• ••• Narnia Fantopic •••

    Ik heb geen hele historie over hoe ik op het idee ben gekomen een Narnia-fantopic te maken en ik heb ook geen zin een fake-geschiedenis te verzinnen, dus laat ons het erop houden dat Jingles en ik er allebei mee eens waren dat het hoognodig was dat dit er kwam. Waarom? Omdat het Narnia is.


    "Things never happen the same twice, my dear." • Aslan
    "But just because they can't feel it too, doesn't mean that you have to forget." • Regina Spektor
    "We can be the kings and queens of everything, if we believe." • Carrie Underwood


    Narniërs

    Numenor • Leah
    Frickfrack • Eva
    Offspring • Xanthe
    Edoras • Lieke
    Einmana • Sarah
    Aerials • Michelle
    Firth • Fren
    FairyGothMother • Femke
    Katarina • Ellen
    OutlawQueen • Linde
    Aidan •
    Frosty • Erieka
    Kiriel • Belle
    Ibex • Sofie
    Corday • Anne
    Keynes • Amber
    Ramin • Noa
    Nostalgic •
    Californication. •
    JeffreyWoods •
    Catan • Marjanne
    Offside • Aurora

    Maar er zijn wel een paar regels, of course (cat)
    - Als Narnia een facebookpagina geweest was, zou iedereen hier op "like" gedrukt hebben (wat dus betekent dat we hier geen nood hebben aan haters)
    - Degene met de laatste post opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven
    - En we zijn vredelievend
    - En naamsveranderingen doorgeven, was dat even vergeten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 17:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben btw Walburga Fren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Deamonium schreef:
    Veel te weinig mensen op Quizlet zijn Narnia fan, damn(no_chears)


    Yes indeed. Als nu nog eens een kwart van de 1D fans Narnia -fan werd, hadden we er al genoeg om vijftien topics mee te vullen (':
    @Poppie: yushhhhhhhh! 'k Zet je erbij (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    (...)

    Yes indeed. Als nu nog eens een kwart van de 1D fans Narnia -fan werd, hadden we er al genoeg om vijftien topics mee te vullen (':
    @Poppie: yushhhhhhhh! 'k Zet je erbij (:


    Minstends! Ik vind het ook zo raar dat nog onbegonnen 1D story's gelijk in de 100 abbo's hebben zonder überhaupt de spotlight gebruikt te hebben. Ik bedoel, wij doen al heel veel moeite voor zoveel abbo's als we meerdere hoofdstukken hebben. I don't get it, where are al these people come from!

    Poppies schreef:
    Narnia. Ik heb die film negentien dozijn keer gezien. En de tweede ook. De derde niet. Count me in.
    same here :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Count me in!
    Is lang geleden dat ik ze gekeken heb, dus weet er niet zoveel meer van, maar gisteren dacht ik er net aan om de films te laten heropleven. Het eerste boek heb ik ook ooit nog gelezen!
    Mijn naam is Femke (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    You're in (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    You're in (:

    Thanx! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De boeken zijn zo leuk <3
    Zet me er maar bij!


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    De boeken zijn zo leuk <3
    Zet me er maar bij!


    Ik wíst (of ik hoopte in ieder geval) dat je hier ging komen (: 'k Zet je erbij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooh haha, daar voel ik me stiekem best wel vereerd door. :3


    Let the Night embrace you

    Mag ik erbij? :)
    Ik heb op mijn zesde deel 1 gelezen en door Narnia ben ik ook andere fantasyboeken gaan lezen.

    En ik had een rat genaamt Rippertjiep (of hoe je het ook alweer schrijft)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Mag ik erbij? :)
    Ik heb op mijn zesde deel 1 gelezen en door Narnia ben ik ook andere fantasyboeken gaan lezen.

    En ik had een rat genaamt Rippertjiep (of hoe je het ook alweer schrijft)


    Zo heb ik nog geheten hier op Q, haha. En ik zet je erbij (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    (...)

    Zo heb ik nog geheten hier op Q, haha. En ik zet je erbij (:


    Ik wist niet dat jij dat was, maar ik wist wel dat er al iemand die naam had ingepikt ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat jij dat was, maar ik wist wel dat er al iemand die naam had ingepikt ;)


    Sowwy (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Narniër for life, woopwoo


    Firm believer of all that is magic