• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    - We stoppen niet voor hij klaarkomt omdat je anders gewoon nog kan doordoen
    - Ik wil niet dat ie komt op mijn buik, ew.
    - Ik kan niet snel naar de wc lopen want daarvoor moet ik twee trappen af en dan is het er al lang allemaal uit

    (cat)


    Dit, ik zorg altijd voor een doos tissues, maar dat ziet er ook echt niet uit!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dit, ik zorg altijd voor een doos tissues, maar dat ziet er ook echt niet uit!


    Ik heb altijd een handdoek naast mijn bed, haha.


    Your make-up is terrible

    Happy single ^^


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •

    Ik had er nooit bij stilgestaan dat het ook daadwerkelijk weer uitkwam. :'D
    Het klinkt echt super nasty.

    ^ Is het ook.


    26 - 02 - '16

    Roku > Karthus (submissive)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 14:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet vervelend doen, maar kost het niet ontzettend veel wilskracht voor een man om 'buiten' klaar te komen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar kost het niet ontzettend veel wilskracht voor een man om 'buiten' klaar te komen?

    Nee, niet echt. :'D Of ik heb er in elk geval nog geen ervaring mee gehad, haha.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, niet echt. :'D Of ik heb er in elk geval nog geen ervaring mee gehad, haha.

    Nouja het lijkt mij dat als je lekker bezig bent en hij opeens terug moet trekken dat dat niet echt fijn is :') Oke oke en ik heb gewoon gelezen in mijn biologieboek dat voor het zingen de kerk uit gaan erg veel wilskracht vereist.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar kost het niet ontzettend veel wilskracht voor een man om 'buiten' klaar te komen?

    Die van mij heeft er totaal geen moeite mee. ;p Er zijn nog steeds andere 'middelen' om het af te maken. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Nouja het lijkt mij dat als je lekker bezig bent en hij opeens terug moet trekken dat dat niet echt fijn is :') Oke oke en ik heb gewoon gelezen in mijn biologieboek dat voor het zingen de kerk uit gaan erg veel wilskracht vereist.

    Nah, heb het nog nooit meegemaakt dat dat moeilijk voor ze was in elk geval. En zoals Folklore zegt, als het nodig is, kun je het altijd nog op verschillende andere manier afmaken. O:'-)


    ars moriendi

    Haha ja dat is ook weer waar (: Ik merk het later vanzelf wel een keer haha.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zit echt met een vervelend probleem, ik kan niet klaarkomen zelfs al duurt de seks een uur of twee. Het voelt wel goed, maar ik kom gewoon niet...
    Weet iemand hoe dat kan komen?

    Mafia schreef:
    Ik zit echt met een vervelend probleem, ik kan niet klaarkomen zelfs al duurt de seks een uur of twee. Het voelt wel goed, maar ik kom gewoon niet...
    Weet iemand hoe dat kan komen?
    Vrouwen komen (bijna) nooit door penetratie. Vraag hem of hij je wilt vingeren/beffen. Of je doet het zelf tijdens de seks (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...) Vrouwen komen (bijna) nooit door penetratie. Vraag hem of hij je wilt vingeren/beffen. Of je doet het zelf tijdens de seks (cat)

    Oh gelukkig dan ben ik tenminste geen uitzondering :'). Dankje voor de tips. ^^