• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Aanmelding verstuurd! Nu maar wachten... *O*

    Horizons schreef:
    (...)Ik zou het gewoon doen. Met mijn studievooruitgang is de kans groot dat ik nog maar 1 - 1,5 jaar bemiddelaar zal zijn. Hoe fijn ik deze site ook vind, ik denk niet dat ik na mijn werkuren nog veel zin in crewtaakjes zal hebben en het grote leven voor mij begint dan. Wie weet gebeurt het wel vroeger. Op dat moment kan je nog altijd kiezen om bemiddelaar te worden ook al ben je ondertussen een mod.

    Hmmm, ik denk dat ik er nog even op ga broeden. In ieder geval bedankt voor je antwoord, want het helpt mij wel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Krull schreef:
    (...)
    Je mag het altijd aangeven als je voor een bepaalde periode niet of minder aanwezig bent. Geen enkel probleem. Het is immers vrijwillig x)


    Okee haha dat scheelt. Al moet ik nu eerst nog proberen voor elkaar te krijgen door de eerste ronde te komen haha :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het is geen vereiste: maar in de weekenden is het vaak het drukste qua meldingen. Het zou dus fijn zijn als je ook in weekenden kunt 'werken'.


    I am an idiot, I move.

    Scarce schreef:
    Het is geen vereiste: maar in de weekenden is het vaak het drukste qua meldingen. Het zou dus fijn zijn als je ook in weekenden kunt 'werken'.
    In de weekenden ben ik het meest op Q ^^ dus dat zou geen probleem zijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aldea schreef:
    Hoe streng kijken jullie naar de slechte kwaliteiten? Want het zal best jammer zijn als jullie streng naar dat kijken en meteen een slechte beeld van iemand krijgen. ;s


    Volgens mij is dat meer om te laten zien dat je dat van jezelf kan zeggen, dat je jezelf o die manier kunt bekijken en beoordelen.
    Gewoon eerlijk zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Scarce schreef:
    Het is geen vereiste: maar in de weekenden is het vaak het drukste qua meldingen. Het zou dus fijn zijn als je ook in weekenden kunt 'werken'.


    Ik heb in de weekenden meer tijd dan doordeweeks, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn topics.
    Altijd leuk om dit te volgen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wil echt heel graag, maar ik kan echt moeilijk antwoord geven op de vragen die ze stellen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Nú al stresskipjes.*O*
    En Kim, nog even koest blijven. Zodra de inschrijvingen gesloten zijn mag je bijten. Of zodra we nieuwe mods hebben :Y)


    Miep

    Een late 'heel veel succes iedereen!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blanchett schreef:
    Nú al stresskipjes.*O*
    En Kim, nog even koest blijven. Zodra de inschrijvingen gesloten zijn mag je bijten. Of zodra we nieuwe mods hebben :Y)

    Beloofd? :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Frodo schreef:
    Een late 'heel veel succes iedereen!'

    Omg, je bent terug - met Frodo!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Veel succes iedereen, ik ben ook mega laat haha *O*


    Life is hard and then we die

    Mijn aanmelding is af, maar ik ga er nog even een nachtje over slapen voordat ik 'm inzend ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.