• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IrishNialler schreef:
    (...) hahaha anders val je naar benee. Mn vriend heeft twee persoons bed op zolder

    Ik vind het erg belangrijk dat je eerste keer op een comfortabele plek plaatsvindt en niet in bad of iets dergelijks. Dus kies ik al sneller voor een tweepersoonsbed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    IrishNialler schreef:
    (...) we hebben nog niets gedaan op zoenen na. Daarbij omdat we elkaar weinig zien maakt het wat laster want het is vaak bij mij als iemsndthuis is en bij hem weten zijn ouders nog niet. We gaan in de zomer waarschijnlijk wel opvakantie samen.

    Je hoeft ook niet in één keer van zoenen naar seks te gaan, zoiets kan je rustig opbouwen, steeds een stapje verder gaan. Zo komt het vanzelf wel. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    IrishNialler schreef:
    Ik zit met mezelf een beetje in de knoop. Ik ben achtien en heb tien maanden met minn vriend. Hij is 19 via berichten en praten hebben we het best vaak over seks, toekomst enz. Hij weet dat dit mijn eerste echte relatie is en zegt ook dat als er iets is of jij gaat verder dan dat ik wil dat ik het moet zeggen.

    Nu denk ik regelmatig dat ik klaar ben voor seks en dat het tijd is maae dan als ik bij hrm ben dan begin ik vaak te twijfelen. We zien elkaar niet heel vaak vanwege zijn werk en mijn dkke weekenden maar ik weet dat hij het graag wilt en ik ook wel.maar ik ben heel bang en twijfel. Iemand die me kan eruststellen of tips?


    Ik en mijn vriend hebben het stapje voor stapje opgebouwd. Eerst strelen met kleren aan, dan onder de kleding en daarna pas zonder kleding. Toen we ons allebei op ons gemak voelden, zijn we pas overgegaan op orale bevrediging. Je bent niet verplicht om meteen seks te hebben wanneer je -je kleding uittrekt. Leer elkaar eerst op het fysieke vlak beter kennen - dat maakt het allemaal een stuk gemakkelijker en minder eng. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Shore schreef:
    (...)
    Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik wil om één of andere reden het pas doen als ik een keer samen ben met mijn vriend en er verder niemand anders in huis is. Ik wil namelijk wel een beetje privacy.


    Dat maakt het sowieso al heeeeel veel fijner, veel makkelijker.

    Hecuba is submissive hoi


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zit nu in een situatie en ik weet niet of veel dames dit misschien herkennen;
    In een jaar (en 3 maanden ofzo) tijd ben ik van cup B naar cup E gegaan, gaat dit niet een beetje snel? Vanaf mijn 12e had ik al cup B, en na 4 jaar ben ik dus ineens enorm gegroeid daar. Ik ben niet veel aangekomen ofzo, maar zo'n ben nu wel een jaar en 8 maanden aan de pil dus ik weet niet of dat er iets te maken heeft.
    Mijn moeder heeft ook cup D/E dus ik hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben
    Ik ben ook, zo'n 2 maanden geleden, van pil gewisselt. Weet niet of dat iets uitmaakt.
    Maar is dit normaal, dat het ineens zo hard gaat?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik zit nu in een situatie en ik weet niet of veel dames dit misschien herkennen;
    In een jaar (en 3 maanden ofzo) tijd ben ik van cup B naar cup E gegaan, gaat dit niet een beetje snel? Vanaf mijn 12e had ik al cup B, en na 4 jaar ben ik dus ineens enorm gegroeid daar. Ik ben niet veel aangekomen ofzo, maar zo'n ben nu wel een jaar en 8 maanden aan de pil dus ik weet niet of dat er iets te maken heeft.
    Mijn moeder heeft ook cup D/E dus ik hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben
    Ik ben ook, zo'n 2 maanden geleden, van pil gewisselt. Weet niet of dat iets uitmaakt.
    Maar is dit normaal, dat het ineens zo hard gaat?


    De pil zorgt er wel voor dat je borsten groter worden en je borsten kunnen/zullen sowieso tot je 21ste gewoon doorgroeien. Het kan ook komen omdat je gewoon meer bent gaan eten/minder bewegen. Als ik aankom, komt het vaak eerst in mijn borsten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 20:57 ]


    Your make-up is terrible

    Spotgaai schreef:
    Ik zit nu in een situatie en ik weet niet of veel dames dit misschien herkennen;
    In een jaar (en 3 maanden ofzo) tijd ben ik van cup B naar cup E gegaan, gaat dit niet een beetje snel? Vanaf mijn 12e had ik al cup B, en na 4 jaar ben ik dus ineens enorm gegroeid daar. Ik ben niet veel aangekomen ofzo, maar zo'n ben nu wel een jaar en 8 maanden aan de pil dus ik weet niet of dat er iets te maken heeft.
    Mijn moeder heeft ook cup D/E dus ik hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben
    Ik ben ook, zo'n 2 maanden geleden, van pil gewisselt. Weet niet of dat iets uitmaakt.
    Maar is dit normaal, dat het ineens zo hard gaat?


    Ik wacht echt op het moment dat mijn borsten besluiten dat het tijd is om door te groeien. Ik heb cup B en aangezien mijn moeder cup G heeft vind ik dat mijn genen wel erg zuinig zijn geweest.


    i put the fun in funeral

    Spotgaai schreef:
    Ik zit nu in een situatie en ik weet niet of veel dames dit misschien herkennen;
    In een jaar (en 3 maanden ofzo) tijd ben ik van cup B naar cup E gegaan, gaat dit niet een beetje snel? Vanaf mijn 12e had ik al cup B, en na 4 jaar ben ik dus ineens enorm gegroeid daar. Ik ben niet veel aangekomen ofzo, maar zo'n ben nu wel een jaar en 8 maanden aan de pil dus ik weet niet of dat er iets te maken heeft.
    Mijn moeder heeft ook cup D/E dus ik hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben
    Ik ben ook, zo'n 2 maanden geleden, van pil gewisselt. Weet niet of dat iets uitmaakt.
    Maar is dit normaal, dat het ineens zo hard gaat?


    Ik ben ook redelijk snel twee cupmaten gegroeid voor mijn gevoel. Tussen C en D zat aardig wat tijd, maar van D naar E ging snel. Bij D dacht ik dat ze wel waren uit gegroeid dus wat jij nu vertelt verbaasd mij niet.

    Dus ik denk dat jouw lichaam heeft besloten om je borsten relatief snel een paar cupmaten te laten groeien.


    Physics is awesome

    Spotgaai schreef:
    Ik zit nu in een situatie en ik weet niet of veel dames dit misschien herkennen;
    In een jaar (en 3 maanden ofzo) tijd ben ik van cup B naar cup E gegaan, gaat dit niet een beetje snel? Vanaf mijn 12e had ik al cup B, en na 4 jaar ben ik dus ineens enorm gegroeid daar. Ik ben niet veel aangekomen ofzo, maar zo'n ben nu wel een jaar en 8 maanden aan de pil dus ik weet niet of dat er iets te maken heeft.
    Mijn moeder heeft ook cup D/E dus ik hoop dat ik nu wel uitgegroeid ben
    Ik ben ook, zo'n 2 maanden geleden, van pil gewisselt. Weet niet of dat iets uitmaakt.
    Maar is dit normaal, dat het ineens zo hard gaat?

    Ben je veranderd van type bh? Ik heb ooit van een mama van mijn vriendinnen gehoord dat zij altijd een A had, en pas enkele jaren geleden bh's met beugels was beginnen dragen en toen zijn haar borsten opeens verschillende cups gegroeid omdat ze eindelijk goede ondersteuning hadden. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ben je veranderd van type bh? Ik heb ooit van een mama van mijn vriendinnen gehoord dat zij altijd een A had, en pas enkele jaren geleden bh's met beugels was beginnen dragen en toen zijn haar borsten opeens verschillende cups gegroeid omdat ze eindelijk goede ondersteuning hadden. :')


    Dat klinkt wel erg... onwaarschijnlijk.


    i put the fun in funeral

    .


    You are my piece of paradise.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ben je veranderd van type bh? Ik heb ooit van een mama van mijn vriendinnen gehoord dat zij altijd een A had, en pas enkele jaren geleden bh's met beugels was beginnen dragen en toen zijn haar borsten opeens verschillende cups gegroeid omdat ze eindelijk goede ondersteuning hadden. :')


    Ik droeg altijd 85B maar moest eig 75B hebben; kreeg altijd rode striemen maar dat scheen dus niet erg te zijn. Een maand daarna begonnen ze wel ineens te groeien maar iets daarvoor ging ik ook aan de pil dus weet niet wat de reden is :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Ik droeg altijd 85B maar moest eig 75B hebben; kreeg altijd rode striemen maar dat scheen dus niet erg te zijn. Een maand daarna begonnen ze wel ineens te groeien maar iets daarvoor ging ik ook aan de pil dus weet niet wat de reden is :')


    Maar als je eigenlijk dus een te grootte omvang/breedte qua beha had, hoe kan het dan dat je rode striemen kreeg? Ik dacht namelijk dat je dat alleen kreeg als je een te kleine omvang/breedte qua beha draagt.


    Physics is awesome

    euhm, ik ben geen 16


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    euhm, ik ben geen 16


    Dus? 16+ is gewoon een waarschuwing om aan te tonen dat hier bepaalde dingen worden geschreven die als triggerend beschouwd kunnen worden voor jonge kinderen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."