• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Heksen kunnen jongens en meisjes zijn.
    - Heksen dragen een heksen teken op zich (litteken, tatoeage, moedervlek in een bepaalde vorm) ten teken van hun pact en hun magie.
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    - Niet meer dan 2 personages per persoon
    - Als je reserveert zeg dan aub even of je personage mannelijk of vrouwelijk is.


    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Rollen:
    Naam:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Leeftijd:
    Soort (geef bij heks ook aan welk element):
    Werk (als je op school zit zeg welk jaar):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)


    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Pwettyness & powerninja kunnen jullie alsjeblieft jullie rol afmaken?
    Disneyy kan Jake in zonlicht lopen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Pwettyness & powerninja kunnen jullie alsjeblieft jullie rol afmaken?
    Disneyy kan Jake in zonlicht lopen?


    Ja, dat zal ik even in de rol zetten xD


    Little do you know

    Zou het btw niet handig zijn als er weer vrouwen bij kunnen? aangezien er denk ik wel vrouwlijke dorpelingen welkom zijn..? x]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Zou het btw niet handig zijn als er weer vrouwen bij kunnen? aangezien er denk ik wel vrouwlijke dorpelingen welkom zijn..? x]


    Je hebt gelijk. Ik wil alleen wel het liefst een even wicht tussen mannelijke en vrouwelijke personages. Nog een vrouwelijke dorpeling er bij zou wel leuk zijn. ik hef wel de tijdelijke stop op. dus als iemand een (tweede) vrouwelijke personage wil kan dat. maar het liefst wil ik binnen kort beginnen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 14:53 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Oke, zou ik dan een Vrouw kunnen reserveren? Dan begin ik straks al meteen aan het maken van mijn rol :]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Oke, zou ik dan een Vrouw kunnen reserveren? Dan begin ik straks al meteen aan het maken van mijn rol :]


    Is goed, vraagje is ze een gewone dorpeling? Het hoeft niet, maar anders krijgen we misschien een stortvloed aan magische wezens/abnormale mensen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Is goed, vraagje is ze een gewone dorpeling? Het hoeft niet, maar anders krijgen we misschien een stortvloed aan magische wezens/abnormale mensen.


    Ja, haha, wil wel een magisch wezen/heks doen maar dan word het echt een overvloed dusja XD
    Doe dr gewoon normaal :]


    Little do you know

    Naam:
    Emily 'Em' Raven Johnson
    Bijnaam:
    Em, Emmy
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Soort:
    Normale dorpeling
    Werk:
    Ze zit in het 5e jaar.
    Innerlijk:
    Em is een beetje verlegen en teruggetrokken. Ze praat niet bepaald graag met vreemden en ook is ze een beetje angstig in de buurt van volwassenen. Ze maakt zich vaak klein en zorgt dat ze op de achtergrond blijft, wat eigenlijk niet heel vaak lukt vanwege haar rood/paarse haren.
    Bij haar vrienden is Em compleet anders, dan is ze vaak juist luidruchtig en enorm open. Ze verteld dan vaak zonder na te denken dingen over haar zelf, maar hier probeert ze nu wel op te letten dat ze het niet doet. Als ze zich op haar gemakt voelt ligt ze vaak dubbel om de kleinste dingetjes.
    Ondanks dat ze een enorme flapuit is vertrouwt ze mensen niet erg snel, alleen haar echte vrienden vertrouwt ze.
    Uiterlijk:


    Emily heeft donkerblauwe ogen en een klein gezichtje. Haar haren zijn rood/paars geverfd en haar eigen haarkleur is donkerbruin. Ze is een tenger meisje met niet veel rondingen in haar lichaam, ze heeft wel borsten en een klein beetje een kont, maar echt veel is het niet. Omdat ze zich schaamt voor haar Cup A/B borsten probeert ze die alleen maar groter te lijken doormiddel van kleding en ze trekt doormiddel van make-up de aandacht vooral naar haar ogen.
    Ze draagt best veel make-up, vooral veel oogschaduw, Eyeliner en Mascara, maar ook draagt ze foundation, al krijgt ze het makkelijk voor elkaar dat het lijkt dat ze geen foundation draagt.
    Geschiedenis:
    Em is opgegroeit in een gezin met 5 kinderen, waar zij een van is. Ze heeft twee oudere broers, een jonger zusje en nog een broertje (22 Mick, 19 Ashton, 17 Emily, 15 Demy, & 13 Jeremy) haar ouders zijn gescheiden sinds Emily dertien jaar is, dit was aan de ene kant naar voor haar maar aan de andere kant niet. Haar vader woont nu een dorp verderop samen met een andere vrouw en Emily gaat er bijna ieder weekend heen met haar broers en zus.
    Ze heeft een enorm goede band met haar vader en met haar broers en zus. Enkel haar oudste broer is een beetje een buitenbeen, maar dit komt vooral omdat hij al uit huis is. Jeremy gaat bij hun vader naar school omdat hij het daar enorm leuk vind, en Ashton en Demy zaten/zitten op dezelfde school als Emily. Jeremy is vorig jaar afgestudeert dus alleen Emily en Demy zijn nog op dezelfde school. Jeremy heeft er echter wel een jaar langer over gedaan en vele leraren zullen blij zijn met zijn vertrek.
    Extra:
    Emily heeft een muzieknoot op haar pols getattoeerd.
    Emily houdt van zingen en speelt piano, zo zet ze al haar gevoelens op zij. Ook doet ze aan paardrijden en heeft ze een eigen paard gekregen, als 'kado' en troost toen haar ouders gescheiden waren.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 19:07 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Naam:
    Emily 'Em' Raven Johnson
    Bijnaam:
    Em, Emmy
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Soort:
    Normale dorpeling
    Werk:
    Ze zit in het 5e jaar.
    Innerlijk:
    Em is een beetje verlegen en teruggetrokken. Ze praat niet bepaald graag met vreemden en ook is ze een beetje angstig in de buurt van volwassenen. Ze maakt zich vaak klein en zorgt dat ze op de achtergrond blijft, wat eigenlijk niet heel vaak lukt vanwege haar rood/paarse haren.
    Bij haar vrienden is Em compleet anders, dan is ze vaak juist luidruchtig en enorm open. Ze verteld dan vaak zonder na te denken dingen over haar zelf, maar hier probeert ze nu wel op te letten dat ze het niet doet. Als ze zich op haar gemakt voelt ligt ze vaak dubbel om de kleinste dingetjes.
    Ondanks dat ze een enorme flapuit is vertrouwt ze mensen niet erg snel, alleen haar echte vrienden vertrouwt ze.
    Uiterlijk:


    Emily heeft donkerblauwe ogen en een klein gezichtje. Haar haren zijn rood/paars geverfd en haar eigen haarkleur is donkerbruin. Ze is een tenger meisje met niet veel rondingen in haar lichaam, ze heeft wel borsten en een klein beetje een kont, maar echt veel is het niet. Omdat ze zich schaamt voor haar Cup A/B borsten probeert ze die alleen maar groter te lijken doormiddel van kleding en ze trekt doormiddel van make-up de aandacht vooral naar haar ogen.
    Ze draagt best veel make-up, vooral veel oogschaduw, Eyeliner en Mascara, maar ook draagt ze foundation, al krijgt ze het makkelijk voor elkaar dat het lijkt dat ze geen foundation draagt.
    Geschiedenis:
    Em is opgegroeit in een gezin met 5 kinderen, waar zij een van is. Ze heeft twee oudere broers, een jonger zusje en nog een broertje (22 Mick, 19 Ashton, 17 Emily, 15 Demy, & 13 Jeremy) haar ouders zijn gescheiden sinds Emily dertien jaar is, dit was aan de ene kant naar voor haar maar aan de andere kant niet. Haar vader woont nu een dorp verderop samen met een andere vrouw en Emily gaat er bijna ieder weekend heen met haar broers en zus.
    Ze heeft een enorm goede band met haar vader en met haar broers en zus. Enkel haar oudste broer is een beetje een buitenbeen, maar dit komt vooral omdat hij al uit huis is. Jeremy gaat bij hun vader naar school omdat hij het daar enorm leuk vind, en Ashton en Demy zaten/zitten op dezelfde school als Emily. Jeremy is vorig jaar afgestudeert dus alleen Emily en Demy zijn nog op dezelfde school. Jeremy heeft er echter wel een jaar langer over gedaan en vele leraren zullen blij zijn met zijn vertrek.
    Extra:
    Emily heeft een muzieknoot op haar pols getattoeerd.
    Emily houdt van zingen en speelt piano, zo zet ze al haar gevoelens op zij. Ook doet ze aan paardrijden en heeft ze een eigen paard gekregen, als 'kado' en troost toen haar ouders gescheiden waren.


    Je staat er bij en in de story!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Yey ;D
    Moeten er nog veel rollen bij voor we beginnen?
    Of moet enkel die ene reservatie nog in gevuld worden voor we beginnen?


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Yey ;D
    Moeten er nog veel rollen bij voor we beginnen?
    Of moet enkel die ene reservatie nog in gevuld worden voor we beginnen?


    Pwettyness moet het laatste stukje van haar rol in vullen en powerninja moet ook haar rol nog invullen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    het loopt nu al dood hier :c


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    het loopt nu al dood hier :c


    Ik zie het. Ik open vanmiddag het speeltopic en ik bel Lottie (powerninja) nog wel dat ze haar rol in moet vullen. Dan begint ze gewoon iets later.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Yey ;D


    Little do you know