• Het is 1231 en de hele wereld heeft last van aanvallen. Mensen verdwijnen en sommige worden zelfs dood terug gevonden. Of met twee gaatjes in hun nek of met vreselijke klauwen door hun lijf heen.
    De bevolking was radeloos en huurde jagers in. Elke jager elk met hun eigen kwaliteiten en wapens. Ze jaagde de wezens weg waarna de bevolking terug tot hun rustige bestaan kwamen.


    Nu enkele honderden jaren later. Komen de zelfde symptomen terug. Mensen worden terug gevonden, meer dood dan levend... Bruut uit elkaar gescheurd of met amper tot geen bloed terug in hun aderen. Maar wat de dorpelingen niet weten is dat hun dorp precies tussen een vete zit tussen de vampieren en weerwolven, hierdoor loopt hun dorp zwaar gevaar.
    De bewoners van het simpele dorpje waar dit gebeurt zijn radeloos. Jagers waren al eeuwen lang spoorloos vanwege het feit dat er geen mythische wezens meer waren en er was geen andere manier om van deze wezens af te komen. Jaren lang werd het dorp geteisterd en probeerde zelfs terug te vechten zodat hun tot zoverre konden leven zonder volledige angst. Na 5 jaar begonnen de dorpelingen zelfs met opofferingen richting de wezens, een offering voor de harige beesten en een voor de bloedzuigende duivels. Maar naar enkele maanden had zelfs dat geen nut. En net op het moment dat de mensen hun hoop begonnen op te geven, kwam het licht door de duisternis heen.
    Een groep jagers, elk met hun eigen kwaliteit, gemerkt door verschillende rare tekens, kwamen het dorp binnen lopen. Elk zwijgend en alleen maar toekijkend naar de wanhoop in de mensen hun ogen...



    Hunters:

    Hunters gaan de hele wereld rond, opzoek naar gevaarlijke wezens. Hun basis word telkens opnieuw geplaatst in het dorp/stad waar ze zich op dat moment bevinden. Elke hunter heeft daarom ook zijn of haar eigen motief om op de wezens te jagen! En gebruiken een magisch wapen om tekens in hun eigen lichaam te graveren waardoor ze voor enkele secondes een specifieke kracht per teken krijgen. Voor wraak, onderzoek of om gewoon de wereld weer vredig te maken!



    Meisjes (Max 3)
    - Deloihah Emerance Woodward ~Pwettyness ~ Runes
    -

    Jongens (Max 3)
    - Leider; Shadow Raeper ~ Paddo ~ Runes
    -
    -


    Vampiers:

    De vampieren wonen in een groot kasteel op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds omdat het zicht word afgenomen door de duisternis.Elke vampier heeft daarom ook zijn eigen verhaal, achtergrond en kracht. De een kan in het kasteel worden voor veiligheid, de andere om zijn of haar krachten sterker te maken en sommige vanwege hun bloedlust en andere willen de weerwolven uit de wereld helpen.



    Meisjes [Max 3 ~ VOL]
    - Jane Eliha March. ~ CrazyGirl ~ Mensen pijn te doen met haar gedachten
    - Morgana Juliana Merlin ~ Pwettyness ~ Gedachten van mensen kan lezen
    - Dakota Scarlett Patel ~ OhSoAria ~ Haar mening in iemands hoofd laten doordringen


    Jongens [Max 3]
    - Mathias Stavros ~ BarnOwl ~ Vuurstuurder
    -
    -


    Weerwolven:

    De weerwolven wonen in het dorp of het bos, hierdoor hebben ze altijd hun inzicht op wat er gaande is.Elke weerwolf heeft 2 fases, de fase van een normale wolf en de fase van de sterke transformatie, de wolf op twee poten. Elke weerwolf gaat elke keer beide fases door tijdens hun transformatie, hierdoor kan het bij de een langer duren dan bij de ander. Daarom heeft elke weerwolf ook zijn eigen motief. De een wilt sneller kunnen transformeren waarna de ander de wereld van de vampiers wilt verlossen, waarna een ander weer gewoon rustig wilt leven.



    Meisjes [Max 3]
    - Namira Feylton ~ Myriophyllum ~ Visioenen
    - Serena Rossini ~ BarnOwl {Is Sterker} ~ Spion bij de jagers
    -


    Jongens [Max 3]
    - Alpha Penn Rudolph Moon ~ LyraPhoenix ~ Versterkte zintuigen
    - Matthew de Clermont ~ DarkAng3l ~ Fysiek sterker
    -


    Hybride: {Max 2}

    Hybrides leven onder de mensen, het is niet te zien aan hun dat ze half weerwolf, half vampier zijn. Maar ondertussen hebben ze de krachten van de wezens wel. De hybrides hebben alle krachten van de vampieren en weerwolven, en geen enkele zwakte van hun. Hierdoor staan ze boven de voedselketen, maar geen van de Hybrides vechten mee in de oorlog, ze hebben het vechten naast zich neer gelegd en zijn een rustig leven gaan leiden onder de mensheid.



    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)


    - Wapensmid Saphire Moon ~ LyraPhoenix {1.2}



    Wil je meedoen, ondanks dat de RPG al is begonnen? Geen probleem! Vul gewoon even het lijstje in en dan kan je invallen in het spel!

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht: {Hunters gebruiken hun Runes, vampieren hebben zo elk EEN kracht en de weerwolven kunnen krachtiger of sneller zijn dan andere,}
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter/Weerwolf;
    Uiterlijk: Moet als plaatje! {Mag anime of een werkelijk iemand!}
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen Over Powered Characters!
    ~ Minimaal 300 woorden! {Af en toe een klein stukje is mogelijk vanwege te weinig inspiratie! Meld dat er dan bij!}
    ~ 16+ Toegestaan, houdt het wel netjes!! Niemand hoeft sommige stukjes niet te lezen!
    ~ Niemand word vermoord zonder toestemming...
    ~ TE LANG afwezig zonder melding... Betekent dat de personage vermoord mag worden!
    ~ Gescheld IC toegestaan! in OOC niet! Houdt het leuk voor andere!
    ~ Iets te melden aan iedereen? Doe het in het praattopic! Is het voor 1 persoon bedoeld? Stuur dan een PB naar die gene!
    ~ Alleen ik maak topics aan! Tenzij ik daar iemand voor aanwijs!
    ~ Afwezig voor langere tijd? Meld het!
    ~ Meldingen worden gedaan door mij! In het rood!!


    Meldingen
    - Het topic begint bij het feit dat de Hunters het dorp voor de eerste keer binnen wandelen! Hierdoor kunnen de Hunters meteen zien hoe erg het dorp daad werkelijk is. Het is s'nachts en daardoor kunnen beide vampieren en weerwolven rondlopen in het dorp op dat moment! Hierdoor kunnen beide kanten ingelicht worden door het feit dat de Hunters terug zijn. Of meteen opgejaagd worden...

    Andere topics

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:57 ]

    Jane Eliha March || Vampier

    Ik hoorde plotseling voetstappen achter me. Dan gaat degene voor me staan en dan zie ik dat het Mathias is. ''Jij ook hier'' zegt hij grijnzend. 'Goed gezien' antwoordt ik en ik kijk recht vooruit. 'Wat zijn de wolfjes aan het uitspoken?' vraag ik aan hem. Ik wilde dat Mathias me wat meer kon vertellen, want sinds ik heb gehoord dat de Hunters terug zijn, zijn de wolven ook wel door het dolle heen. Ik kijk hem weer aan en kijk dan in zijn rode ogen. Hij heeft pas bloed gedronken, wat ik natuurlijk kon zien. 'Ik zit niet goed in mijn vel dus als je 1 ding verkeerd zegt draai ik je been of arm om begrepen?' zeg ik hem hard en ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Ik had dorst, mijn keel brandde erg en ik wilde daarom snel iets drinken. Als 1 van die wolven misschien niet oplette kon ik wel wat drinken maar dat is bloedverspilling.


    Sorry voor dat korte stukje maar ik heb weinig inspiratie.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Morgana.

    Ze was zo rustig-pratende. Het leek haast vreemd zelfs. Haar ogen volgde elke beweging van Penn en de twee andere wolven. Ze zag hoe hij zich terug veranderde, tot hij nu boven haar uit kwam. "Oneerlijk, ik vond je als wolf beter met die lengt." Ze wist echt wel dat ze er niks over te zeggen had, natuurlijk. 'Sorry, het is moeilijk om te spreken in wolven gedaante, maar je moet hier, weg. Ik zit midden in een conversatie met deze enorme wolf hier,' Fluisterde hij tegen haar, waardoor een smalle glimlach om haar lippen kwam te liggen. " Zo groot is hij niet. " Mompelt ze zacht en kijkt hem aan, waarna ze zijn stem hoort.
    'Maar ik moet er nu vandoor, kom straks naar de smidse,' Hij fluisterde het en rende daarna als mens weg. Morgana keek rond en begon gewoon door het bos te lopen, de roedel negerende, haar ogen strak voor zich uit. Net zo lang tot de smidse in zicht kwam en ze erheen liep. Voor de deur stopte ze.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mathias Stavros
    'Goed gezien' zei ze en ik grijns nog een keer. 'Wat zijn de wolfjes aan het uitspoken?' ik kijk even bedenkelijk maar ik heb verder niet echt iets kunnen opvangen waardoor ik alleen mijn hoofd schud, dan herinner ik me toch een ding. 'Er was een wolf een grote wolf dat ik nog nooit hier heb gezien, niet dat ik me kan herinneren tenminste.'
    'Ik zit niet goed in mijn vel dus als je 1 ding verkeerd zegt draai ik je been of arm om begrepen?' Ik grinnik als ze dat zegt. 'Volgens mij vergeet je een ding.' ik streel haar wang en ik kijk haar aan eerst liefdevol maar dan toch wat arrogant. daarna draai ik me hand om en laat ik een vuurbal verschijnen. 'Ik kan je zo verbranden.' zeg ik dan waarna ik de vuurbal laat verdwijnen en ik glimlach. 'Maar ik weet de perfecte oplossing voor dat. Kom.' ik draai me om en loop richting het dorp.

    Jane Eliha March || Vampier

    Hij grinnikte bij mijn waarschuwing. ''Volgens mij vergeet je een ding'' zei hij en hij streelde plots mijn wang. Ookal keek hij met liefelijk aan, ik kon de arrogantie in zijn ogen duidelijk. Dan draait hij zijn hand om en laat op zijn hand een vuurbal zien. ''Ik kan je zo verbranden'' zegt hij en de vuurbal verdwijnt weer. Hij glimlacht, ''maar ik weet de perfecte oplossing voor dat. Kom'' zegt hij en hij loopt in de richting van het dorp. Ik ga naast hem lopen maar kijk hem toch speels aan. 'Wat ben je van plan?' vraag ik hem nieuwsgierig. Ik wilde weten wat hij wilde doen, misschien het dorp platbranden of wat mensen verbranden. 'Ik voel me eigenlijk op mijn gemak bij je, ook die kracht van je is niet zo eng als ik dacht' zei ik tegen hem. Het leek van het platbranden leek me erg aanlokkelijk. Toch liep ik zwijgend verder.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zou ik jullie vriendelijk mogen wijzen op het feit dat er een min. 300 woorden regel is voor de posts?
    Daar kan af en toe van worden afgeweken indien je echt met weinig inspiratie zit, maar dus geen standaard korte posts.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik dacht dat er was afgesproken dat 100 ook goed was? of heb ik dat x verkeerd gelezen/begrepen of wat dan ook ;p

    Luna2013 schreef:
    Ik dacht dat er was afgesproken dat 100 ook goed was? of heb ik dat x verkeerd gelezen/begrepen of wat dan ook ;p


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    100 is ind gezegd geweest omdat het makkelijker leek
    zorg gewoon dat ze erboven blijven en niet korter gaan worden
    Zie het een beetje als een verhaal dat je samen schrijft. Je maakt immers ook geen hoofdstukken van 100 woorden ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Mathias Stavros
    'Wat ben je van plan?' vraagt ze nieuwsgierig en ik grijnsde alleen maar 'Ik voel me eigenlijk op mijn gemak bij je, ook die kracht van je is niet zo eng als ik dacht' ik keek haar even aan ze was een lieve meid, eigenlijk had ik liever gewild dat ze een gewone mens was geweest en dat ze deze leven niet hoefde te leiden. ik kijk weer vooruit. 'Ik waardeer wat je zegt Jane, maar je moet me niet te veel gaan vertrouwen, maar toch waardeer ik het en ben ik blij dat je bij mij op gemak voelt.' ik kijk even de andere kant op waar ik dan zachtjes fluister. 'Je haalt het goede in me naar boven, veel meer dan dat zei doet.' dan stop ik bij een dorp. 'Jij mag kiezen wat ik er mee ga doen, heel het dorp platbranden, een paar mensen in de hens zetten, een klein kind voor je ontvoeren zodat je kan voeden.' dan kijk ik haar aan en grijns ik. 'Uw wens is mij bevel.' zeg ik dan en ik grinnik.

    Jane Eliha March || Vampier

    ''Ik waardeer wat je zegt Jane, maar je moet me niet te veel gaan vertrouwen, maar toch waardeer ik het en ben ik blij dat je bij mij op je gemak voelt'' zei Mathias, als ik een mens was geweest zou ik nu blozen maar dat lukte niet als vampier. ''Je haalt het goede in me naar boven, veel meer dan dat zei doet'' antwoordt hij en ik grijns even. Hij stopte bij het dorp en ik stop op. ''Jij mag kiezen wat ik ermee mag doen, heel het dorp platbranden, een paar mensen in de hens zetten, een klein kind voor je ontvoeren zodat je kan voeden''' stelt hij voor. ''Uw wens is mijn bevel'' zegt hij dan en hij grinnikte. 'Hmm, doe maar een klein kind ontvoeren zodat ik wat bloed binnen krijg' antwoord ik. Het leek me erg fijn om me weer te voeden met bloed, en Mathias was gewoon echt heel aardig voor me, wat ik heel fijn vond.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mathias Stavros
    'Hmm, doe maar een klein kind ontvoeren zodat ik wat bloed binnen krijg' zegt ze en ik grijns. 'Ik ben zo terug.'
    Ik loop als een normaal mens het dorp binnen en ik kijk recht vooruit alsof ik weet waar ik heen wil maar als nog blijf ik opletten of ik ergens een kind zie die weg is van zijn moeder het liefst eentje die helemaal alleen is zodat ik niet onnodig dode hoef te maken niet dat ik dat erg zou vinden. Desnoods moord ik als nog het hele dorp uit als ze zien wie ik werkelijk ben en als ik van plan ben. Al snel loop ik in een rustig gedeelte er zijn er maar weinig mensen maar wel een paar met kinderen, twee meisjes van ongeveer 8 en 10 denk ik en een jongen van een jaar of 5 met hun moeder of beide ouders. Eigenlijk was dit gunstiger geweest als er maar een iemand was maar goed nu heb ik tenminste beet ik moord die andere wel uit. na even gekeken te hebben naar de aanwezigen heb ik besloten om op de tienjarige af te gaan ze staat ergens naar te kijken en haar moeder staat met iemand of haar vader te praten langzaam loop ik naar het meisje af. 'Hallo kleintje.' zei ik en het meisje kijkt gelijk op angstig kijkt ze me aan als ze me nog rode ogen ziet. 'Mama!' krijst ze en gelijk heb ik de aandacht van alle aanwezigen die hier zijn. Ik pak het kindje snel vast voordat het weg kan lopen en ik draai me om naar de ouders. 'Ouders zeg maar dag tegen jullie kindje, kindje zeg maar dag tegen je ouders.' met een hand hou ik het kindje vast en met het andere laat ik een vuurbal ontstaan die ik naar de ouders gooi en die gelijk levend verbranden als ik zie dat de ooggetuige weg willen rennen verbrand ik ook hun levend en dan ren ik met het kindje weg.
    'Alsjeblieft Jane, een jong meisje voor jou.' zeg ik als ik weer bij haar sta.

    Jane Eliha March ||Vampier

    "Ik ben zo terug" zei Mathias en hij grinnikte en liep toen het dorp in. Na 5 minuten hoorde ik gegil en het geluid van schroeiend vuur. Ik glimlach van het mooie geluid van gegil van doodsbange mensen. Na nog wat minuten er verstreken zijn komt Mathias eraan met een doodsbang meisje van ongveer 10 jaar. Ze gilt hard en daardoor word ik alsmaar blijer. Onder haar dunne huid zie ik het stromende bloed en hoor ik het hartje kloppen. "Alsjeblieft Jane, een jong meisje voor jou" zegt Mathias. 'Netjes Mathias' zeg ik tegen hem en ik pak het meisje van hem over. Ik vond het natuurlijk een heel klein beetje zielig voor dat meisje, maar mensen verdienen het gewoon. 'Hallo meisje, ik ben Jane en jij mijn maaltijd voor vandaag' zeg ik en doe mijn mond wijd open en ik graaf met mijn tanden in de keel van het meisje en ik slurp het zalige bloed uit haar lichaam. Even later heb ik al het bloed eruit gedronken en het meisje lag nu levenloos op de grond. 'Het was heerlijk, dankjewel' bedankte ik hem. 'Wat wil je dat ik voor je doe? Jij hebt ook iets voor mij gedaan' zeg ik en ik kijk hem liefelijk aan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mathias Stavros
    'Netjes Mathias' 'Hallo meisje, ik ben Jane en jij mijn maaltijd voor vandaag' Ik kijk hoe ze het bloed van het meisje drinkt en het lijfje daarna op de grond laat vallen 'Het was heerlijk, dankjewel' bedankte ze me en ik glimlachte alleen even. 'Wat wil je dat ik voor je doe? Jij hebt ook iets voor mij gedaan' Ik zit diep na te denken over wat ik aan haar zal vragen er zijn zoveel mogelijkheden, maar ik wil haar niet in gevaar brengen, of haar vrijheid afpakken, misschien dat ik gewoon haar zelf kan laten kiezen, of nee beter dat ze drie dingen noemt waar ik dan uit kan kiezen. 'Wel dat is nogal een moeilijke keuze, aangezien ik je zelf niet in gevaar wilt brengen of je vrijheid wil afnemen, daarom mag je zelf kiezen wat je voor me wilt doen, of nou ja noem drie dingen op en dan kies ik er een.' ik kijk haar nu emotieloos aan, afwachtend op wat ze gaat zeggen.

    Jane Eliha March || Vampier

    "Wel dat is nogal een moeilijke keuze, aangezien ik je zelf niet in gevaar of je vrijheid afnemen, daarom mag je zelf kiezen wat je voor me wilt doen, of nou ja noem 3 dingen op en dan kies ik er een" stelde hij voor en ik begon onmiddelijk snel te bedenken. 'Optie 1 is dat ik voor jou ga jagen en een hert meeneem, optie 2 is dat ik probeer wat weerwolven pijn te doen met mijn gave. En optie 3 is samen een groepje mensen vastzetten en dan eerst een been of arm omdraaien en dat je die mensen dan verbrandt.' antwoordt ik. Heel stiekem vindt ik Mathias best leuk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mathias Stavros
    'Optie 1 is dat ik voor jou ga jagen en een hert meeneem, optie 2 is dat ik probeer wat weerwolven pijn te doen met mijn gave. En optie 3 is samen een groepje mensen vastzetten en dan eerst een been of arm omdraaien en dat je die mensen dan verbrandt.' Bij het horen van optie 3 komt er gelijk een brede grijns. 'Optie 3, vang een paar mensen en neem ze mee naar het kasteel waar we ze zullen pijnigen en verbranden.' ik grijns en kijk dan naar het dorp. 'Ow wat hou ik hier toch van!' zeg ik en ik kijk Jane te blij aan. 'We zullen ze opsluiten in het kasteel en dan zo erg pijnigen dat ze bijna smeken om gedood te worden, en wel ja als ze er niet om smeken dan verbrand ik ze als nog.'