• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Ziet er goed uit! Werkt tot nu toe in mijn testronde prima.
    ...
    Ik zie dat de spotlight nu beneden aan de pagina staat, zou die nog naar boven kunnen? Ik vind hem daar toch prettiger staan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Awesome is dit (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik dacht al toen ik net online kwam: 'Wat ziet het er in eens anders uit!' Maar wel fijn dat er nu een mobiele versie is, want de gewone site wilde de laatste tijd niet meer verkleinen op mijn mobiel.
    Bedankt Rutger!


    Do what people say you can't.

    Oh, wauw. Hij is heel prettig, Super!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wauw, hartelijk bedankt Rutger! Dit is echt zoveel beter dan de vorige.


    -

    Oh, dit is wel echt veel fijner met naar je topics gaan of je profiel bewerken. :D


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben hem nu aan het uitproberen en ben weer op de gewone versie overgegaan. Op een of andere manier als ik bij stories klik, zie ik nergens 'mijn stories' etc. staan. Ik neem aan dat dit nog een proefversie is?

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ben hem nu aan het uitproberen en ben weer op de gewone versie overgegaan. Op een of andere manier als ik bij stories klik, zie ik nergens 'mijn stories' etc. staan. Ik neem aan dat dit nog een proefversie is?


    Je moet op Stories klikken en dan krijg je een lijstje met de dingen die normaal in het uitklapmenu bovenaan de pagina staan. Dat is ook zo bij de andere kopjes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rutger schreef:

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)



    Hahaha!
    Nou ik zal hem eens gaan testen en kijken of ik ermee uit de voeten kan (:


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Het is even anders, maar voor op m'n mobiel vind ik dit wel echt een stuk fijner! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik open Quizlet op mijn mobiel en het eerste wat ik dacht was dat mijn mobiel gecrasht was. Daarna dacht ik dat het een late 1 aprilgrap was...
    Ik ben blij dat dat niet zo is, want het is veel makkelijker te gebruiken (op mijn mobiel).
    Bedankt Rutger ! (flower)

    Eavan schreef:
    Het is even anders, maar voor op m'n mobiel vind ik dit wel echt een stuk fijner! (:


    26 - 02 - '16

    Junns schreef:
    Ziet er goed uit! Werkt tot nu toe in mijn testronde prima.
    ...
    Ik zie dat de spotlight nu beneden aan de pagina staat, zou die nog naar boven kunnen? Ik vind hem daar toch prettiger staan.
    Van wat ik heb begrepen dinsdag is dat niet mogelijk...


    Life is hard and then we die

    Ik vroeg me al af wat er aan de hand was! Hij laady iig een stuk sneller, erg fijn!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziet er tof uit, super bedankt Rutger!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •