• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hazy schreef:
    Soms vroeger, soms wat later, maar sinds de pil krijg ik ze op een vaste dag. Dat is toch normaal dat het wisselend is? Een vriendin van me zei wel dat ze elke maand op exact dezelfde dag haar regels kreeg, maar ik kan me dat niet voorstellen. Nu ja, ik heb zelf nooit mijn regels bijgehouden, gewoon wanneer ik wist dat het er bijna aankwam, had ik mijn maandverband bij de hand.


    Tot nu toe had ik een cyclus van 27 dagen. Dus ik werd niet iedere maand op dezelfde dag ongesteld hoewel mijn moeder beweert dat ik altijd op woensdag of donderdag het wordt. Wat dus niet waar is, want ik word het ook op andere dagen.

    Op de een of andere manier weet ik ook meestal wanneer het komt. Ik heb al buikpijn gehad, die ik vaak ook heb voordat ik het word. En ik heb zelfs hoofd pijn en lage buikpijn gehad dus ik had verwacht dat het er nu wel zou zijn.


    Physics is awesome

    Gunnulfsen schreef:
    Bij mij is er geen ritme in te vinden, dus echt 'later' bestaat bij mij niet, haha. Maar dat is hartstikke normaal.


    Er zat dus een ritme in, maar misschien wil mijn lichaam nog niet?


    Physics is awesome

    Rebirthing schreef:
    Ik ben aan de prikpil. Mijn laatste menstruatie is like twee/drie jaar geleden :W


    Handig, tenminste dan hoef je, je geen zorgen te maken over maandverband, tampons en door lekken.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Er zat dus een ritme in, maar misschien wil mijn lichaam nog niet?


    Ligt er ook aan hoe lang je al ongesteld bent. In de eerste jaren kan het alle kanten op gaan, en bij sommige mensen gaat dat nooit over. Mijn eerste jaar kon ik de klok er ook op gelijk zetten, daarna... ja. Niet.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Quokka schreef:
    (...)

    Handig, tenminste dan hoef je, je geen zorgen te maken over maandverband, tampons en door lekken.


    Yup ^^


    26 - 02 - '16

    Quokka schreef:
    (...)

    Er zat dus een ritme in, maar misschien wil mijn lichaam nog niet?


    Of je hebt een ritme of niet. Als je een ritme hebt, kan dit verspringen door stress etc


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik toch wel regelmatig was, wat dat betreft (hoewel ik een kluns ben geweest met bijhouden, een lange tijd) dus dit verbaasde mij.

    Zelfs met de pil? Ik dacht dat het op gang kwam als je een stop week houdt.


    Ja, ik word ook wel ongesteld in mijn stopweek. Alleen zitten er soms twee, dan drie en dan weer eens vier dagen tussen. Maar zolang het gewoon in mijn stopweek valt, maak ik me daar geen zorgen over. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Of je hebt een ritme of niet. Als je een ritme hebt, kan dit verspringen door stress etc


    Sowieso in het begin van je menstruatie kun je een ritme hebben en dan ineens heb je een 'nieuw' ritme. Dit is omdat je lichaam er nog aan moet wennen en het allerlei nieuwe processen oproept in je lichaam.
    Maar ja, je ritme kan inderdaad verspringen door stress, medicijngebruik, extreme gewichtstoenames of -afnames maar ook bijvoorbeeld overmatig sporten. Tbh, ongesteldheid is maar vreemd.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Furiosa schreef:
    Toen ik de pil niet nam, was het echt ontzettend onregelmatig. De eerste 3 jaar dat ik de pil nam, scheelde het ook nog wel een paar dagen, maar tegenwoordig hooguit een halve dag.


    Volgens de app zitten er 22 dagen tussen twee periodes en heb ik dus een cyclus van 27 dagen, alleen nu niet. Misschien ligt het eraan dat het warmer wordt.


    Physics is awesome

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Sowieso in het begin van je menstruatie kun je een ritme hebben en dan ineens heb je een 'nieuw' ritme. Dit is omdat je lichaam er nog aan moet wennen en het allerlei nieuwe processen oproept in je lichaam.
    Maar ja, je ritme kan inderdaad verspringen door stress, medicijngebruik, extreme gewichtstoenames of -afnames maar ook bijvoorbeeld overmatig sporten. Tbh, ongesteldheid is maar vreemd.


    Precies dat, bloeden uit je onderste? Wie heeft dat nou weer bedacht? :')

    Hai overigens, ik kom even jullie gesprek creashen :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:46 ]

    SamWinchester schreef:
    Weet iemand trouwens wat dit kan zijn? Ik verlies t laatste paar weken ontzettend veel afscheiding terwijl ik dit nog nooit heb gehad. En ja ik weet dat jullie geen dokters zijn maar misschien dat iemand dit eens heeft gehad...


    Het kan zijn de je ph uit balans is, maar volgens mij is het vrij normaal.


    Your make-up is terrible

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ligt er ook aan hoe lang je al ongesteld bent. In de eerste jaren kan het alle kanten op gaan, en bij sommige mensen gaat dat nooit over. Mijn eerste jaar kon ik de klok er ook op gelijk zetten, daarna... ja. Niet.


    Ik ben al lang ongesteld, dit jaar mag ik mijn tien jarige jubileum vieren.

    Misschien is dat het ook wel dat het gewoon veranderd.


    Physics is awesome

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Sowieso in het begin van je menstruatie kun je een ritme hebben en dan ineens heb je een 'nieuw' ritme. Dit is omdat je lichaam er nog aan moet wennen en het allerlei nieuwe processen oproept in je lichaam.
    Maar ja, je ritme kan inderdaad verspringen door stress, medicijngebruik, extreme gewichtstoenames of -afnames maar ook bijvoorbeeld overmatig sporten. Tbh, ongesteldheid is maar vreemd.


    Hahaha precies!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het kan zijn de je ph uit balans is, maar volgens mij is het vrij normaal.


    Ik ga eens googlen op dit maar ik vind het ram irritant, Gaat mijn "seks" date hahahaha :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jorah schreef:
    (...)

    Precies dat, bloeden uit je onderste? Wie heeft dat nou weer bedacht? :')

    Hai overigens, ik kom even jullie gesprek creashen :Y)


    Haha, ja, maar vooral dat ongeregelde gedoe, en dat "ik ben er van af!" en dan surprise, motherfucker.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted