• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Eavan schreef:
    Het is even anders, maar voor op m'n mobiel vind ik dit wel echt een stuk fijner! (:


    Dit inderdaad. Het is heel erg mooi geworden!

    Wow! Het ziet er geweldig uit!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Elvenking schreef:
    Heel toevallig dat ik nu net op mijn mobiel zit. Dit is echt geweldig!

    Awesome! Ik ga het meteen proberen. Dankjewel, Rutger! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een aantal problemen en kan mijn type mobiel ook niet invullen. Het is een Samsung galaxy 2.
    Probleem 1: Ik kan niet naar mijn profiel. In het menu kan ik er op klikken, maar er gebeurt niks. Ik zag er wel wat over staan in de beginpost, maar wilde het toch even aankaarten.
    Probleem 2: Als ik bij mijn topic historie zit, kan ik wel op actieve topics drukken maar er gebeurt niks. Hetzelfde geldt voor als ik druk op verberg rpg topics.
    Probleem 3: Ik kan niet door mijn reactie scrollen. Ik wilde dit net als plaatsen, maar het werkte niet. Ik zit nu ook maar op desktop versie omdat ik anders niks kon aankaarten. Basically, ik kan wel naar boven scrollen, maar kom niet meer beneden uit waar ik was gebleven als ik dat probeer.
    Verder is het een stuk beter. ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was wel verrast toen ik net op mijn mobiel keek, goddank werkt deze wel beter dan de gewone versie. Het is wel erg wennen aan al dat oranje. Is dat bewust gedaan? Vind persoonlijk de donkere kleuren fijner.. Mis de top stories en quizzen hier ook helemaal niet. Lekker overzichtelijk zo ^^

    Ik zit nu op mijn gsm en wauw, het is echt geweldig! Is het trouwens de bedoeling dat er geen reclame is? Dat vind ik echt super, dan misklik ik me nooit meer. (:

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Wow, een heleboel oranje, haha. Het ziet er ook opeens heel anders uit, maar het werkt geweldig. Dit is veel beter dan al die linkjes die steeds over elkaar heen stonden. Dankje Rutger! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    IrishNialler schreef:
    K doe het even hier

    Ik heb een samsung galaxy ace twee
    Als ik wil typen komt er niet een toestsenbord of dat ik daar geklikt heb, oftewel ik kan niet typen.

    Daarbij als ik in het orane blokje klik en vervolgens op forum, dan krijg ik het oranje randje dat hij aangeklikt is maar hij doet niets..

    Edit hij kan nu wel typen

    Het tweede probleem heb ik ook, maar het ziet er al een stuk beter uit! Ik heb ook dezelfde telefoon.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ziet er echt fijner uit dan hoe het eerst was. Nice! Dankej


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kom thuis van school, en kijk op Q en oppeens is alles anders. Ik dacht eerst dat het aan mijn mobiel lag, maar blijkbaar dus niet.
    Dit gaat echt wennen worden!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Klopt het dat ik wél een melding krijg dat ik een PB heb, maar dat ik niet zie welke PB nieuw is?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    IrishNialler schreef:
    K doe het even hier

    Ik heb een samsung galaxy ace twee
    Als ik wil typen komt er niet een toestsenbord of dat ik daar geklikt heb, oftewel ik kan niet typen.

    Daarbij als ik in het orane blokje klik en vervolgens op forum, dan krijg ik het oranje randje dat hij aangeklikt is maar hij doet niets..

    Edit hij kan nu wel typen


    +Ik heb mijn geweldige lettertype niet meer, maar das niet zo'n ramp.

    Maar kennelijk heeft de samsung galaxy ace twee er wat problemen mee....


    Stenenlikker

    Wauw! Erg mooi gedaan Rutger!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hij is echt mooi geworden, maar ik denk dat ik het maar gewoon bij de Desktop versie houd. Daar ben ik na 13 maanden wel aan gewend geraakt, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]