• ••• Narnia Fantopic •••

    Ik heb geen hele historie over hoe ik op het idee ben gekomen een Narnia-fantopic te maken en ik heb ook geen zin een fake-geschiedenis te verzinnen, dus laat ons het erop houden dat Jingles en ik er allebei mee eens waren dat het hoognodig was dat dit er kwam. Waarom? Omdat het Narnia is.


    "Things never happen the same twice, my dear." • Aslan
    "But just because they can't feel it too, doesn't mean that you have to forget." • Regina Spektor
    "We can be the kings and queens of everything, if we believe." • Carrie Underwood


    Narniërs

    Numenor • Leah
    Frickfrack • Eva
    Offspring • Xanthe
    Edoras • Lieke
    Einmana • Sarah
    Aerials • Michelle
    Firth • Fren
    FairyGothMother • Femke
    Katarina • Ellen
    OutlawQueen • Linde
    Aidan
    Frosty • Erieka
    Kiriel • Belle
    Ibex • Sofie
    Corday • Anne
    Keynes • Amber
    Ramin • Noa
    Nostalgic
    Californication. •
    JeffreyWoods
    Catan • Marjanne
    Offside • Aurora

    Maar er zijn wel een paar regels, of course (cat)
    - Als Narnia een facebookpagina geweest was, zou iedereen hier op "like" gedrukt hebben (wat dus betekent dat we hier geen nood hebben aan haters)
    - Degene met de laatste post opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven
    - En we zijn vredelievend
    - En naamsveranderingen doorgeven, was dat even vergeten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 17:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet nu Narnia kijken, anders ga ik dood. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I always see Fantopics late D': Zet mij er maar bij c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heet trouwens Erieka C:


    26 - 02 - '16

    Sim -> Constante


    Deep inside, I've never felt alive

    Je kent mijn naam toch :o


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Aangepast ^^
    @Noa: Ja, duuh. Maar ik zet er geen namen bij als je ze niet zegt, voor het geval iemand dat niet zou willen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ohh, dan is het goed. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Add me. :Y)

    Weet iemand nog goede Narnia stories? Hier op Quizlet of op Wattpad? Mag Engelstalig zijn.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik had ooit Narnia-stories, maar die heb ik op inactief gezet en voor de rest ken ik er geen, sorry (:
    En ik zet je erbij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aw gaaf mag ik hierbij :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    Aw gaaf mag ik hierbij :Y)


    Natuurlijk, hoor ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verne schreef:
    Ik had ooit Narnia-stories, maar die heb ik op inactief gezet en voor de rest ken ik er geen, sorry (:
    En ik zet je erbij!


    Ah, dat is jammer. Ik heb al zo vaak gehad dat ik een idee had voor een Narnia story, het uitwerk en dan op inactief zet. Als ik dan bezig ben met de story krijg ik ineens een heel ander idee en dan wil ik die weer uitwerken en dat gebeurt elke keer..

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 13:29 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Roku > Karthus :3


    26 - 02 - '16

    Scrubb schreef:
    (...)

    Ah, dat is jammer. Ik heb al zo vaak gehad dat ik een idee had voor een Narnia story, het uitwerk en dan op inactief zet. Als ik dan bezig ben met de story krijg ik ineens een heel ander idee en dan wil ik die weer uitwerken en dat gebeurt elke keer..


    Ik schreef er echt heel graag aan, het gaf me een magisch gevoel. Misschien moet ik nog maar eens verder schrijven, maar dat wordt sowieso niet vandaag, want er staan al twee hoofdstukken op het programma :'D
    Ik activeer sowieso niet veel, aangezien ik altijd gewoon opschrijf wat er in me opkomt in mijn vrije tijd en zo af en toe denk ik: "Dat kan ik in mijn lopend verhaal verwerken! Inspiratie, eindelijk!"
    Maar mijn eerste hoofdstukken zijn zo crap :'D
    Maar ik heb dat dus ook, hoor, je bent echt neit de enige, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Karthus schreef:
    Roku > Karthus :3


    Ga't aanpassen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried