• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En dan kom je terecht in dit topic.

    Hinrisath schreef:
    En dan kom je terecht in dit topic.

    Dat gebeurt hé, als je erop klikt ;]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.


    Ik ruïneer gewoon altijd het laken van m'n vriend :')
    tot het de was in gaat dan is het weer schoon
    Ik vind alleen 't lekken zelf nog steeds zo raar voelen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nu kan ik in principe niet meer met jullie meepraten, want ik heb geen vriend meer.


    26 - 02 - '16

    LaJoie schreef:
    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.


    Waarom zorgen jullie dan niet gewoon dat hij klaarkomt terwijl hij uit je is?
    Dan veeg je het weg en klaar.
    Heb je heel dat gedoe niet. :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:39 ]


    Tell me about it, stud.

    Hinrisath schreef:
    En dan kom je terecht in dit topic.

    Ehm. Ja. Hoi..?
    LaJoie schreef:
    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.

    Gewoon zorgen dat hij er op tijd uit is en op je buik komt, heb je dat gedoe niet (;


    ars moriendi

    LaJoie schreef:
    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.


    Ik ga, wanneer ik kan, naar de wc zodra we klaar zijn - wel met een doekje tussen m'n benen :') Het meeste komt er bij mij dan weer uit. Daarna draag ik een inlegkruisje en wanneer ik dan voel dat er nog wat uitlekt verschoon ik die.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LaJoie schreef:
    We hadden het al eerder over lekken, maar bij mij begint het me echt overmatig te frustreren (cat).
    Ik ben het zo beu om elke keer een half uur moet doekjes onder mijn lichaam te moeten zitten en mijn vriend vind condooms écht niet gemakkelijk. Ik zou het er bijna voor laten. Blugh.


    Ik vergeet het telkens (cat). Ik verpest echt zijn lakens.


    i put the fun in funeral

    Ik ben een jongen en heb daar geen last van. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik ben een jongen en heb daar geen last van. *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dauth schreef:
    Ik ben een jongen en heb daar geen last van. *O*


    Wel als het jouw lakens zijn x'D.


    i put the fun in funeral

    Tomoko schreef:
    (...)

    Wel als het jouw lakens zijn x'D.
    Daarvoor heb je een wasmachine :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - We stoppen niet voor hij klaarkomt omdat je anders gewoon nog kan doordoen
    - Ik wil niet dat ie komt op mijn buik, ew.
    - Ik kan niet snel naar de wc lopen want daarvoor moet ik twee trappen af en dan is het er al lang allemaal uit

    (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    - We stoppen niet voor hij klaarkomt omdat je anders gewoon nog kan doordoen
    - Ik wil niet dat ie komt op mijn buik, ew.
    - Ik kan niet snel naar de wc lopen want daarvoor moet ik twee trappen af en dan is het er al lang allemaal uit

    (cat)

    Vind je het niet vies als hij in je komt maar wel op je buik, ja? :'D Het komt er toch uit, kun je het net zo goed easy voor jezelf maken door hem daar te laten komen. Doekje eroverheen, klaar. (cat)


    ars moriendi