• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Constante schreef:
    Ikke! Ik doe wel alleen aan de Sims Middeleeuwen/Medieval. Maar ik vind dat gewoon als Sims tellen ;)


    Ah, die wil ik zo graag hebben, maar ik weet niet waar ik die kan downloaden. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Ah, die wil ik zo graag hebben, maar ik weet niet waar ik die kan downloaden. D:


    Piratebay c;


    26 - 02 - '16

    Constante schreef:
    (...)
    Aan jou dezelfde vraag: wat vind je ervan? ^^


    Het is een super leuk spel. Ik vind de Middeleeuwen sowieso wel interessant en het is leuk dat je in dit spel quests moet voltooien. De uitbreiding is ook leuk!


    16 - 09 - '17

    Miserables schreef:
    (...)

    Ah, die wil ik zo graag hebben, maar ik weet niet waar ik die kan downloaden. D:


    Ik denk niet dat ik hier openbaar een link mag neerzetten, maar ik zal het even pb'en.


    16 - 09 - '17

    Eén van mijn gezinnetjes ^^




    Weten jullie nog goede sites/Simblrs waar je dingen kunt downloaden voor de Sims? :3 Oh en welke achternamen geven jullie het liefst aan je sims? Nederlandse of Engelse achternamen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Eén van mijn gezinnetjes ^^




    Weten jullie nog goede sites/Simblrs waar je dingen kunt downloaden voor de Sims? :3 Oh en welke achternamen geven jullie het liefst aan je sims? Nederlandse of Engelse achternamen ? :3


    Ik download eigenlijk nooit dingen. Ik geef m'n sims vaak Engelse namen en achternamen.


    26 - 02 - '16

    Ik was vroeger echt een simsverslaafde, en door dit topic begin ik het toch wel weer te missen. Maar ik kan geen dvd's in mijn nieuwe laptop doen... #troubles


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Ik was vroeger echt een simsverslaafde, en door dit topic begin ik het toch wel weer te missen. Maar ik kan geen dvd's in mijn nieuwe laptop doen... #troubles


    Je kan een torrent met crack downloaden waardoor je geen cd'tje meer nodig zal hebben (:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Je kan een torrent met crack downloaden waardoor je geen cd'tje meer nodig zal hebben (:

    Jup, dat weet ik. (: Maar ja, ik heb het basisspel gewoon thuis liggen, is wel jammer dat ik die niet meer kan gebruiken. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Ik was vroeger echt een simsverslaafde, en door dit topic begin ik het toch wel weer te missen. Maar ik kan geen dvd's in mijn nieuwe laptop doen... #troubles


    Oh ik had hetzelfde! Ik baalde echt vreselijk maar als je op je sims3.com account (als je die hebt), je cd's registreert en vervolgens origin downloadt kun je ze gewoon downloaden zonder cracks of torrents (ook al is dat ook best handig) (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raccoon schreef:
    Eén van mijn gezinnetjes ^^




    Weten jullie nog goede sites/Simblrs waar je dingen kunt downloaden voor de Sims? :3 Oh en welke achternamen geven jullie het liefst aan je sims? Nederlandse of Engelse achternamen ? :3

    Engelse. Sowieso. Oh, en je kan op Trappingcrushes kijken. Of Keoni, Vimpse en Slyndsey?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 17:49 ]


    Ex astris, sciencia

    Tootles schreef:
    (...)

    Oh ik had hetzelfde! Ik baalde echt vreselijk maar als je op je sims3.com account (als je die hebt), je cd's registreert en vervolgens origin downloadt kun je ze gewoon downloaden zonder cracks of torrents (ook al is dat ook best handig) (:

    Oh, echt? Yay, ik ga even kijken. :3 Zie er overigens wel tegenop om aaaaaal die mods opnieuw te downloaden, lollll. Ik had er zó ongelooflijk veel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yay, aan het downloaden. Ik hou trouwens echt van uitbreidingspakket bovennatuurlijk, hihi. Iemand nog aanraders, buiten die? Dan ga ik even rond zoeken. Buiten piratebay vind ik kat.ph ook heel fijn voor torrents.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wiarda schreef:
    Ik heb vroeger zoveel het eerste Sims spel gespeeld, niet normaal. :'D Nu speel ik alleen nog de Sims 3, met Night Life, Generations en Seasons. Ook op Windows 8, overigens (ik weet even niet meer wie daar problemen mee had, maar bij mij waren alle problemen opgelost toen ik compatibiliteitsmodus gebruikte en Windows 7 uitkoos).

    Stiekem zou ik ook wel alle uitbereidingspakketten willen downloaden en installeren, maar afgezien van het geheugen, kost het dan ook meer "moeite" voor je computer om het te draaien? Want dit ding raakt best wel snel overbelast, maar tot nu toe gaat het nog goed. Is het spel bij iemand slomer geworden met alle uitbereidingspakketten?


    Hoe heb je dat gedaan? Want mijn zusje heeft er ook problemen mee.


    That is a perfect copy of reality.

    Hmmm, er ontbreekt iets in de first post...





    Vergeet niet dat 4 eraan komt! YAAAY

    Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit.

    Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2.

    Verhalen: Dierenverhalen.

    Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista.

    Redelijk lijstje dus...

    Gebruikt iemand hier mods van NRaas? En is er iemand op Quizlet die de levens van zijn/haar Sims in een Story heeft?