• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, het is een fucking miracle. Je doet s een keertje de afwas.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well, het tentamen op twee vragen na niet gehaald - wat een verrassing.


    Bennefrost schreef:
    Het is vandaag precies twee weken geleden dat ik nog een sigaret heb aangeraakt. Mhehe. :p


    Goed bezig. ^^


    Ugh, zo'n spierpijn. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb hierom moeten huilen.


    Abortus is gewoon moord.


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    Ik heb hierom moeten huilen.

    Abortus is gewoon moord.


    Abortus moet - in Nederland tenminste - gepleegd worden voor een bepaald aantal weken, en voor die aantal weken is de foetus nog niet levensvatbaar buiten de baarmoeder, dus in principe zou dat geen moord zijn, maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je er tegen aankijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Opinio schreef:
    Ik heb hierom moeten huilen.

    Abortus is gewoon moord.


    Wauw, ik had echt moeite om dat filmpje af te kijken, maar dan omdat het allemaal zo belachelijk is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, ik had echt moeite om dat filmpje af te kijken, maar dan omdat het allemaal zo belachelijk is.


    Same here. Ik heb tijdens dat filmpje misschien wel vijf keer met mijn ogen zitten rollen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms vraag ik me af of ik wel goed genoeg ben


    Never forget who you are

    Natuurlijk, dat ik mijn vriend nooit meer zie maakt jullie niks uit. Maar de verjaardag van de vriend van mijn zus is heilig. Fijne ouders zijn jullie...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve Pride & Prejudice dvd, ik vind je echt geweldig. Maar het zou fijn zijn als de serie je ook zou afspelen. (krul)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Abortus is moord? Beginnen we weer daarmee? Dan is mastruberen ook moord als jongens zijnde :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Abortus is moord? Beginnen we weer daarmee? Dan is mastruberen ook moord als jongens zijnde :Y)


    lol XD


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Not this again.

    DarkSavior schreef:
    Abortus is moord? Beginnen we weer daarmee? Dan is mastruberen ook moord als jongens zijnde :Y)

    Dat zijn twee verschillende dingen :')

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 18:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pff, alleen doordat jullie niet normaal zaten in die bus, konden jullie zien dat ik hem aan het tekenen was, iets waar ik nu een beetje spijt van heb door jullie. Maar hopen dat ik hier verder geen problemen mee krijg, want dat is echt het laatste wat ik kan gebruiken...


    Stenenlikker