• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb Sims 1, met alle uitbreidingen.
    Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie.
    Sims 3 zonder uitbreidingen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Werkt de tijd versnellen niet?

    Nee, dan blijft het nog steeds even hangen om de zoveel seconden. ):


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    (...)
    Nee, dan blijft het nog steeds even hangen om de zoveel seconden. ):


    Ow dat is echt vervelend.
    Zit er misschien een kras op de cd ofzo?
    Of komt het echt door die uitbreiding.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Sims 2 ! hahah ik heb ze bijna allemaal :3 Ik post later wel een foto van mijn Sims gezinnetje :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zet mij er maar bij. (:
    Ik heb Sims 1, 2 en 3 met allerlei uitbreidingen. Maar ik heb nu even geen zin om ze allemaal op te noemen. (krul)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:21 ]

    Sims 3 Beestenbende zorgde ervoor dat mijn computer direct vastliep als er een dier in beeld kwam, hoewel het op mijn laptop wel werkte, maar alles daar hartstikke traag van werd.
    Verder heb ik alle uitbreidingen, behalve Exotisch Eiland. Van de Sims 1 heb ik ook alles, en van de Sims 2 weet ik alleen dat ik er een paar niet heb, diegene die mij niet zo leuk leken. :')

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb sims 3 met Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Smilodon schreef:
    (...)
    Nee, dan blijft het nog steeds even hangen om de zoveel seconden. ):

    Heb je op het internet al eens gezocht? Hier kan je een paar dingen vinden die mogelijk helpen.


    Ex astris, sciencia

    Ikke! Ik doe wel alleen aan de Sims Middeleeuwen/Medieval. Maar ik vind dat gewoon als Sims tellen ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Ikke! Ik doe wel alleen aan de Sims Middeleeuwen/Medieval. Maar ik vind dat gewoon als Sims tellen ;)


    Die Sims is ook geweldig! (:


    16 - 09 - '17

    Constante schreef:
    Ikke! Ik doe wel alleen aan de Sims Middeleeuwen/Medieval. Maar ik vind dat gewoon als Sims tellen ;)


    Die heb ik ook! + uitbreidingspakket. c;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Die heb ik ook! + uitbreidingspakket. c;

    Ah, nice! Wat vind je ervan? En is dat uitbreidingspakket leuk?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sims 1, Sims 2, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten behalve twee ofzo :') Heb ook nog paar uitbreidingspakketten voor Sims 1 en 2 maar die weet ik niet uit mijn hoofd C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Die Sims is ook geweldig! (:

    Aan jou dezelfde vraag: wat vind je ervan? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ah, nice! Wat vind je ervan? En is dat uitbreidingspakket leuk?

    Ja, je kan van je vorst een piraat maken. Echt heel erg leuk!


    26 - 02 - '16