• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Medousa schreef:
    (...)
    Dat zijn twee verschillende dingen :')
    Het ene "leeft" en het andere "leeft". Ik zie geen verschil, beide zouden doodgaan buiten het lichaam. Daarbij wil ik wel vermelden dat ik het heb over de tijd waarin je abortus mag uitvoeren. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en ik weet dat heel heel veel mensen het daar niet mee eens zullen zijn.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 19:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Het ene "leeft" en het andere "leeft". Ik zie geen verschil, beide zouden doodgaan buiten het lichaam. Daarbij wil ik wel vermelden dat ik het heb over de tijd waarin je abortus mag uitvoeren.

    Het mag dan wel 'leven' bij beiden, maar het zijn alsnog twee verschillende dingen. Het een word een kind, terwijl het andere gewoon aan je lichaam zit. Dat kun je echt niet vergelijken hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Het mag dan wel 'leven' bij beiden, maar het zijn alsnog twee verschillende dingen. Het een word een kind, terwijl het andere gewoon aan je lichaam zit. Dat kun je echt niet vergelijken hoor.
    Aan mijn lichaam zit? Sperma komt er toch uit hoor en dat overleeft het niet lang buiten je lichaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahahaha!


    26 - 02 - '16

    En we zijn weer op niveau. :'D


    :)

    DarkSavior schreef:
    (...)Aan mijn lichaam zit? Sperma komt er toch uit hoor en dat overleeft het niet lang buiten je lichaam.

    Ik heb het daar niet over :} En dat weet ik al. Dat hoef je me niet te vertellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    On Topic: vanavond lekker alleen thuis. Tijd om lekker mijn slag te slaan met dat boek voor Engels (The Cry of the Owl, Patricia Highsmith, ooit van gehoord?)

    Ja, ik hou van die muziek. Deal with it.


    I dress to kill, but tastefully

    Omfg, *facepalm* die opmerkingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh my, nu heb ik opeens een giga obsessie met die acteur.

    Medousa schreef:
    Ik heb het daar niet over :} En dat weet ik al. Dat hoef je me niet te vertellen.
    Nou, ik dus wel :Y) Omdat ik niet zou weten hoe ik dit anders zou moeten opvatten:
    terwijl het andere gewoon aan je lichaam zit

    Anyway, ik ga maar weer eens back on-topic. Hahaha.

    OT: Ik ben zo moe for no fucking reason. It annoys the shit out of me T_T

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 21:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het gevoel alsof ik er echt met helemaal niemand over kan praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Anyway, ik ga maar weer eens back on-topic. Hahaha.

    OT: Ik ben zo moe for no fucking reason. It annoys the shit out of me T_T

    Volgens mij is een pik en een abortus wel wat anders, om het maar straight forward te zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The more you repeat it, the more I stop believing it.


    :)

    ARGGGGHHH.
    @(&@*$TE@*&TGDK.


    Quiet the mind, and the soul will speak.