• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    Soms, als ik buikpijn heb (maar het is geen tijd voor menstruatie) en ik ben een keer naar de dokter gegaan, omdat ik ook pijn in mijn buik had. Volgens hem was dat toen gewoon mijn eisprong.

    Ja ik heb dan ook een beetje buikpijn, net iets boven de plek waar je buikpijn hebt als je ongesteld bent.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Ja ik heb dan ook een beetje buikpijn, net iets boven de plek waar je buikpijn hebt als je ongesteld bent.


    Ja, dat had ik dus de keer dat ik naar de dokter ging, maar dat was echt een stekende pijn. Ik heb het niet vaak, maar als ik het heb(de pijn), herken ik het wel meteen.


    Physics is awesome

    Nee, ik voel mijn ovulatie niet, godzijdank x) Lijkt me raar

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 18:33 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Nee, ik voel mijn ovulatie niet, godzijdank x) Lijkt me raar

    Ovulaties zijn hatelijk. They make you wanna have sex 'nd shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb wel eens krampen.
    Maar ik slik nu al voor de 3e keer door.
    Geen zin in enzoooo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort. (Vraag voor de dames) Hebben jullie ook dat een van jullie borsten groter is dan de andere, zo ja welke dan?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort. (Vraag voor de dames) Hebben jullie ook dat een van jullie borsten groter is dan de andere, zo ja welke dan?


    Ja, de linker, die is altijd groter omdat de bloeddoorstroming beter is omdat hij dichterbij je hart zit. Geld voor veel linkse ledematen. Bij de meeste mensen valt het echter gewoon niet op of is het zo minimum dat je het zelf ook niet merkt. Maar borsten zijn gewoon nooit gelijk.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 18:52 ]


    Your make-up is terrible

    Eavan --> Caelia - Submissive


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eyes schreef:
    Weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort. (Vraag voor de dames) Hebben jullie ook dat een van jullie borsten groter is dan de andere, zo ja welke dan?

    *checks* Nee, volgens mij niet méér, ik heb wel een tijd gehad dat ik dacht dat de rechter groter was dan de de linker.


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, de linker, die is altijd groter omdat de bloeddoorstroming beter is omdat hij dichterbij je hart zit. Geld voor veel linkse ledematen. Bij de meeste mensen valt het echter gewoon niet op of is het zo minimum dat je het zelf ook niet merkt. Maar borsten zijn gewoon nooit gelijk.


    Het is bij mij (gelukkig) ook geen heel groot verschil, maar ik zie wel dat mijn beha aan de ene kant beter zit dan aan de andere kant.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort. (Vraag voor de dames) Hebben jullie ook dat een van jullie borsten groter is dan de andere, zo ja welke dan?


    Bij mij is de rechter iets groter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Bij mij is de rechter iets groter.


    O, bij mij is dus wel de linker groter. Ik vroeg mij namelijk ook af of dan bij iedereen dezelfde borst groter zou zijn.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    O, bij mij is dus wel de linker groter. Ik vroeg mij namelijk ook af of dan bij iedereen dezelfde borst groter zou zijn.


    Lijkt me niet, net zoals dat geen een borst hetzelfde is. Eerlijk gezegd heb ik er verder ook niet veel verstand van :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Het is bij mij (gelukkig) ook geen heel groot verschil, maar ik zie wel dat mijn beha aan de ene kant beter zit dan aan de andere kant.


    Dat heb ik ook ja.
    Mijn zusje had een verschil van een cupmaat, dat is echt vervelend.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook ja.
    Mijn zusje had een verschil van een cupmaat, dat is echt vervelend.


    Jeetje, dat is dan wel echt een heel groot verschil.


    Physics is awesome