• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (geef bij heks ook aan welk element):
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)


    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik denk dat ik pas zondag mijn rol kan invullen, maar ik heb toch de plannen om hem een nieuweling te maken in de Rpg dus dan spring ik wel later in :]


    Little do you know

    Is een vampier ook mogelijk btw :']
    -Ben bezig met mijn rol-


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Is een vampier ook mogelijk btw :']
    -Ben bezig met mijn rol-


    ik vind het prima, maar aub geen twilight vampier (ik heb niets tegen twilight of zo), maar hou het aub realistisch.
    Wel realistisch voor zo ver dat kan met heksen en vampieren.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    ik vind het prima, maar aub geen twilight vampier (ik heb niets tegen twilight of zo), maar hou het aub realistisch.
    Wel realistisch voor zo ver dat kan met heksen en vampieren.


    Lol ik haat twilight ;D
    Nja, .. nee ik vind het vreselijk..
    Het verhaal én de acteurs..
    No offense tho.. :X

    Maar goed dan doe ik mijn dude Vampire ;D


    Little do you know

    Mag mijn mannelijke personage zo jager worden dus dat ie eigenlijk jaagt op zulke wezens? ;p


    Naam:
    Jake Daniel Evans
    Bijnaam:
    Jake/Jay
    Leeftijd:
    Jake is op zijn 21e veranderd in een Vampier, dit was in 1991
    Soort:
    Vampire,
    Werk:
    -
    Innerlijk:
    Jake is een lieve, zacht aardige jongen die heel graag zijn vrienden steunt. Dit lukt hem echter niet altijd, wat hem vaak erg boos maakt. Hij wil dat hij perfect is, en als hij dit niet is of als hij faalt raakt hij teleurgesteld in zichzelf.
    Jake heeft niet een grote mond maar als dit echt nodig is zal die wel naar voren komen, aangezien hij toch weet dat mensen hem niet zo makkelijk aan kunnen tenzij ze een houten staak door zijn hart boren. voordat hij Vampier werd had hij nooit een grote mond en verborg hij zich altijd op de achtergrond. Nu hij weet dat hij veel sterker en niet meer sterfelijk is heeft hij veel sneller 'schijt' aan dingen waardoo hij zich -tegen de mensen die dit verdienen- enorm asociaal gaat gedragen.
    Jake is echter niet heel goed in vertrouwen, en laat nooit aan iemand zien dat hij vampier is omdat hij bang is dat ze hem zullen verafschuwen en dat ze hem dan misschien wel vermoorden. Jake is ooit bevriend geweest met een Vampier Jager, dit heeft hem bijna zijn leven gekost en daardoor is zijn vertrouwen een heel stuk minder geworden en zal hij eigenlijk nooit vertellen wat hij is, al kan hij soms wel een flapuit zijn.
    Als iemand Jake een geheim verteld vind hij dat hij ook een geheim moet vertellen.
    Uiterlijk:
    Jake heeft een slank lichaam, hij is niet erg gespierd en is 1.78 lang. Zijn haren hebben een kastanje bruine kleur en ook zijn ogen dragen een bruine, uitnodigende kleur. Rond zijn lippen siert altijd wel een lach, zelfs wanneer hij zich niet vrolijk voelt -hij wil anderen niet graag met zijn problemen opzadelen-
    Jake draagt qua kleding vaak een vest met een T-shirt er onder en een simpele jeans met altijd zijn inmiddels afgetrapte sneakers.
    Geschiedenis:
    Jake is op gegroeid met vier oudere broers en zijn vader. Zijn moeder is op jonge leeftijd al overleden, al zijn broers weten altijd wel dingen over haar te vertellen maar Jake was te jong om zich nog iets te herinneren, wat hem erg verdrietig maakt. Hij heeft ook altijd in de schaduwen van zijn oudere broers moeten leven en was nooit ergens beter in dan zijn broers, waardoor hij nu altijd alles goed wil doen. Zijn vader was vaak teleurgesteld in Jake en dit zorgde er vooral voor dat Jake zich altijd vreselijk voelde.
    Op een dag is hij weg gelopen van huis, hij was toen 21 jaar oud en ging er na een ruzie met zijn vader vandoor met zijn auto. Jake kreeg na een paar minuten een auto-ongeluk met een vrachtwagen die uit het niets kwam, hij voelde een klap en het eerstvolgende punt in zijn herinneringen is dat hij wakker werd in een huisje en dat hij enorme pijn in zijn kaken had en alles in eens heel duidelijk klonk in zijn oren. De persoon die hem daar had gebracht was een jong meisje van ongeveer 18 jaar oud en zij was degen die hem veranderd heeft, zodat hij niet dood zou hoeven gaan. Toen heeft hij haar vervloekt, maar nu is hij haar dankbaar voor het leven dat ze hem geschonken heeft.
    Jake gaat soms nog naar school als hij zich verveelt en hij probeert het op elke school weer beter te doen dan op de vorige. Op school maakt hij ook altijd vrienden, al weet hij wel dat hij uiteindelijk weer moet vertrekken en zijn vrienden achter moet laten terwijl zij ouder worden en hij niet.
    Jake reist enorm veel om de zoveel jaar.
    Extra:
    Jake is nieuw in de stad.
    Jake kan in de zon lopen door een ring die betoverd is door een heks.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:08 ]


    Little do you know

    Luna2013 schreef:
    Mag mijn mannelijke personage zo jager worden dus dat ie eigenlijk jaagt op zulke wezens? ;p


    Ja is goed!! Leuk zelfs!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    powerninja schreef:
    Naam: Aaron Sylvester De la Silva
    Bijnaam/Roepnaam: Aaron
    Leeftijd: 18
    Soort: metaal heks
    Werk : zesde jaar, bijbaan als verkoper in een boekwinkel
    Innerlijk: Aaron is een echt leiders type. Hij is rustig, moedig, intelligent en heeft een natuurlijk overwicht. Hij is erg populair op school zowel bij zijn vrienden als bij de meisjes, maar omdat hij streng gelovige is doet Aaron niet aan relaties. Je hebt maar één relatie in je leven en dat is die met degene met wie je trouwt geloofd hij. Op school is hij aan de ene kant een ideale leerling die zonder al te veel moeite hoge cijfers haalt, netjes zijn huiswerk maakt en altijd voor iedereen klaar staat.
    Geschiedenis: Aaron komt uit een zeer gelovig gezin. Zijn ouders verafschuwen alles wat met magie te maken heeft en zien heksen als mensen die een verbond met de duivel hebben gesloten. Aaron is zeer gelovig opgevoed en geloofd zelf dan ook heilig in het bestaan van een god toch voelde hij zich al heel jong Aaron aangetrokken tot magie. Als jong kind was hij dol op verhalen over heksen en ook al werden ze daar afgebeeld als vreselijk slecht. Ze fascineerde hem enorm. Waar andere kinderen speelde bestudeerde Aaron als jong kind de sterren en de natuur en ontdekte hoe je planten kon gebruiken om te genezen. maar door zijn onwrikbare geloof in god blijft hij twijfelen aan waar hij mee bezig en stelt hij zichzelf steeds vaker de vraag of dit de juiste weg is.
    Uiterlijk: Lang en gespierd. Grijze ogen en donkerbruin licht krullend haar. Gaat meestal onopvallend gekleed in een spijkerbroek een donker T-shirt. Hij draagt altijd een ketting met een zilveren kruis en onder zijn T-shirt en ketting met het heksenteken eraan.


    Extra:


    Lottie even een aantal dingen over je rol. Een heksenteken is niet een ketting of zo, maar een teken op je lichaam (bijvoorbeeld een litteken of een rare moedervlek) die op je lichaam ontstaat als je een deal voor magie maakt. Verder zijn heksen mensen die en verbond met de duivel hebben gesloten, wat een beetje botst met Aarons vertrouwen in God (maar als jij denkt dat je kan verklaren dat hij ondanks zijn liefde voor God toch een verbond met de duivel heeft gesloten vind ik het goed). Verder is je personage een beetje perfect. Hij is knap, populair, de ideale leerling, haalt hoge cijfers, staat voor iedereen klaar. Nu heb je soms mensen die perfect zijn, maar de meeste mensen hebben wel een gebrek, een tekort koming of iets waar ze niet goed in zijn. Ik heb liever geen mary sue in de rpg. Dus kan je hem nog een beetje aanpassen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ben bijna klaar met mijn personage ik kan alleen geen goede foto vinden, hij moet er wel uitzien als een jager zeg maar...
    Iemand die misschien iets weet?

    Luna2013 schreef:
    Ik ben bijna klaar met mijn personage ik kan alleen geen goede foto vinden, hij moet er wel uitzien als een jager zeg maar...
    Iemand die misschien iets weet?


    Hoe oud wil je hem ongeveer hebben?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Hoe oud wil je hem ongeveer hebben?



    25

    1
    2
    3
    4
    5

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:24 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Aaah geweldig bedankt

    Naam: Alvaro Caesar Vitalis
    Bijnaam/Roepnaam: Al, Caesar of gewoon Alvaro
    Leeftijd: 26 jaar
    Soort: Mens
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar): Leraar hij geeft geschiedenis, en hij is jager maar dat is een geheime beroep van hem.
    Innerlijk: Alvaro is een aardige jongen tenminste zo doet hij zich voor, hij probeert om je vertrouwen te winnen zodat je aan hem verklapt dat je een bovennatuurlijke wezen bent of dat je weet waar er eentje zich bevind. Als je hem tegen werk dan is hij gemeen hij ruimt je dan uit de weg want dan een ontvoering kan zijn of zelfs moord hij deinst voor niks terug. Verder is hij voor zijn vrienden wel betrouwbaar alleen ze weten niet dat hij een jager is, hij kan ook behulpzaam zijn, verder heeft hij moeilijk om zijn woede te beheersen. Alvaro is sterker en sneller dan een normaal mens hij kan ook goed zien in de donker. Alvaro is niet onsterfelijk maar hij kan wel veel ouder worden dan een normaal mens.
    Geschiedenis: Alvaro is opgegroeid in Italie, in Rome met zijn ouders twee broers (16 en 22) en een zusje (13) heel zijn familie zijn jagers. Als hun kinderen oud genoeg zijn dan gaan ze allemaal naar een andere land of stad om daar de bovennatuurlijke wezens uit te roeien en zo dus ook Alvaro hij reisde af naar Newdell waar hij leraar in geschiedenis werd op de school daar.
    Uiterlijk:


    Alvaro heeft bruin haar en bruine ogen hij is 1.80 lang en een beetje gespierd.
    Extra: Hij heeft een tattoo op zijn bovenarm van een pijl,dolk en een kruis wat een jagers teken is niemand weet dat hij daar zo iets heeft.
    Verder heeft hij thuis een kelder waar allerlei wapens ligt geweren, dolken, zwaarden, staken, pijl en boog etc…

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:25 ]

    Luna2013 schreef:
    Naam: Alvaro Caesar Vitalis
    Bijnaam/Roepnaam: Al, Caesar of gewoon Alvaro
    Leeftijd: 26 jaar
    Soort: Mens
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar): Leraar hij geeft geschiedenis, en hij is jager maar dat is een geheime beroep van hem.
    Innerlijk: Alvaro is een aardige jongen tenminste zo doet hij zich voor, hij probeert om je vertrouwen te winnen zodat je aan hem verklapt dat je een bovennatuurlijke wezen bent of dat je weet waar er eentje zich bevind. Als je hem tegen werk dan is hij gemeen hij ruimt je dan uit de weg want dan een ontvoering kan zijn of zelfs moord hij deinst voor niks terug. Verder is hij voor zijn vrienden wel betrouwbaar alleen ze weten niet dat hij een jager is, hij kan ook behulpzaam zijn, verder heeft hij moeilijk om zijn woede te beheersen. Alvaro is sterker en sneller dan een normaal mens hij kan ook goed zien in de donker. Alvaro is niet onsterfelijk maar hij kan wel veel ouder worden dan een normaal mens.
    Geschiedenis: Alvaro is opgegroeid in Italie, in Rome met zijn ouders twee broers (16 en 22) en een zusje (13) heel zijn familie zijn jagers. Als hun kinderen oud genoeg zijn dan gaan ze allemaal naar een andere land of stad om daar de bovennatuurlijke wezens uit te roeien en zo dus ook Alvaro hij reisde af naar Newdell waar hij leraar in geschiedenis werd op de school daar.
    Uiterlijk:


    Alvaro heeft bruin haar en bruine ogen hij is 1.80 lang en een beetje gespierd.
    Extra: Hij heeft een tattoo op zijn bovenarm van een pijl,dolk en een kruis wat een jagers teken is niemand weet dat hij daar zo iets heeft.
    Verder heeft hij thuis een kelder waar allerlei wapens ligt geweren, dolken, zwaarden, staken, pijl en boog etc…


    Hij staat in de story. Leuke rol!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.