• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Ik heb toch maar de vragenlijst ingevuld... Ik hoop dat het iets wordt...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hoeveel nieuwe moderators komen er ongeveer?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Hoeveel nieuwe moderators komen er ongeveer?


    Lees de beginpost. ^^

    Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ._.
    Ik faal zo hard in beginposts lezen. Ik doe het altijd verkeerd. Zucht.
    Misschien moet ik gewoon op een beginpost-leescursus :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ook ik heb me aangemeld. Succes iedereen!


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel. Eigenlijk zou ik stiekem liever bèta zijn, maar anderzijds lijkt mod me ook wel ergens leuk...
    En ik ben zwaar Quizlet-verslaafd, als ik niet op school zit, zit ik bijna continu op de site. Elke paar minuten kijken of er nog iets leuks te doen is :Y)
    Maar wel een vraagje: zou het een probleem zijn voor de aanmelding dat ik het in het begin te druk heb? Ik heb stage en ik doe mee in een musical, dus tot half mei kan ik weinig beloven. Daarna ben ik weer bijna full-time actief ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Ik twijfel. Eigenlijk zou ik stiekem liever bèta zijn, maar anderzijds lijkt mod me ook wel ergens leuk...
    En ik ben zwaar Quizlet-verslaafd, als ik niet op school zit, zit ik bijna continu op de site. Elke paar minuten kijken of er nog iets leuks te doen is :Y)
    Maar wel een vraagje: zou het een probleem zijn voor de aanmelding dat ik het in het begin te druk heb? Ik heb stage en ik doe mee in een musical, dus tot half mei kan ik weinig beloven. Daarna ben ik weer bijna full-time actief ;)

    Ja, dat is wel een probleem..
    We zoeken namelijk nu mensen, omdat we nu hebben gemerkt dat we te weinig mensen hebben voor de dingen die er moeten gebeuren. Heel zwart wit gezegd hebben we dan 'niks aan je', als je het in het begin te druk hebt voor deze functie.

    Als ik jou was zou ik de volgende keer een poging wagen, als je wel vanaf het begin tijd hebt (:

    Hmm...
    misschien later ooit? ik heb eerst nog een wedstrijd te leiden:Y)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 13:31 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heb me aangemeld, ook omdat het me gewoon super gaaf lijkt en ik ben echt bijna altijd online!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Inderdaad zoals Emma al zegt. We hebben echt dringend nood aan mensen die actief zijn aangezien we met een tekort zitten voor de taken die er moeten worden uitgevoerd. Misschien is het dan inderdaad beter dat je een eventuele volgende verkiezing mee doet. Dan kan je ook in de tussentijd nadenken over wat je liever zou zijn, bèta of mod. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oooh, ik zag dit al aankomen met alle moderators die de laatste drie maanden zijn vertrokken. Veel succes iedereen die meedoet! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had alles ingevuld en toen klikte ik per ongeluk het formulier weg, I'm such a smart ass


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hebben jullie trouwens een idee hoeveel mensen er doorgaan naar de tweede ronde?

    Ironhide schreef:
    hebben jullie trouwens een idee hoeveel mensen er doorgaan naar de tweede ronde?


    Ik weet er het mijne niet van, maar ik gok dat, dat afhankelijk is van het aantal aanmeldingen die als capabel voor de functie Moderator worden beschouwd Dat is dus op voorhand niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 16:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lizor schreef:
    Ik had alles ingevuld en toen klikte ik per ongeluk het formulier weg, I'm such a smart ass

    Ctrl + shift + T en je hebt je tabblad terug. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it