• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Btw,
    Het zou wel fijn zijn moest je op het forum onderaan de profielfoto de hoeveelheid reacties op het forum kunnen zien van die persoon en als je er dan op klikt dat je dan bij diens historie komt.
    Ik hoop dat ik het goed uitleg.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Awesome!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wauw, dit is erg mooi maar moet wel even wennen. :'D Het werkt in ieder geval veel fijner.


    :)

    Pulsar schreef:
    Btw,
    Het zou wel fijn zijn moest je op het forum onderaan de profielfoto de hoeveelheid reacties op het forum kunnen zien van die persoon en als je er dan op klikt dat je dan bij diens historie komt.
    Ik hoop dat ik het goed uitleg.(:


    Ja indedaad


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Deze is echt goed. ^^ Heel handig om tabbladen van stories en forum enzo te openen, want daar had ik vaak problemen mee. :')


    help

    Pulsar schreef:
    Btw,
    Het zou wel fijn zijn moest je op het forum onderaan de profielfoto de hoeveelheid reacties op het forum kunnen zien van die persoon en als je er dan op klikt dat je dan bij diens historie komt.
    Ik hoop dat ik het goed uitleg.(:


    Dit ja. ^^ En bij de privéberichten is niet te zien of je het bericht al gelezen hebt of niet. Deze optie mis ik eigenlijk. :x


    :)

    Oh, kan het trouwens zijn dat de nieuwsrubriek van de homepagina verdwenen is op de mobiele versie? :x Of kijk ik hier gewoon over of ligt het aan mijn gsm?


    help

    Wat is dit fijn en overzichtelijk! Ik dacht even dat ik op een verkeerde site zat. ;D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Dank je wel Rutger! Het is super!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Geweldig! Ziet er onwijs tof uit. Is mijn soort van vraag/suggestie toch behandeld. ^^

    Ziet er goed uit!

    Wel jammer dat je nu bij je privé berichten niet kan zien welke je nou wel of niet gelezen hebt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik heb het nog niet gezien, maar het zal vast geweldig zijn!
    ik, de pechvogel, ben namelijk mijn telefoon kwijtgeraakt in London... of hij nou gejat is dat weet ik niet hij zat in ieder geval niet meer in mijn kleine tasje.
    kan gebeuren... het was ook echt
    niet een perfect ding.
    als ik mijn nieuwe telefoon heb ga ik
    meteen kijken!


    You dare to gaze upon me?

    Mooi gedaan. Bedankt Rutger!


    You are beautiful, you are love.

    Youtube filmpjes doen het niet. Ik zie alleen [youtube]de link [/youtube ], maar dan uiteraard zonder spatie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Links en afbeeldingen doen het wel.


    #WWED - What Would Emma Do?