• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    yaay sims haha, heb echt van die periodes dat ik het superveel speel, en dan weer periodes dat ik het amper tot niet speel :')
    Maar momenteel heb ik Sims 3 - Na Middernacht en Ambities (mijn laptop kan niet meer aan :'( )


    As travars

    Ik zet je er morgen even bij. Ik vind dat het nu tijd is om te gaan slapen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben heel stiekem sims verslaafd. Nadat ik al mijn spellen aan een buurmeisje had gegeven, ben ik er toch weer opnieuw aan begonnen. Op dit moment heb ik de sims 3, Levensweg en universiteit. Ik zal morgen wel eens wat screenshots zoeken. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh ja Studentenleven en Buurtleven heb ik ook nog c:


    That is a perfect copy of reality.

    Siiiiimmsss!!! I love it!

    Sylvie - Sims 1, Sims 2 en Sims 3 - Alle uitbreiden van Sims 2 en Sims 3


    16 - 09 - '17

    Ik heb alleen de gewone Sims 3 zelf. Gekocht.
    Kun je dan ook die uitbreidingspaketten downloaden?
    Of een goeie website waar je leuke shit kan downloaden?
    Too lazy to google cuz its 4.56 in de nacht huehue


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik heb alleen de gewone Sims 3 zelf. Gekocht.
    Kun je dan ook die uitbreidingspaketten downloaden?
    Of een goeie website waar je leuke shit kan downloaden?
    Too lazy to google cuz its 4.56 in de nacht huehue


    Dat moet wel kunnen ja. Dat gaat echter niet met mijn torrent, want dat is alles in 1 in 1 installatiefile. De installatie van dat spel was ook zonder serialcodes. ;3
    Ik kan wel eens op piratebay kijken voor je (:


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    Ik heb alleen de gewone Sims 3 zelf. Gekocht.
    Kun je dan ook die uitbreidingspaketten downloaden?
    Of een goeie website waar je leuke shit kan downloaden?
    Too lazy to google cuz its 4.56 in de nacht huehue

    Ja, dat gaat. :') Ik heb ook enkel het basisspel gekocht en de rest gedownload.


    Take me to wonderland

    Roos Sims 3- Beestenboel&Showtime :3


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik heb sinds ik Exotisch Eiland gekocht heb een probleem. :c
    Mijn spel blijft namelijk elke vijf seconden voor twee seconden stilstaan. Als je gewoon speelt is dat best te doen, maar van zodra je sim moet slapen, duurt het uren vooraleer hij eindelijk wakker wordt. Echt stom, want Sims spelen is zo echt niet fijn. :c


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    Ik heb sinds ik Exotisch Eiland gekocht heb een probleem. :c
    Mijn spel blijft namelijk elke vijf seconden voor twee seconden stilstaan. Als je gewoon speelt is dat best te doen, maar van zodra je sim moet slapen, duurt het uren vooraleer hij eindelijk wakker wordt. Echt stom, want Sims spelen is zo echt niet fijn. :c


    Werkt de tijd versnellen niet?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik heb vroeger zoveel het eerste Sims spel gespeeld, niet normaal. :'D Nu speel ik alleen nog de Sims 3, met Night Life, Generations en Seasons. Ook op Windows 8, overigens (ik weet even niet meer wie daar problemen mee had, maar bij mij waren alle problemen opgelost toen ik compatibiliteitsmodus gebruikte en Windows 7 uitkoos).

    Stiekem zou ik ook wel alle uitbereidingspakketten willen downloaden en installeren, maar afgezien van het geheugen, kost het dan ook meer "moeite" voor je computer om het te draaien? Want dit ding raakt best wel snel overbelast, maar tot nu toe gaat het nog goed. Is het spel bij iemand slomer geworden met alle uitbereidingspakketten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb de sims 2 - alle EP's en SP's. En de sims 3, maar dat speel ik minder vaak.

    Dit is momenteel mijn favoriete sim familie.



    Heeft er iemand van jullie overigens een simblr?


    Ex astris, sciencia

    Wiarda schreef:
    Ik heb vroeger zoveel het eerste Sims spel gespeeld, niet normaal. :'D Nu speel ik alleen nog de Sims 3, met Night Life, Generations en Seasons. Ook op Windows 8, overigens (ik weet even niet meer wie daar problemen mee had, maar bij mij waren alle problemen opgelost toen ik compatibiliteitsmodus gebruikte en Windows 7 uitkoos).

    Stiekem zou ik ook wel alle uitbereidingspakketten willen downloaden en installeren, maar afgezien van het geheugen, kost het dan ook meer "moeite" voor je computer om het te draaien? Want dit ding raakt best wel snel overbelast, maar tot nu toe gaat het nog goed. Is het spel bij iemand slomer geworden met alle uitbereidingspakketten?

    Hoe meer uitbreidingspakketten je installeert, hoe meer het vraagt van je computer. Het is inderdaad mogelijk dat je spel slomer gaat als je meer uitbreidingen installeert.


    Take me to wonderland

    Wiarda schreef:
    Ik heb vroeger zoveel het eerste Sims spel gespeeld, niet normaal. :'D Nu speel ik alleen nog de Sims 3, met Night Life, Generations en Seasons. Ook op Windows 8, overigens (ik weet even niet meer wie daar problemen mee had, maar bij mij waren alle problemen opgelost toen ik compatibiliteitsmodus gebruikte en Windows 7 uitkoos).

    Stiekem zou ik ook wel alle uitbereidingspakketten willen downloaden en installeren, maar afgezien van het geheugen, kost het dan ook meer "moeite" voor je computer om het te draaien? Want dit ding raakt best wel snel overbelast, maar tot nu toe gaat het nog goed. Is het spel bij iemand slomer geworden met alle uitbereidingspakketten?


    Het gaat inderdaad veel trager als je meerdere pakketten erbij gaat installeren. Vooral bij Sims 3 is dat het geval omdat die meer geheugen nodig heeft dan Sims 2. Bij de Sims 2 kan ik al makkelijker 2 uitbreidingspakketten bij installeren, bij de Sims 3 maar 1, anders gaat mijn computer en spel echt heel erg traag. Best jammer, want het lijkt zo leuk om alles een keertje samen te spelen. Heb ik ooit gedaan op de computer van mijn broer, maar met alle pakketten van de Sims 2 en dat was echt veel leuker natuurlijk. Uiteindelijk denk ik dat je zelf een keertje moet uittesten wat je computer aankan.


    16 - 09 - '17