• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Yeaaah ik zie nu ook PB/GB notificaties!! _O_ Súper! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    of een Justin Bieber achtergrond

    hahaha, ik ging helemaal stuk (:
    Ik vind trouwens de mobiele versie erg mooi en handig werken. Super! Ben er heel erg blij mee (:
    Heb alleen soms het gevoel dat de 'onthoud mij' knop niet echt werkt, maar dat kan ook aan mij liggen, dat ik gewoon te lang wacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Geweldig! Werkt goed


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Ik ben dik tevreden (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Misschien is het ook handig als je als je op iemands profiel kijkt je ook de voornaam etc. te zien krijgt :')

    Ik vind het wel jammer dat je niet kunt centreren en dergelijke.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vind het super werken, alleen als ik een post wil bewerken gaat hij lastig doen, als ik naar het laatste woord wil gaan om er meer aan toe te voegen doet hij dat niet maar gaat hij halverwege de zin. Naast dat werkt ie erg fijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Montrose schreef:
    Misschien is het ook handig als je als je op iemands profiel kijkt je ook de voornaam etc. te zien krijgt :')


    Dan moet je even naar beneden scrollen. (:

    - En ik mis de top inderdaad wel. Het zou misschien bij overige kunnen staan. ( op een aparte pagina dus. )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha ik dacht, wat zit iedereen te zeuren over de templates? Blijkt dat ik dezelfde template heb als de lay-out, xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."