• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Wauw, vier dagen later zie ik dit topic pas. :'O Enfin, ik twijfel, omdat Bemiddelaar-verkiezingen waarschijnlijk pas over eeuwen weer eraan komen en Moderator mij ook heel erg leuk lijkt. Heel anders dan Bemiddelaar, maar wel leuk anders, denk ik. Ik ging altijd voor Bemiddelaar, maar ik zat bij elke verkiezing te twijfelen of ik mee zou doen. Ik heb zelfs één keer meegedaan vóór de laatste Bemiddelaar-verkiezingen. Hier ga ik over nadenken. Hmm.

    Oh ja: succes voor degenen die zich al ingeschreven hebben en dat nog gaan doen. :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 15:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HuIIabaIoo schreef:
    Ik twijfel enorm, omdat Bemiddelaar-verkiezingen waarschijnlijk pas over eeuwen weer eraan komen en Moderator mij ook heel erg leuk lijkt. Heel anders dan Bemiddelaar, maar wel leuk anders, denk ik. Hmm.


    Iedereen wil bemiddelaar zijn, niemand wil mod zijn. Wij zijn populairder! n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Iedereen wil bemiddelaar zijn, niemand wil mod zijn. Wij zijn populairder! n.n


    Ik eer je, O Grote Bemiddelaarheid! Wat zouden we toch zonder U en Uw Mede-Bemiddelaarhedigen moeten?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HuIIabaIoo schreef:
    (...)

    Ik eer je, O Grote Bemiddelaarheid! Wat zouden we toch zonder U en Uw Mede-Bemiddelaarhedigen moeten?!


    Huilen als babies!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Iedereen wil bemiddelaar zijn, niemand wil mod zijn. Wij zijn populairder! n.n


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga niet meedoen, aan iedereen die wel meedoet: succes! :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Okammy schreef:
    (...)

    Huilen als babies!


    Hulpeloos! Genade!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    On-topic, alsjeblief ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn aanmelding is ingezonden! Veel succes aan degenen die meedoen en aan degenen die moeten nakijken (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zit vast bij de derde vraag. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn topics, even kijken c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Occult schreef:
    (...)

    Stiekem voel ik mij nu ook zo.

    Ik heb lang nagedacht om me misschien in te schrijven voor Q omdat ik gewoon graag in de crew zit en mij als bemiddelaar soms nog net iet te beperkt vind om mee te helpen met de site, maar ik ben nu tot een besluit gekomen dat ik het toch niet ga doen. Ik zweet echt van mijn schoolwerk voor het moment (lange dagen en dan nog taken maken tot 22u), dus dat gaat er niet meer vanaf. Zeker als ik volgend jaar mijn stage mag doen. Dus ik ben gewoon bang dat ik er de tijd niet meer voor zal vinden. Ook ben ik gewoon te graag bemiddelaar en kan ik er nog geen afstand van doen. Zeker na de resultaten van dat wedstrijdje.
    Dus bij deze iedereen succes die zich aanmeld en ik ben echt benieuwd met wie ik zal mogen samenwerken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga het proberen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leshley schreef:
    Mijn aanmelding is ingezonden! Veel succes aan degenen die meedoen en aan degenen die moeten nakijken (:


    Same here :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het lijkt mij gewoon heel fijn om iets terug te doen voor q. Q heeft zoveel voor mij gedaan...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.