• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dit, ik zorg altijd voor een doos tissues, maar dat ziet er ook echt niet uit!

    Same. En al die wc-rollen....


    Has no one told you she's not breathing?

    Uitgestorven topic.
    Random vraag dan maar; ben ik de enige die droogneuken een ontzettend lelijk woord vind? :'D

    Elvenking schreef:
    Uitgestorven topic.
    Random vraag dan maar; ben ik de enige die droogneuken een ontzettend lelijk woord vind? :'D
    Not really. Klinkt nogal raar. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elvenking schreef:
    Uitgestorven topic.
    Random vraag dan maar; ben ik de enige die droogneuken een ontzettend lelijk woord vind? :'D


    Eens! Maar veel woorden klinken in het Nederlands ordinair of lelijk wat dat soort dingen betreft.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dauth schreef:
    (...)Not really. Klinkt nogal raar. (cat)

    Ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Eens! Maar veel woorden klinken in het Nederlands ordinair of lelijk wat dat soort dingen betreft.

    True. Sowieso vind ik het woord "neuken" echt respectloos klinken.

    goed verzonen

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dit, ik zorg altijd voor een doos tissues, maar dat ziet er ook echt niet uit!


    gelukkig heb ik hooikoorts en denken mijn ouders dat ie daarvoor is!

    submissive trouwens doei


    Spinning around, I'm weightless.

    Hier is ook al superlang niets meer gezegd, best jammer. Ik vond het altijd wel interessant om te lezen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Hier is ook al superlang niets meer gezegd, best jammer. Ik vond het altijd wel interessant om te lezen. :Y)
    En ik kwam hier perongelijk op terecht door mijn stomme muis, maar nou en, haha. Vind 't wel interessant.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 17:37 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Laten we wat leven in de brouwerij brengen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nieuw hier, dus ik denk dat ik dit even moet melden; Submissive? (';

    Maar goed topic, heb al gelezen over lekken en dergelijke. Gelukkig heeft mijn vriend wilskracht en stopt hij op tijd, als hij te vroeg stopt zijn er inderdaad andere middelen om het even af te maken zonder alles vuil te maken. Meestal heb ik ook het geluk dat hij niet eens op mij komt, aangezien hij al eens in een plakbed heeft moeten slapen daardoor. Ach, anders is het ook niet zo'n grote ramp.


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    Nieuw hier, dus ik denk dat ik dit even moet melden; Submissive? (';

    Maar goed topic, heb al gelezen over lekken en dergelijke. Gelukkig heeft mijn vriend wilskracht en stopt hij op tijd, als hij te vroeg stopt zijn er inderdaad andere middelen om het even af te maken zonder alles vuil te maken. Meestal heb ik ook het geluk dat hij niet eens op mij komt, aangezien hij al eens in een plakbed heeft moeten slapen daardoor. Ach, anders is het ook niet zo'n grote ramp.

    Haha, dat is echt zo ranzig. Ik ken het gevoel. Vooral de ochtend er na XD

    Doe mij ook maar sub ^^

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 0:17 ]

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Haha, dat is echt zo ranzig. Ik ken het gevoel. Vooral de ochtend er na XD

    Doe mij ook maar sub ^^


    Ja, hij plakte heerlijk aan het bed. Was erg prettig om mee te maken, want deze keer was ik er eens niet de dupe van. Haha.

    Oh en (droog)neuken vind ik werkelijk waar een vreselijk woord. Asocialer dan dat kun je het waarschijnlijk niet vinden. Wie dat bedacht heeft...


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Ja, hij plakte heerlijk aan het bed. Was erg prettig om mee te maken, want deze keer was ik er eens niet de dupe van. Haha.

    Oh en (droog)neuken vind ik werkelijk waar een vreselijk woord. Asocialer dan dat kun je het waarschijnlijk niet vinden. Wie dat bedacht heeft...


    Oh hou op XD
    Zaad is echt vies. Waar je het ook krijgt. Het ergste is in het water. ><

    Hehe, sinds ik op sexwoordenboek had gelezen dat ze het woord "neuken" gebruiken voor seks zonder liefde heb ik het altijd als iets anders gezien dan seks.
    Dit is niet heel duidelijk uitgelegd volgens mij...

    Neuken gaat alleen om de seks, seks is met liefde.