saphire Moon ~ LyraPhoenix {1.2}



    Wil je meedoen, ondanks dat de RPG al is begonnen? Geen probleem! Vul gewoon even het lijstje in en dan kan je invallen in het spel!

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht: {Hunters gebruiken hun Runes, vampieren hebben zo elk EEN kracht en de weerwolven kunnen krachtiger of sneller zijn dan andere,}
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter/Weerwolf;
    Uiterlijk: Moet als plaatje! {Mag anime of een werkelijk iemand!}
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen Over Powered Characters!
    ~ Minimaal 300 woorden! {Af en toe een klein stukje is mogelijk vanwege te weinig inspiratie! Meld dat er dan bij!}
    ~ 16+ Toegestaan, houdt het wel netjes!! Niemand hoeft sommige stukjes niet te lezen!
    ~ Niemand word vermoord zonder toestemming...
    ~ TE LANG afwezig zonder melding... Betekent dat de personage vermoord mag worden!
    ~ Gescheld IC toegestaan! in OOC niet! Houdt het leuk voor andere!
    ~ Iets te melden aan iedereen? Doe het in het praattopic! Is het voor 1 persoon bedoeld? Stuur dan een PB naar die gene!
    ~ Alleen ik maak topics aan! Tenzij ik daar iemand voor aanwijs!
    ~ Afwezig voor langere tijd? Meld het!
    ~ Meldingen worden gedaan door mij! In het rood!!


    Meldingen
    - Het topic begint bij het feit dat de Hunters het dorp voor de eerste keer binnen wandelen! Hierdoor kunnen de Hunters meteen zien hoe erg het dorp daad werkelijk is. Het is s'nachts en daardoor kunnen beide vampieren en weerwolven rondlopen in het dorp op dat moment! Hierdoor kunnen beide kanten ingelicht worden door het feit dat de Hunters terug zijn. Of meteen opgejaagd worden...

    Andere topics

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:57 ]

    DarkAng3l schreef:
    ik zit eigenlijk te wachten op lyra om te posten
    misschien dat ik toch wat post na het eten vanaaf, zit nu op school namelijk


    Volgens mij waren we op elkaar aan het wachten. Anders kan im wel even snel een reactie schrijven. )


    Vampire + Servant = Servamp

    de laatste was van Athenae en die ervoor an mij, dus vond het beleefder om op die van jou te waachten lyra, om je ook de kans te geven te reageren ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Penn moon/weerwolf
    Ik hoorde hoe de vreemdeling voor me sprak en me strak aan bleef kijken. Als ik de kans had gehad, had ik hem een lesje geleerd, maar als Alpha was het beter als ik niet mijn reputatie naar de knoppen breng.
    Ik zag in mijn ooghoek iets gebeuren wat totaal fout ging. Uiteidelijk stond ze wankelend op. PENN, LUISTER! En jij ook, wie je ook bent! Zei ik tegen de vreemde wolf. Zien jullie niet wat jullie aan het doen zijn? Wij zouden ons druk moeten maken om die verdomde vampiers, en dan heb ik nog niet gesproken over en die vreemdelingen in de stad. We moeten elkaar niet afmaken. Stel dat je nu aanvalt, en we hem zouden kunnen overmeesteren, hoeveel van onze vrienden moeten we dan missen? Je bent een alpha Penn, gedraag je dan alsjeblieft ook zo. Ik weiger mijn leven op het spel te zetten omdat jij er niet tegen kan dat deze gast groter is dan jij. Ze had gelijk. Het was beter om in deze tijden geen ruzie te maken, maar ik voelde een lichte woede opkomen, omdat ze zei dat ik hem niet aan zou kunnen, vervolgens deed ze een stap in de richting van de vreemdeling. Als jij aanvalt, zou je mij ook moeten doden
    Dat raakte me. Niemand in de roedel heeft dat ooit kunnen zeggen. Ik keek naar de grote wolf en vervolgens naar de maan. Voor deze ene keer laat ik je gaan. Ik geef je daarom ook een keuze. Verdwijn of neem plaats in de roedel. Een wolf als jij kunnen we goed gebruiken. Ik keek daarna naar Namira. Doe nooit zulke domme dingen, ik had je kunnen doden. Ik wil dat je daarop let. voordat ik zou verdwijnen terug naar de smidse, moest ik eerst antwoord krijgen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Matthew de Clermont ~ Weerwolf
    Zo makkelijk liet ik me nooit doen. Niet door enkelingen, maar ook niet door groepen. Ik was een vrije wolf, vrij om te gaan en staan waar ik wilde, niet gebonden door een roedel of door andere verplichtingen. Vroeger misschien, maar nu niet meer. Het verleden had was dat betrof teveel sporen nagelaten en ergens wist ik gewoon dat wat toen gebeurd was, met alle gemak opnieuw kon gebeuren. Ze kenden me niet hier en dat was maar beter ook. Dan wisten ze tenminste ook niets af van wat er in m'n verleden gebeurd was.
    Een tel keek ik naar de kleinste van de twee. De naam die ze zei moest die van de andere wolf zijn en uit haar woorden kon ik opmaken dat hij de alpha was, zoals ik al gedacht had. Of hij waardig was, daar kon ik niet over oordelen, maar de eerste indruk die hij maakte was niet bepaald één van een wolf die veel ervaring had met leiden als ik eerlijk was tegenover mezelf. Geen idee waarom ik het dacht, maar het was gewoon een gevoel. Een paar van haar woorden trokken m'n aandacht. Vreemdelingen? Welke vreemdelingen? Ik gromde zachtjes. Als m'n verleden me inhaalde, dan was iedereen hier in gevaar. Er waren namelijk een paar elementen daar die me vast en zeker nog niet vergeten waren, om maar te zwijgen van het feit dat er van beide zijden eigenlijk nog een paar rekeningen open stonden. Het verbaasde me nog meer toen ze een pas in mijn richting zette, tegen haar roedel in.
    Voor deze ene keer laat ik je gaan. Ik geef je daarom ook een keuze. Verdwijn of neem plaats in de roedel. Een wolf als jij kunnen we goed gebruiken.Doe nooit zulke domme dingen, ik had je kunnen doden. Ik wil dat je daarop let. Lichtjes nijdig keek ik Penn aan. Ik ben geen groepsdier. Als hij verwachtte dat ik ging meedoen met hen, dan had hij het fout. Er waren teveel redenen voor mezelf om het niet te doen en als degene in het dorp waren wie ik dacht dat het konden zijn, dan zou ik hen enkel maar in gevaar brengen. Ik ga waar m'n poten me heen brengen, m'n neus achterna. Om dan achteraf het gezeur te moeten krijgen van: je hebt ons verraden door weg te gaan... Zachtjes schudde ik m'n kop. Daar begin ik gewoon niet aan. Maar als het je een troost is, ik zal je niet lastig vallen en je vrouwen zijn ook veilig, mocht je daar bang voor zijn. Ik wist hoe sommige mannen konden reageren, ik had het al meegemaakt en gezien ik hem niet kende, kon ik niet weten of hij wel of niet zo was.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:50 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Namira Feylton/weerwolf
    Welke vreemdelingen? Welke vreemdelingen? Dat menen jullie niet. Penn, jij was in het dorp, jij moet ze gezien hebben. Lange mensen op paarden, gewapend met zilver en houten dolken. Dat zijn geen gewone jagers zal ik je vertellen, zelfs jullie zouden dat moeten weten. Ik keek heen en weer tussen de twee wolven. En jij, vreemdeling. Ik weet niet of je het door hebt, maar ik heb zo net mijn leven voor je op het spel gezet,mijn alpha heeft jou gevraagd voor zijn roedel en jij weigert? Deze tijden zijn gevaarlijk, je doet er beter aan je soortgenoten tot je vrienden te kunnen rekenen. Een man zonder vrienden is een man zonder macht. Mijn hoofd deed pijn, mijn staart was geknakt door mijn val en ik zat tot aan mijn nek in de problemen. Geweldig gedaan Namira. Ik had niet eens meer de puf om deze twee bullebakken uit elkaar te houden. Weet je, laat ook maar zitten. Ik heb het geprobeerd. Maar als jullie straks ingesloten zijn door die jagers, verwijt mij dan niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.
    Ik vocht tegen de tranen, die bij frustratie al snel over mijn wangen liepen. Ik liet me op vier poten zakken, keek de twee enorme dieren nog even aan en rende weg. De groep week voor me als de zee voor Mozes, ik weet niet of het uit respect was voor wat ik had gedaan of omdat het ze niet konden schelen dat ik weg ging. Het kon me niets schelen, ik was al lang blij dat ze me niet tegenhielden. Bij iedere stap voelde ik de energie uit me wegvloeien, slapeloze dagen en nachten die mijn extra wachtrondes hadden gezorgd en de ruzie met de vreemdeling en Penn eiste zijn tol. Mijn poten sleepten over de grond, maar ik bleef doorrennen. In de verte zag ik het vennetje waar de maan in weerspiegelde. Ik bleef ernaar kijken, het enige wat ik zag was het weerspiegelde licht. Ik moet daar komen, ik mag niet... opgeven. Ik ... moet daar... heen.. En toen begeefden mijn poten het. Ik struikelde, rolde een stukje over de grond en kwam tot stilstand tegen een boom. De pijn voelde ik niet eens, ik bleef alleen maar kijken naar het licht. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap, ik was uitgeput en nog nooit in mijn leven had ik me zo alleen gevoeld.

    John Zardun ~ Hybride

    "Ik ben niet doof." "Misschien moeten we maar eens gaan kijken wat de gasten willen, of je moet willen wachten tot in de morgen."
    Ik lach even waarna ik weer naar buiten kijk, misschien dat het verstandig was om even te kijken, maar misschien dat het voor nu te laat was om te gaan kijken. Met een ruk draai ik mijzelf om waarna ik mijn crescent blades uit de kast haal, eeuwen lang had ik ze niet aangeraakt, alleen de tijd dat Luna en ik nog over de wereld samen rond liepen... Toen we gingen settelen had ik ze nooit meer aangeraakt... De vraag was... Of ik er nog wel mee overweg kon...
    Rustig pakte ik een slijp steen waarna ik ging zitten en de zwaarden weer scherp begon te maken "Als die jagers hier daad werkelijk zijn, kan dat nog wel eens problemen opleveren... En dan ben ik het liefst er klaar voor Luna..."
    Als ze weer scherp zijn, sta ik op, leg ik de slijpsteen weg en pak ik het bakje met het gif erin, rustig met een kwast die erbij lag, begin ik de zwaarden in te smeren met het goedje. Het was een sterk gif en werkte snel, maar het was niet dodelijk, Luna wist dat als geen ander.
    "Luna... Misschien is het beter als we voor nu ons gedeinsd houden... Mijn geur, en jouw uiterlijk zijn beide verraderlijk... Vooral als die jagers weten wat er allemaal in deze wereld leeft... Ondanks dat ze onze soort niet kennen"
    Rustig stop ik de crescent blades onder mijn mantel waarna ik hem er weer overheen hang. Rustig liep ik weer naar het raam waarna ik daar even bleef staan om de omgeving in de gaten te houden, voor het geval dat...


    Shadow Raeper ~ Hunter Leader

    Rustig keek ik uit het raam waarna ik de kisten op het bed neer leg en open gooi, we waren met zijn drieën en dat betekende dat we voorzichtig moesten zijn. We wisten niet hoeveel er waren en ook niet wat hun krachten waren, hoe sterk ze waren en of ze gemakkelijk op te jagen waren.
    Als beide jagers binnen komen wandelen draai ik mijzelf even om "Het is tijd dat we op onderzoek uitgaan, de nacht kan ons verbergen waardoor we alles beter kunnen neer zetten op een kaart. Als we weten waar ze zitten en met hoeveel ze zijn, weten we wat we moeten doen om ze daad werkelijk uit te moorden"
    Rustig keek ik de kisten weer in waarna ik mijn wapens eruit haalde, de kruizen die in mijn oor zitten, bungelen rustig mee met mijn bewegingen waarna ze ook meteen weer stil hangen als ik stil sta. Als ik al mijn wapens gepakt heb, hang ik mijn jas er overheen waarna ik naar de deur loop "Voor nu is het verstandig om eerst het dorp in kaart te brengen, daarna gaan we naar de omgeving wat er omheen ligt. De bossen zijn voor nu nog veradenlijk waardoor we die overdag in kaart brengen waarna we de volgende nacht op onderzoek gaan om hun nesten te vinden!"
    Ik stap de deur door waarna ik naar beneden stap, rustig loop ik naar buiten waarna ik even om mij heen kijk. Er moest wel iets zijn wat hun kon verraden voor nu, en gelijk had ik... Als een gil mijn oren bereikt begin ik met sprinten, ik hoorde zware voetstappen waarna ik via de bomen mijzelf verborgen hield. Als ik merk dat de voetstappen na een tijdje stoppen, stop ik ook, en als ik merk dat ze opeens een andere richting op gaan, sprint ik erachter aan. Kalm en onhoorbaar liet ik mijn voeten telkens op de grond terecht komen... Als ik hoor dat ze stoppen, blijf ik even staan, de bomen stonden hier vlak bij elkaar...
    Ik pak mijn twee scythes van mijn riem af waarna ik de boom in begin te klimmen, eenmaal in de boom begin ik van boom naar boom te springen waarna ik de open vlakte zie. 3 wolven... In de verte verstopt... zat een vampier... Dat was gemakkelijk te zien... Mijn kruizen die in mijn oor zaten bungelen rustig langs mijn gezicht terwijl ik de vier in de gaten houdt, en mijn scythes stevig vast houd.

    Matthew komt straks, na de post van Lyra

    Luna Alucard ~ Hybride
    Zwijgend keek ik door het raam. Als er inderdaad problemen zouden komen, dan moesten we nog maar zien hoe het voor ons zou verlopen. We hadden nooit ruzie gemaakt met een van de andere groepen en de mensen in het dorp hadden geleerd om met ons samen te leven. Het was soms wat moeilijk, zeker op momenten dat we bloed nodig hadden, maar afgezien daarvan hadden we geen problemen met elkaar. Even keek ik om toen hij z'n wapens uit de kast haalde. Zouden ze nu echt al nodig zijn? Ik hoopte echt dat het niet zo'n vaart zou gaan lopen. Zelf ruzie starten was niet bepaald het beste plan.
    "Als die jagers hier daad werkelijk zijn, kan dat nog wel eens problemen opleveren... En dan ben ik het liefst er klaar voor Luna..." Zwijgend keek ik toe terwijl hij aan het werk was. "Ik snap je punt, maar om daarvoor meteen gewapende maatregelen te nemen?" Dat vond ik dan weer wat overdreven. Als je ruzie zocht, dan kon je er gewoonlijk ook wel krijgen, maar het was niet wat ik wilde. We hadden niets te maken met de ruzie tussen de vampiers en de weerwolven, waarom er dan nu wel in gaan moeien? Terwijl hij z'n messen scherpte, nam ik rustig de tijd om m'n haar in een vlecht te draaien, zodat het uit de weg zou zijn. Openhangend was het soms een beetje een probleem. In vroegere tijden mocht dat misschien goed staan, maar nu was het eerder vervelend. En ik vertikte het om er de schaar in te zetten.
    "Luna... Misschien is het beter als we voor nu ons gedeinsd houden... Mijn geur, en jouw uiterlijk zijn beide verraderlijk... Vooral als die jagers weten wat er allemaal in deze wereld leeft... Ondanks dat ze onze soort niet kennen" M'n blik gleed naar de plek waar z'n wapens onder z'n mantel verdwenen waren. "Het mag dan misschien beter zijn om ons gedeisd te houden, maar dat wil niet zeggen dat ik van plan ben om op hun lijsjte te komen staan." Ik keek hem een tel aan toen hij terug aan het raam kwam staan. "Wij hebben geen problemen en het dorp heeft ook al jaren geen problemen meer met ons. Ik zou het het liefst zo houden eigenlijk. We hebben niets met die ruzie te maken."


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    (de twee komen zometeen. Is het goed als Morgana zich ineens in de wolvenscene waagt? Ze zal niemand pijn doen ofzo hoor xd)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Paddo schreef:
    ...

    Ik pak mijn twee scythes van mijn riem af waarna ik de boom in begin te klimmen, eenmaal in de boom begin ik van boom naar boom te springen waarna ik de open vlakte zie. 3 wolven... In de verte verstopt... zat een vampier... Dat was gemakkelijk te zien... Mijn kruizen die in mijn oor zaten bungelen rustig langs mijn gezicht terwijl ik de vier in de gaten houdt, en mijn scythes stevig vast houd.


    De hele roedel staat erbij, in de bosjes ;) En Namira is ondertussen al weg, of is dit nog een stukje van vóór ze wegrent?

    Pwettyness schreef:
    (de twee komen zometeen. Is het goed als Morgana zich ineens in de wolvenscene waagt? Ze zal niemand pijn doen ofzo hoor xd)


    Ik vind het prima hoor!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 17:45 ]

    (Alleen mijn wolf is er niet bij^^)

    Luna2013 schreef:
    (Alleen mijn wolf is er niet bij^^)


    Mijne ook niet
    Waar is jouw wolf überhaupt eigenlijk? Hoort ze bij de roedel of is ze een zwerver? (:

    (Ze hoort bij de roedel maar ze hoort ook weer bij de jagers (ze is een spion) en ze is nog in het dorp)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 18:11 ]

    Luna2013 schreef:
    (Ze hoort bij de roedel maar ze hoort ook weer bij de jagers (ze is een spion) en ze is nog in het dorp)


    Waar is ze dan?

    zouden we het aub een beetje terug bij het topic kunnen houden? ;)
    stuur elkaar anders even en pb om de dingen uit te zoeken, zodat de mensen die op zoek zijn naar de laatste reactie niet het halve topic door moeten spitten ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    In het dorp buiten