• ••• Narnia Fantopic •••

    Ik heb geen hele historie over hoe ik op het idee ben gekomen een Narnia-fantopic te maken en ik heb ook geen zin een fake-geschiedenis te verzinnen, dus laat ons het erop houden dat Jingles en ik er allebei mee eens waren dat het hoognodig was dat dit er kwam. Waarom? Omdat het Narnia is.


    "Things never happen the same twice, my dear." • Aslan
    "But just because they can't feel it too, doesn't mean that you have to forget." • Regina Spektor
    "We can be the kings and queens of everything, if we believe." • Carrie Underwood


    Narniërs

    Numenor • Leah
    Frickfrack • Eva
    Offspring • Xanthe
    Edoras • Lieke
    Einmana • Sarah
    Aerials • Michelle
    Firth • Fren
    FairyGothMother • Femke
    Katarina • Ellen
    OutlawQueen • Linde
    Aidan
    Frosty • Erieka
    Kiriel • Belle
    Ibex • Sofie
    Corday • Anne
    Keynes • Amber
    Ramin • Noa
    Nostalgic
    Californication. •
    JeffreyWoods
    Catan • Marjanne
    Offside • Aurora

    Maar er zijn wel een paar regels, of course (cat)
    - Als Narnia een facebookpagina geweest was, zou iedereen hier op "like" gedrukt hebben (wat dus betekent dat we hier geen nood hebben aan haters)
    - Degene met de laatste post opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven
    - En we zijn vredelievend
    - En naamsveranderingen doorgeven, was dat even vergeten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 17:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigenlijk zou er weer een Narnia RPG moeten komen :Y)


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    Eigenlijk zou er weer een Narnia RPG moeten komen :Y)


    Ik heb er ooit een gehad, maar die ging helaas dood.


    26 - 02 - '16

    Draconian schreef:
    Eigenlijk zou er weer een Narnia RPG moeten komen :Y)


    Ooooit, heeel lang geleden, had ik een idee daarvoor, maar dat heb ik niet geheel kunnen uitwerken =$


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Roku schreef:
    (...)

    Ik heb er ooit een gehad, maar die ging helaas dood.


    I know, I know, ik vond dat toen ook erg jammer. Mijn eerste RPG op Q was dat geloof ik ^^
    Ik dank je daarvoor, want zo heb ik in een vrij relaxte groep leren RPG'en.


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    I know, I know, ik vond dat toen ook erg jammer. Mijn eerste RPG op Q was dat geloof ik ^^
    Ik dank je daarvoor, want zo heb ik in een vrij relaxte groep leren RPG'en.


    Graag gedaan!
    Ik wil desnoods het topic wel even opzoeken en dan mogen jullie het wel weer nieuw leven inblazen, als jullie dat willen tenminste (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook wel zin in een Narnia RPG. Zijn er toevallig mensen met veel inspiratie voor een RPG idee? (;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Ik heb ook wel zin in een Narnia RPG. Zijn er toevallig mensen met veel inspiratie voor een RPG idee? (;


    Ik heb wel een idee, maar dat is eigenlijk de RPG uitwerking van een Narnia-fanfic die ik ooit had :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zet mij er maar bij, Ik ben Sofie :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Trouwens, je mag mijn echte naam wel in de lijst zetten. Ik heet Ellen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Lacville schreef:
    (...)

    Ik heb wel een idee, maar dat is eigenlijk de RPG uitwerking van een Narnia-fanfic die ik ooit had :'D

    What's your idea?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil er ook bij! Ik ben Anne (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb zelf niet echt ideeën voor een RPG helaas...
    Al heb ik wel ooit meegedaan aan een Narnia RPG die een best leuke verhaallijn had ^^


    De pevensies zijn nooit naar Narnia gekomen en de witte heks heerst nog steeds. Ook heeft zij Aslan gevangen genomen en hij moet bevrijd worden, wil Narnia ooit weer zijn zoals het was. Ik plaats daarvan komen 5 kinderen naar Narnia, ieder met hun eigen element. Zij moeten deze te leren beheersen en daarmee Narnia zien te bevrijden


    Stenenlikker

    Add meh. Ik heet Amber.

    Celebration schreef:
    (...)
    What's your idea?


    Herinner je je "The Letter" nog? Daarrond, eigenlijk. Ben altijd best wel trots geweest op dat plot ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En de lijst is bijgewerkt, trouwens ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried