• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gothasythis schreef:
    (...)

    Oh hou op XD
    Zaad is echt vies. Waar je het ook krijgt. Het ergste is in het water. ><

    Hehe, sinds ik op sexwoordenboek had gelezen dat ze het woord "neuken" gebruiken voor seks zonder liefde heb ik het altijd als iets anders gezien dan seks.
    Dit is niet heel duidelijk uitgelegd volgens mij...

    Neuken gaat alleen om de seks, seks is met liefde.


    Ben ik even blij dat mijn vriend en ik "het" amper een naam geven. Het is bij ons gewoon "doing it", of als we even in een romantische bui zijn "making love", maar meestal is één simpele blik al genoeg.

    Seks vind ik op zich ook vreemd klinken eigenlijk. Vooral door het woord "seksen", dat er vroeger bij mij ingestampt is. Vreselijk. Waarschijnlijk ben ik gewoon heel vreemd hierin, maar ik vind dat we ook een romantischer woord dan seks moeten kunnen bedenken. De liefde bedrijven komt er dan nog dichtbij, maar dat is weer zo lang en vreemd omdat het vertaald is?


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Ben ik even blij dat mijn vriend en ik "het" amper een naam geven. Het is bij ons gewoon "doing it", of als we even in een romantische bui zijn "making love", maar meestal is één simpele blik al genoeg.

    Seks vind ik op zich ook vreemd klinken eigenlijk. Vooral door het woord "seksen", dat er vroeger bij mij ingestampt is. Vreselijk. Waarschijnlijk ben ik gewoon heel vreemd hierin, maar ik vind dat we ook een romantischer woord dan seks moeten kunnen bedenken. De liefde bedrijven komt er dan nog dichtbij, maar dat is weer zo lang en vreemd omdat het vertaald is?

    hehe, mijn vriend en ik noemen het wel bij de naam, of "dingen doen" (:
    Ja, seksen, wat een vreselijk woord. Klopt, dat is weer te lang. Maar het zijn ook van die awkward woorden. Alles wat met seks te maken heeft.

    Gothasythis schreef:
    (...)
    hehe, mijn vriend en ik noemen het wel bij de naam, of "dingen doen" (:
    Ja, seksen, wat een vreselijk woord. Klopt, dat is weer te lang. Maar het zijn ook van die awkward woorden. Alles wat met seks te maken heeft.


    Fijn dat ik daar dus ook niet de enige in ben. (:

    Ik heb eigenlijk een algemeen vraagje. Hebben jullie ook gewoon humor tijdens de seks? Lachen jullie? En dan is het niet elkaar uitlachen, voorbeeld... als je stuntelt om van standje te wisselen en een voet beland niet op de juiste plek of het bed schuift weg of iets dergelijks, dat je dan samen begint te lachen?


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Fijn dat ik daar dus ook niet de enige in ben. (:

    Ik heb eigenlijk een algemeen vraagje. Hebben jullie ook gewoon humor tijdens de seks? Lachen jullie? En dan is het niet elkaar uitlachen, voorbeeld... als je stuntelt om van standje te wisselen en een voet beland niet op de juiste plek of het bed schuift weg of iets dergelijks, dat je dan samen begint te lachen?

    Ja, heel soms eens. Of als ik hem een nutshot geef... aangezien ik zo onhandig ben...
    maar vooral als het net klaar is krijgen we spontaan lachstuipen.
    ik weet niet of dat normaal is, maar het gebeurt gewoon. (:

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Fijn dat ik daar dus ook niet de enige in ben. (:

    Ik heb eigenlijk een algemeen vraagje. Hebben jullie ook gewoon humor tijdens de seks? Lachen jullie? En dan is het niet elkaar uitlachen, voorbeeld... als je stuntelt om van standje te wisselen en een voet beland niet op de juiste plek of het bed schuift weg of iets dergelijks, dat je dan samen begint te lachen?


    Zeker :] Ik vind dat dat eigenlijk wel gewoon moet kunnen, als je eenmaal comfortabel met elkaar bent


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik kom een beetje het topic instormen en dit gaat niet eens zozeer echt over seks, maar ik had een vraagje aan de meiden hier. Hebben jullie ook dat vlak voor je menstruatie je borsten echt mega gevoelig worden? En dan niet op de 'ga er lekker aan zitten want het voelt zo fijn'-manier, maar meer op de 'ik wou dat ik geen borsten had want het kleinste veertje dat erop valt doet zeer'-manier. :/

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 20:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik kom een beetje het topic instormen en dit gaat niet eens zozeer echt over seks, maar ik had een vraagje aan de meiden hier. Hebben jullie ook dat vlak voor je menstruatie je borsten echt mega gevoelig worden? En dan niet op de 'ga er lekker aan zitten want het voelt zo fijn'-manier, maar meer op de 'ik wou dat ik geen borsten had want het kleinste veertje dat erop valt doet zeer'-manier. :/

    Ik kan een week voordat ik ongesteld word als niet meer de trap op of af lopen zonder dat mijn borsten mega pijn doen en gevoelig zijn.
    Haat het super erg. Maar als ik een dag ongesteld ben is het meestal weer over.

    Wiarda schreef:
    Ik kom een beetje het topic instormen en dit gaat niet eens zozeer echt over seks, maar ik had een vraagje aan de meiden hier. Hebben jullie ook dat vlak voor je menstruatie je borsten echt mega gevoelig worden? En dan niet op de 'ga er lekker aan zitten want het voelt zo fijn'-manier, maar meer op de 'ik wou dat ik geen borsten had want het kleinste veertje dat erop valt doet zeer'-manier. :/

    Dat is heel normaal hoor. Hoort allemaal bij de plotselinge hormoonswisseling. De ene vrouw heeft er alleen meer last van dan de ander. Ik heb er niet zo'n last van, maar ik weet wel dat ze erg gevoelig zijn vlak voor en tijdens de menstruatie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    Ik kom een beetje het topic instormen en dit gaat niet eens zozeer echt over seks, maar ik had een vraagje aan de meiden hier. Hebben jullie ook dat vlak voor je menstruatie je borsten echt mega gevoelig worden? En dan niet op de 'ga er lekker aan zitten want het voelt zo fijn'-manier, maar meer op de 'ik wou dat ik geen borsten had want het kleinste veertje dat erop valt doet zeer'-manier. :/
    Ik heb daar ook last van, dat is super irritant. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Whoo lucky me then. Heb wel dat ze wat gevoeliger zijn, maar heb sowieso al tepels die overgevoelig zijn, dus denk dat het daarom weinig verschil voor mij geeft. Heb er vaker over gehoord, maar wist nooit dat het zó vervelend was. Ik leef met jullie mee, dames. Maar ik blijf toch lekker vanaf een afstand juichen om het feit dat ik me hier niet bij aan kan sluiten. Met alle respect.

    CherokeeRose » Kayfabe.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 14:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wiarda schreef:
    Ik kom een beetje het topic instormen en dit gaat niet eens zozeer echt over seks, maar ik had een vraagje aan de meiden hier. Hebben jullie ook dat vlak voor je menstruatie je borsten echt mega gevoelig worden? En dan niet op de 'ga er lekker aan zitten want het voelt zo fijn'-manier, maar meer op de 'ik wou dat ik geen borsten had want het kleinste veertje dat erop valt doet zeer'-manier. :/


    Nee, dat niet. Wel meer last van mijn onderrug.


    Physics is awesome

    Is er geen menstruatietopic? Seks heeft niet echt te maken met menstruatie. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Is er geen menstruatietopic? Seks heeft niet echt te maken met menstruatie. :'D
    Leef jij nog o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Leef jij nog o.o

    Jazeker. Ik heb me afzijdig gehouden, maar ik ben terug. Halle-fucking-luja.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jazeker. Ik heb me afzijdig gehouden, maar ik ben terug. Halle-fucking-luja.
    Whooohoooo! Barnabas is back *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.