• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Waarschijnlijk ga ik Sims 4 niet kopen, tenzij de 'poppetjes' er nog realistischer uit gaan zien. Tot nu toe vind ik de Sims 3 prima, hoewel ik het jammer vind dat hij vele malen trager is dan de Sims 2.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alleen sims 2, alles behalve seizoenen.


    Life is hard and then we die

    Ik ga morgen weer bijwerken. Ik bekijk nu topics via de mobiel en ik ga ook zo slapen :3


    26 - 02 - '16

    Ik blijft die kapsel van de sims 4 afschuwelijk vinden.


    Take me to wonderland

    Ik heb alle Sims 2 behalve het accessoirespakket Villa & Tuin.

    Man, ik was vroeger Simsverslaafd. =P
    Via de Simssite (die ondertussen niet meer bestaat) ben ik zelfs bij Quizlet uitgekomen.

    Ik heb amper nog tijd om het te spelen. Ik wou het enkele weken geleden nog eens spelen, maar hij wou toen niet starten. =(
    Dus ik vrees dat ik alles er een keer af moet halen en dan terug op moet zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Macabre schreef:
    Yay, aan het downloaden. Ik hou trouwens echt van uitbreidingspakket bovennatuurlijk, hihi. Iemand nog aanraders, buiten die? Dan ga ik even rond zoeken. Buiten piratebay vind ik kat.ph ook heel fijn voor torrents.


    Ik vind zelf Ambities, Jaargetijden, Studententijd en Exotisch Eiland het leukst.


    16 - 09 - '17

    Into the future is ook leuk! ;3


    26 - 02 - '16

    Bennefrost schreef:
    Ik blijft die kapsel van de sims 4 afschuwelijk vinden.


    De standaard kapsels van de Sims 3 vind ik ook lelijk. Degene die ik kan downloaden, vind ik vele malen leuker. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bennefrost schreef:
    Ik blijft die kapsel van de sims 4 afschuwelijk vinden.


    Ik vind die kapsels best wel okay eigenlijk. De Sims 3 schijnt behoorlijk sloom te draaien doordat het vrij slecht is geprogrammeerd door de makers, als dat prima is (en mijn laptop het spel aankan) zal ik waarschijnlijk overstappen op 4.


    Qua Sims 3 blijven Beestenbende en Bovennatuurlijk mijn lievelings, eerste omdat het Huidieren heeft, dat zegt genoeg (cool) en Bovennatuurlijk omdat het veel inhoud heeft, het spel nieuw gespeeld wordt en vanwege dat gezin wat verdacht veel gemeen heeft met de Wemels/Weasleys...

    Ik vind het heel jammer dat Beestenbende niet zo goed werkt op mijn computer. Omdat mijn videokaart te laag is voor dat spel, heb ik dus gaten in mijn katten en honden en door mijn paarden loopt een streep door het hele scherm.


    16 - 09 - '17



    Er is een nieuw filmpje van TS4 verschenen... Ik vind dat de 'Simselves' van de makers er goed op lijken. En wat vinden jullie?

    Dusseh, vergeten te zeggen, maar blijkbaar heb ik ook al Piraten en Adel. Zit er gewoon in, lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nice, Sofie, de mijne doet het helaas niet meer :c


    26 - 02 - '16

    Ja, ik was zeer verbaasd toen dat ineens gebeurde. Alleen een zo'n ambitie doet het niet omdat ik de echt Piraten en Adel daarvoor nodig heb, helaas. Maar ik vind het nu wel heel leuk dat ik allerlei extra shit heb :Y)
    Oh, en dat is jammer. D:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.