• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb de sims freeplay op mijn iPad staan. Ik vond het leuk totdat de laatste update kwam, waar de sims vanzelf dood gaan in een mum van tijd. (Niet eens een maand,)


    -

    Demi - Sims 3 - Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht en Buurtleven.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 22:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dit is mijn poppetje, ik vind dat ze wel aardig op me lijkt.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Dit is mijn poppetje, ik vind dat ze wel aardig op me lijkt.


    Is dat die stad die bij Showtime erbij kwam? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    (...)
    Is dat die stad die bij Showtime erbij kwam? c:


    Volgens mij wel, ik weet 't niet zeker


    26 - 02 - '16

    Sims met een hoge vrije wil zijn zwaar vervelend als je een zwembad naast je huis hebt. (cat)
    @Erieka, het lijkt er heel erg op, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    Sims met een hoge vrije wil zijn zwaar vervelend als je een zwembad naast je huis hebt. (cat)
    @Erieka, het lijkt er heel erg op, haha.


    Of een jacuzzi D:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Of een jacuzzi D:


    Haha, inderdaad. Ik was dus vandaag zo bezig met een huis bouwen, die trouwens helemaal mislukt is (:'D) en later bedacht ik me om er ook een zwembad bij te doen, gaan de tieners om 23:00 nog zwemmen als ze moe zijn, like whut? :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik plaats wel een leuk foto van mijn vroegere familie..
    Ik kan wel zeggen welke spellen ik heb (het zijn er best wel wat). Maar ik speel amper tot niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sims(:
    Ik heb sims 1 met uitbreidingen, weet even niet welke.
    Sims 2, ook met uitbreidingen, ook even vergeten.
    En sims 3 met nachtleven, h&m spullen en nog iets.

    Ik zoek morgen wel even op welke uitbreidingspakketten ik heb^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Sims(:
    Ik heb sims 1 met uitbreidingen, weet even niet welke.
    Sims 2, ook met uitbreidingen, ook even vergeten.
    En sims 3 met nachtleven, h&m spullen en nog iets.

    Ik zoek morgen wel even op welke uitbreidingspakketten ik heb^^



    Okej c;


    26 - 02 - '16

    Ik hou van Sims :3
    Maar Windows 8, ugh. Heeft iemand een goede patch zodat Sims 3 werkt met W8?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Ik hou van Sims :3
    Maar Windows 8, ugh. Heeft iemand een goede patch zodat Sims 3 werkt met W8?


    Ik heb een torrent met alle uitbreidingspakketten. De download is ongeveer 27GiB geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik heb een torrent met alle uitbreidingspakketten. De download is ongeveer 27GiB geloof ik.

    Dat zou fijn zijn. Maar is hij dan ook compatibel met Windows 8? Daar heb ik namelijk vaak problemen mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Dat zou fijn zijn. Maar is hij dan ook compatibel met Windows 8? Daar heb ik namelijk vaak problemen mee.


    Ik heb zelf ook Windows 8 dus ja..


    26 - 02 - '16