• Het is 1231 en de hele wereld heeft last van aanvallen. Mensen verdwijnen en sommige worden zelfs dood terug gevonden. Of met twee gaatjes in hun nek of met vreselijke klauwen door hun lijf heen.
    De bevolking was radeloos en huurde jagers in. Elke jager elk met hun eigen kwaliteiten en wapens. Ze jaagde de wezens weg waarna de bevolking terug tot hun rustige bestaan kwamen.


    Nu enkele honderden jaren later. Komen de zelfde symptomen terug. Mensen worden terug gevonden, meer dood dan levend... Bruut uit elkaar gescheurd of met amper tot geen bloed terug in hun aderen. Maar wat de dorpelingen niet weten is dat hun dorp precies tussen een vete zit tussen de vampieren en weerwolven, hierdoor loopt hun dorp zwaar gevaar.
    De bewoners van het simpele dorpje waar dit gebeurt zijn radeloos. Jagers waren al eeuwen lang spoorloos vanwege het feit dat er geen mythische wezens meer waren en er was geen andere manier om van deze wezens af te komen. Jaren lang werd het dorp geteisterd en probeerde zelfs terug te vechten zodat hun tot zoverre konden leven zonder volledige angst. Na 5 jaar begonnen de dorpelingen zelfs met opofferingen richting de wezens, een offering voor de harige beesten en een voor de bloedzuigende duivels. Maar naar enkele maanden had zelfs dat geen nut. En net op het moment dat de mensen hun hoop begonnen op te geven, kwam het licht door de duisternis heen.
    Een groep jagers, elk met hun eigen kwaliteit, gemerkt door verschillende rare tekens, kwamen het dorp binnen lopen. Elk zwijgend en alleen maar toekijkend naar de wanhoop in de mensen hun ogen...



    Hunters:

    Hunters gaan de hele wereld rond, opzoek naar gevaarlijke wezens. Hun basis word telkens opnieuw geplaatst in het dorp/stad waar ze zich op dat moment bevinden. Elke hunter heeft daarom ook zijn of haar eigen motief om op de wezens te jagen! En gebruiken een magisch wapen om tekens in hun eigen lichaam te graveren waardoor ze voor enkele secondes een specifieke kracht per teken krijgen. Voor wraak, onderzoek of om gewoon de wereld weer vredig te maken!



    Meisjes (Max 3)
    - Deloihah Emerance Woodward ~Pwettyness ~ Runes
    -

    Jongens (Max 3)
    - Leider; Shadow Raeper ~ Paddo ~ Runes
    -
    -


    Vampiers:

    De vampieren wonen in een groot kasteel op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds omdat het zicht word afgenomen door de duisternis.Elke vampier heeft daarom ook zijn eigen verhaal, achtergrond en kracht. De een kan in het kasteel worden voor veiligheid, de andere om zijn of haar krachten sterker te maken en sommige vanwege hun bloedlust en andere willen de weerwolven uit de wereld helpen.



    Meisjes [Max 3 ~ VOL]
    - Jane Eliha March. ~ CrazyGirl ~ Mensen pijn te doen met haar gedachten
    - Morgana Juliana Merlin ~ Pwettyness ~ Gedachten van mensen kan lezen
    - Dakota Scarlett Patel ~ OhSoAria ~ Haar mening in iemands hoofd laten doordringen


    Jongens [Max 3]
    - Mathias Stavros ~ BarnOwl ~ Vuurstuurder
    -
    -


    Weerwolven:

    De weerwolven wonen in het dorp of het bos, hierdoor hebben ze altijd hun inzicht op wat er gaande is.Elke weerwolf heeft 2 fases, de fase van een normale wolf en de fase van de sterke transformatie, de wolf op twee poten. Elke weerwolf gaat elke keer beide fases door tijdens hun transformatie, hierdoor kan het bij de een langer duren dan bij de ander. Daarom heeft elke weerwolf ook zijn eigen motief. De een wilt sneller kunnen transformeren waarna de ander de wereld van de vampiers wilt verlossen, waarna een ander weer gewoon rustig wilt leven.



    Meisjes [Max 3]
    - Namira Feylton ~ Myriophyllum ~ Visioenen
    - Serena Rossini ~ BarnOwl {Is Sterker} ~ Spion bij de jagers
    -


    Jongens [Max 3]
    - Alpha Penn Rudolph Moon ~ LyraPhoenix ~ Versterkte zintuigen
    - Matthew de Clermont ~ DarkAng3l ~ Fysiek sterker
    -


    Hybride: {Max 2}

    Hybrides leven onder de mensen, het is niet te zien aan hun dat ze half weerwolf, half vampier zijn. Maar ondertussen hebben ze de krachten van de wezens wel. De hybrides hebben alle krachten van de vampieren en weerwolven, en geen enkele zwakte van hun. Hierdoor staan ze boven de voedselketen, maar geen van de Hybrides vechten mee in de oorlog, ze hebben het vechten naast zich neer gelegd en zijn een rustig leven gaan leiden onder de mensheid.



    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)


    - Wapensmid Saphire Moon ~ LyraPhoenix {1.2}



    Wil je meedoen, ondanks dat de RPG al is begonnen? Geen probleem! Vul gewoon even het lijstje in en dan kan je invallen in het spel!

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht: {Hunters gebruiken hun Runes, vampieren hebben zo elk EEN kracht en de weerwolven kunnen krachtiger of sneller zijn dan andere,}
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter/Weerwolf;
    Uiterlijk: Moet als plaatje! {Mag anime of een werkelijk iemand!}
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen Over Powered Characters!
    ~ Minimaal 300 woorden! {Af en toe een klein stukje is mogelijk vanwege te weinig inspiratie! Meld dat er dan bij!}
    ~ 16+ Toegestaan, houdt het wel netjes!! Niemand hoeft sommige stukjes niet te lezen!
    ~ Niemand word vermoord zonder toestemming...
    ~ TE LANG afwezig zonder melding... Betekent dat de personage vermoord mag worden!
    ~ Gescheld IC toegestaan! in OOC niet! Houdt het leuk voor andere!
    ~ Iets te melden aan iedereen? Doe het in het praattopic! Is het voor 1 persoon bedoeld? Stuur dan een PB naar die gene!
    ~ Alleen ik maak topics aan! Tenzij ik daar iemand voor aanwijs!
    ~ Afwezig voor langere tijd? Meld het!
    ~ Meldingen worden gedaan door mij! In het rood!!


    Meldingen
    - Het topic begint bij het feit dat de Hunters het dorp voor de eerste keer binnen wandelen! Hierdoor kunnen de Hunters meteen zien hoe erg het dorp daad werkelijk is. Het is s'nachts en daardoor kunnen beide vampieren en weerwolven rondlopen in het dorp op dat moment! Hierdoor kunnen beide kanten ingelicht worden door het feit dat de Hunters terug zijn. Of meteen opgejaagd worden...

    Andere topics

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:57 ]

    (Ik heb het even gelezen, en vind het wel best ^^ zolang het boven de honderd worden blijft!! ^^
    hierbij wil ik DarkAng3l ook als mede-admin van dit topic maken vanwege het feit dat ik nog geen internet heb in mijn appartement, waardoor DarkAng3l dus ook de dingen mag beslissen ;) )

    Barnowl-Luna2013

    Namira Feylton/weerwolf

    Mijn bek zakte bijna op toen de wolf voor me zich oprichtte. Hij was met gemak drie koppen groter, zelfs nu ik in mijn grootste verschijning was. Ik verwenste mezelf, hoe kon het toch dat ík altijd dit soort gevallen had. Waarom was Penn er niet gewoon, hij had deze gast misschien nog wel aan gekund. Hij gromde zacht en ik had het gevoel dat mijn hart pootjes kreeg en wegrende. Ik schudde het van me af. Nee, als ik nu zou opgeven was er al helemaal geen plek meer voor mij in deze bossen. Ik moest het tegen hem opnemen. Snel werkte ik mijn lijstje af. Drie koppen groter, spieren als staalkabels en best wel enge blauwe ogen. Mijn kans op een schaal van tien.... waarschijnlijk niet meer dan 0,2. Kom op zeg, wat voor kans had ik nou? zei ik tegen mezelf. Nou ja, wie niet sterk is moet slim zijn.
    Als vertegenwoordiger van de roedel die dit gebied heeft toegeëigend vraag ik u, wat zijn uw bedoelingen in dit gebied. Moge de sterren over uw waken als dat wrede handelingen zijn. Wij beschikken over meer manschappen en meer kracht.

    { Ik nam aan dat wolven niet praten, zullen maar gewoon doen dat ze in elkaars hoofd kunnen praten. Beetje twilight achtig :') }

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 16:01 ]

    Penn Moon//Weerwolf
    Ik sloop rustig de bossen in met een bewusteloos meisje. Ik keek op of de maan vol zou zijn, maar ik moest helaas mezelf teleurstellen. Dit was een van de dingen waar ik een uitzondering van ben van mijn roedel. Ik kan mezelf niet veranderen in de tweede en derde fase. Mijn op twee poten wolf en op vier poten wolf. Dat was echt het werk van de maan.
    Ik bleef staan bij een boom en leg het kind neer. Zacht snoof ik naar de roedel en begon te huilen. Een langgerekte wolven geluid verliet mijn lippen en ik wachtte geduldig af tot mijn metgezellen om me heen stonden. Ieder op vier poten. Allemaal verschillende ogen.
    Ik telde de roedel en kwam er een te kort. Neem het kind, waar is ze Snoof ik en keek kwaad naar een jonge wolf die zijn oren in de nek legde. Weet ik niet, ze was niet bij de roedel toen u riep Beantwoorde hij en ik gromde laag in de keel. Met snelle passen, trippelde ik door de bossen en rook haar geur. Ze is er gloeiend bij dat ze niet is op komen dagen, dacht ik en zag twee gedaantes staan. Ieder op twee poten en de voorste was minstens twee meter.
    Ik bleef staan en liet een donkere grom horen. Niemand kwam aan mijn roedel. Ik kwam lagnzaam, maar grommend uit de schaduwen vandaan en liet mijn witte tanden zien.


    Vampire + Servant = Servamp

    geen enkel probleem. Leek me zelf namelijk ook de beste oplossing voor het praatprobleem van de wolven in niet-menselijke vorm.

    Matthew de Clermont ~ Weerwolf
    Zachtjes grommend keek ik haar aan. Ik kon gewoon ruiken dat ze niet op haar gemak was. Het was niet bepaald angst, maar ze voelde zich ongemakkelijk. Duidelijk dat ze onderschat had wie voor haar neus stond. Vast een wolf met niet bepaald veel ervaring. De leeftijd was op deze manier moeilijk te schatten, maar ik vermoedde dat ik toch een flink pak jaren op haar had. Ga weg kleintje. Je hebt de verkeerde voor je. Ik had even geen zin in spelletjes. Het onaangename gevoel dat me op pad had gestuurd daarstraks was er nog steeds en heus niet dat het van een roedel weerwolven af kwam. Er was wat anders aan de hand. Ik ben je vijand niet. Anders was je al lang dood geweest. Ik kende weerwolven die zeker daaraan zouden volden. Ze waren lang niet allemaal zo lief als ik, maar goed, als je tegen m'n haren streek, dan kon je het krijgen ook. En om vreemdelingen zo te begroeten, waar waren de manieren gebleven.
    Een tel keek ik om toen ik een tweede dier rook. Waarom moest die nu weer zo lelijk doen? Ik had geen poot naar der uit gestoken en evenmin was ik ruzie gaan zoeken. Ik was gewoon m'n neus aan het volgen. Had ik eens de beleefdheid om te laten weten dat ik er was, in plaats van als een dief in de nacht langs te sluipen, kreeg je dit weer. Met een waarschuwende grom liet ik m'n eigen tanden zien. Mooi niet dat ik me zo makkelijk liet intimideren, zelf niet als deze wolf duidelijk meer ervaring had dan het vrouwelijk exemplaar, of dat hij net als ik een man was. Worden beleefde soortgenoten altijd zo begroet hier?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Mathias Stavros-Vampier
    Ik had besloten om even mijn kasteel uit te gaan om een boswandeling te maken niet dat ik dat vaak doe maar soms word ik het een beetje zat om in het kasteel te blijven en soms alleen maar naar buiten te gaan als ik honger begin te krijgen en ik dus even wat moet eten, deze keer kom ik alleen maar naar buiten om gewoon even buiten te zijn en te ontspannen, als ik daarna als nog honger heb dan kan ik altijd nog even op jacht gaan en wat te eten, of als ik zo wie zo een mens zielloos alleen zie lopen dan kan ik hem als nog te grazen nemen en meenemen voor later. Maar eerst gewoon even ontspannen weg uit het kille kasteel met al die andere vampiers. Na een tijdje ergens tussen mijn kasteel en het dorp denk het dichts bij het dorp hoor ik allerlei geluiden, gegrom, gehuil iets wat betekent dat er wolven zijn, mijn nieuwsgierigheid neemt de overhand en ik sluip dichter waarna ik drie wolven kan onderscheiden ik verstop me achter een boom en kijk naar ze. Hoe zou zo wolf eigenlijk smaken? zouden ze als nog naar mensenbloed smaken of toch ook naar wolvenbloed? Ik vraag me af waar ze het over zullen hebben, misschien over de hunters, of over hun zelf. Of misschien hebben ze het wel over de vampiers, misschien zijn ze wel een strategie plan bedenken om mijn kasteel aan te vallen! ik weet wel dat dit niet alle wolven zijn, dus waar zijn de rest van de roedel?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 19:00 ]

    Namira Feylton/weerwolf

    Ik zuchtte zachtjes, het was Penn. Hoewel ik waarschijnlijk in de problemen zat, had hij me toch wel een hoop pijn bespaard. Ik bekeek de nieuwkomer nog eens goed. Hij was enorm en zag er gevaarlijk uit, maar hij leek niet te willen vechten. Ik vroeg me af waarom niet. Misschien was hij niet doelbewust hier gekomen maar was het gewoon een zwerver die toevallig in de buurt was. Ergens was ik wel nieuwsgierig naar hoe hij er uit zou zien als mens. Maar ik vermoedde dat ik dat niet meer zou zien. Penn was niet gediend van nieuwkomers, zeker niet als ze iemand uit de roedel aanvielen (of leken aan te vallen). Dit zou tot een behoorlijk gevecht uit kunnen draaien. Wacht, Penn, het is niet wat het lijkt. Hij viel niet aan, ik was degene die hem opzocht. Eigenlijk... heeft hij helemaal niks gedaan. Ik wilde een stap naar voren doen, maar halverwege zakte mijn poot in. Zwarte vlekken dansten voor mijn ogen. Nee hé, niet alweer.
    Zwarte gedaantes, een duister bos. Er grauwde iets, twee blauwe ogen glommen in het donker. Een vrouw, flitsende messen en een gil.
    Het volgende moment lag ik op de grond. Zachtjes grommend keek ik op naar de vreemde wolf waarvan ik zeker was dat ik hem in mijn visioen had gezien. Hij was hier niet zomaar, hij was voorbestemd om hier te komen.

    { Are you alright with that, dat ze weet dat Matthew hier niet in het bijzonder is?}

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 20:33 ]

    Penn Moon//Weerwolf
    Ik bleef hem grommend aankijken en ik zag hoe hij zich staande hield. Dit zou niet makkelijk worden om deze wolf weg te jagen of te laten zien dat ik hier de alfa ben. Worden beleefde soortgenoten altijd zo begroed hier? Ik kalmeerde zachtjes, maar negeerde zijn zin en keek de andere wolf aan. Wacht, Penn het is niet wat het lijkt. Hij viel niet aan, ik was degene die hem opzocht. Eigenlijk...heeft hij helemaal niks gedaan Nadat ik dat gehoord had, wist ik dat ze er niet gemakkelijk ervanaf kwam, maar toen ze een stap naar voren zette en neerviel. Paar minuten later keek ze langzaam op naar de nieuwkomer. Ik liet haar voor even met rust.
    We blijven vanacht hier. Ik zond een beeld naar een van mijn roedeleden om te zogen dat ze hierheen zouden komen. Nu nog een vraag aan jou.. Wat doe jij hier? Langzaam voele ik dat er stukje bij beetje leden in de schaduwen verstopt stonden. Als hij even bewoog hoef ik hun maar aan te sporen om hem aan te vallen.
    Als ik het antwoord oke, vind laat ik je voor deze keer gaan

    (rommelig stukje)


    Vampire + Servant = Servamp

    Matthew de Clermont ~ Weerwolf
    Even keek ik vreemd toe toen de andere wolf door der poten ging. En dat was dan van plan om mij tegen te houden. Laat me alsjeblieft niet lachen. Ze kon niet eens recht blijven staan. Wijselijk bleef ik staan waar ik stond. Zelf al was ik niet gekomen om te vechten, één verkeerde beweging kon heel makkelijk m'n ondergang betekenen. Dit was immers nog steeds hun territorium. M'n aandacht verplaatste zich naar de andere mannelijke wolf. De manier waarop hij sprak liet geen twijfel
    mogelijk van z'n hoge positie in de roedel, als hij al niet de alpha van de groep was.
    Nu nog een vraag aan jou.. Wat doe jij hier? Tot zover de hallo, hoe gaat het ermee. Ik vermoedde zo dat hun beschutte leventje hier hen behoorlijk onwetend had gemaakt van hoe het er elders aan toe ging. Wolven leefden lang niet overal zo talrijk en onbezorgd zoals ze hier deden. M'n neus achterna lopen. Strak keek ik hem aan. Ik had de wereld gezien en gezien welke gevaren er loerden, zeker voor wezens zoals wij.Had hij eigenlijk een idee wat mensen deden met weerwolven? Vast niet vermoedde ik, anders zou hij eerder blij zijn met extra kracht in de buurt. Of het nu een deel van z'n roedel was of niet. En m'n gevoel volgen. Het waren de twee belangrijkste punten als ik besloot rond te gaan zwerven. Daarna zag ik wel waar ik belandde. Zoals ik tegen haar al gezegd heb: ik ben je vijand niet. Even knikte ik naar het hoopje wolf op de grond. Er zijn anderen waar je beter kwaad tegen kunt gaan doen, die veel gevaarlijker zijn. Ik rook de anderen gewoon tussen de bomen. blijkbaar kon hij het niet alleen af. Maar goed, ik moest toegeven, zo op m'n achterpoten zag ik er inderdaad niet bepaald lief uit.

    {ff aangepast. Ik had blijkbaar html-code gebruikt voor m'n 'gesproken' tekst ipv BB. Beroepsmisvorming door m'n IT opleiding vermoed ik X'D)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 9:50 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    [Het spijt me dat ik nog niks heb geschreven! Maar ik had het zo druk met proefwerken, en huiswerk.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Namira Feylton/weerwolf

    Ik zuchtte. Tot zo ver; dank je vreemde wolf, dat je het voor me op hebt genomen tegen je alpha in bent gegaan voor mij. Ik vroeg me af waarom ik dat sowieso had gedaan, maar dat was een zorg voor later. Hoewel deze vreemdeling ongevraagd in ons territorium was gaan jagen, zat Penn ook fout. Als alpha moest hij luisteren naar twee kanten van de verhalen. Hij trok een oordeel ten koste van de vreemdeling. Hoe hoog hij ook stond, hij had daar geen recht toe. Ik krabbelde overeind, ik kon wel staan maar had niet meer de kracht om in mijn grootste verschijning te treden. Mijn gestalte flakkerde heen en weer tussen een kleine rood-witte wolf en een nog kleiner meisje, niet groter dan 1.65 en korte roodbruine haren. Ik vermoedde dat mijn ogen het enige waren die het zelfde bleven. Zwarte ogen met een gouden gloed, het werk van de maan. Ik keek heen en weer tussen de twee grommende wolven. Ik voelde me best wel klein en nietig, nu ze beide meer dan een meter groter waren. Hé!riep ik in gedachte. Niemand reageerde. Mannen...
    PENN, LUISTER! En jij ook, wie je ook bent! Zei ik tegen de vreemde wolf. Zien jullie niet wat jullie aan het doen zijn? Wij zouden ons druk moeten maken om die verdomde vampiers, en dan heb ik nog niet gesproken over en die vreemdelingen in de stad. We moeten elkaar niet afmaken. Stel dat je nu aanvalt, en we hem zouden kunnen overmeesteren, hoeveel van onze vrienden moeten we dan missen? Je bent een alpha Penn, gedraag je dan alsjeblieft ook zo. Ik weiger mijn leven op het spel te zetten omdat jij er niet tegen kan dat deze gast groter is dan jij. Ik wist dat de troep meeluisterde en hoopte dat ze met me zouden zijn. Ik haalde diep adem en deed een stap naar achter, in de richting van de vreemdeling. Als jij aanvalt, dan zal je mij ook moeten doden.

    {Tam tam tam tammm... Haha, hé maar ik vraag me af waar alle andere wezens zijn. Wij spammen deze hele pagina vol met ons wolfzijn. De enige andere op deze pagina is een vampier, waar is de rest? Of zijn wij misschien een beetje te overactief :Y) }

    Athenae schreef:
    Namira Feylton/weerwolf

    Ik zuchtte. Tot zo ver; dank je vreemde wolf, dat je het voor me op hebt genomen tegen je alpha in bent gegaan voor mij. Ik vroeg me af waarom ik dat sowieso had gedaan, maar dat was een zorg voor later. Hoewel deze vreemdeling ongevraagd in ons territorium was gaan jagen, zat Penn ook fout. Als alpha moest hij luisteren naar twee kanten van de verhalen. Hij trok een oordeel ten koste van de vreemdeling. Hoe hoog hij ook stond, hij had daar geen recht toe. Ik krabbelde overeind, ik kon wel staan maar had niet meer de kracht om in mijn grootste verschijning te treden. Mijn gestalte flakkerde heen en weer tussen een kleine rood-witte wolf en een nog kleiner meisje, niet groter dan 1.65 en korte roodbruine haren. Ik vermoedde dat mijn ogen het enige waren die het zelfde bleven. Zwarte ogen met een gouden gloed, het werk van de maan. Ik keek heen en weer tussen de twee grommende wolven. Ik voelde me best wel klein en nietig, nu ze beide meer dan een meter groter waren. Hé!riep ik in gedachte. Niemand reageerde. Mannen...
    PENN, LUISTER! En jij ook, wie je ook bent! Zei ik tegen de vreemde wolf. Zien jullie niet wat jullie aan het doen zijn? Wij zouden ons druk moeten maken om die verdomde vampiers, en dan heb ik nog niet gesproken over en die vreemdelingen in de stad. We moeten elkaar niet afmaken. Stel dat je nu aanvalt, en we hem zouden kunnen overmeesteren, hoeveel van onze vrienden moeten we dan missen? Je bent een alpha Penn, gedraag je dan alsjeblieft ook zo. Ik weiger mijn leven op het spel te zetten omdat jij er niet tegen kan dat deze gast groter is dan jij. Ik wist dat de troep meeluisterde en hoopte dat ze met me zouden zijn. Ik haalde diep adem en deed een stap naar achter, in de richting van de vreemdeling. Als jij aanvalt, dan zal je mij ook moeten doden.

    {Tam tam tam tammm... Haha, hé maar ik vraag me af waar alle andere wezens zijn. Wij spammen deze hele pagina vol met ons wolfzijn. De enige andere op deze pagina is een vampier, waar is de rest? Of zijn wij misschien een beetje te overactief :Y) }


    ( ik wilde zelf eerst nog een reactie schrijven met saphire maar ik had er even geen inspiratie voor. Maar misschien kom ik er vanmiddag nog op iets.)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    ( ik wilde zelf eerst nog een reactie schrijven met saphire maar ik had er even geen inspiratie voor. Maar misschien kom ik er vanmiddag nog op iets.)


    -GB bericht-

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 12:00 ]

    Is nu ineens iedereen dood? :')

    ik zit eigenlijk te wachten op lyra om te posten
    misschien dat ik toch wat post na het eten vanaaf, zit nu op school namelijk


    "Nothing is True. Everything is Permitted"