• ••• Narnia Fantopic •••

    Ik heb geen hele historie over hoe ik op het idee ben gekomen een Narnia-fantopic te maken en ik heb ook geen zin een fake-geschiedenis te verzinnen, dus laat ons het erop houden dat Jingles en ik er allebei mee eens waren dat het hoognodig was dat dit er kwam. Waarom? Omdat het Narnia is.


    "Things never happen the same twice, my dear." • Aslan
    "But just because they can't feel it too, doesn't mean that you have to forget." • Regina Spektor
    "We can be the kings and queens of everything, if we believe." • Carrie Underwood


    Narniërs

    Numenor • Leah
    Frickfrack • Eva
    Offspring • Xanthe
    Edoras • Lieke
    Einmana • Sarah
    Aerials • Michelle
    Firth • Fren
    FairyGothMother • Femke
    Katarina • Ellen
    OutlawQueen • Linde
    Aidan •
    Frosty • Erieka
    Kiriel • Belle
    Ibex • Sofie
    Corday • Anne
    Keynes • Amber
    Ramin • Noa
    Nostalgic •
    Californication. •
    JeffreyWoods •
    Catan • Marjanne
    Offside • Aurora

    Maar er zijn wel een paar regels, of course (cat)
    - Als Narnia een facebookpagina geweest was, zou iedereen hier op "like" gedrukt hebben (wat dus betekent dat we hier geen nood hebben aan haters)
    - Degene met de laatste post opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven
    - En we zijn vredelievend
    - En naamsveranderingen doorgeven, was dat even vergeten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 17:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Osgiliath schreef:
    Man, hier ben ik trots op.
    Sorry, moest dit even delen met jullie. ^^


    Ik zie deze eigenlijk nu pas!
    Die heb je echt heeeeeeeel mooi gedaan! Echt waar, proficiat! (;


    “To live will be an awfully big adventure.”


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Osgiliath schreef:
    Man, hier ben ik trots op.
    Sorry, moest dit even delen met jullie. ^^


    Omg, awesome!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    Mijn trailer voor The Kings Soldier en de cover die Nynke voor ons heeft gemaakt

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:41 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Gwyn --> SergeantCalhoun


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Omg Narnia <3


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga de lijst nù updaten. Ik had beloofd het voor de vakantie te doen. Wat ben ik een raaaaaaamp.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    zet mij maar bij de narniers :)


    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 17:06 ]

    Je staat erbij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeps! Kuekuatsu ---> Armitage, vergeten te zeggen :3

    I want to be a Narnier <333


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind het echt jammer dat niet alle delen verfilmd zijn, maar ik kan ook niet zeggen dat ik de films echt geweldig vond.
    De Amerikaanse versies volgden de verhaallijn niet echt en de Engelse (ik weet niet zeker of ie Engels is) volgde de verhaallijn wel maar zagen er zo nep uit.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 14:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik vind het echt jammer dat niet alle delen verfilmd zijn, maar ik kan ook niet zeggen dat ik de films echt geweldig vond.
    De Amerikaanse versies volgden de verhaallijn niet echt en de Engelse (ik weet niet zeker of ie Engels is) volgde de verhaallijn wel maar zagen er zo nep uit.


    Ik denk dat geen van de versies Amerikaans is, hoor. De oude versies zijn Brits, denk ik, en de nieuwe zeker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik erbij? Ik heet Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jacobsen > Cogitatio.