• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loras schreef:
    (...)

    Dus? 16+ is gewoon een waarschuwing om aan te tonen dat hier bepaalde dingen worden geschreven die als triggerend beschouwd kunnen worden voor jonge kinderen.


    Ohhh, dus ik mag hier gewoon zijn? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar als je eigenlijk dus een te grootte omvang/breedte qua beha had, hoe kan het dan dat je rode striemen kreeg? Ik dacht namelijk dat je dat alleen kreeg als je een te kleine omvang/breedte qua beha draagt.

    Volgens mij bedoeld ze dat ze eerst een kleinere had dan 85B, waardoor ze striemen kreeg en daardoor naar 85B is gegaan. En toen is ze weer teruggegaan omdat ze hoorde dat striemen niet erg is. Klopt ook, want anders kan het je borsten niet ondersteunen. Normaal doe ik hem op het middelste gleufje, maar sommige strapless BH's doe ik hem wel eens op de laatste om hij anders niet lekker zit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ohhh, dus ik mag hier gewoon zijn? :'D


    Nee, jij niet. (cat)
    Just kidding.

    OT: Volgens mij is het wel normaal dat je zo snel van cupmaat kunt veranderen. Ik ben er zelf niet het levende bewijs van, maar een oude vriendin van mij is vorig jaar op drie maanden tijd van een A naar een C-cup gegaan, en zij slikte de pil niet eens.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Loras schreef:
    (...)

    Nee, jij niet. (cat)
    Just kidding.

    OT: Volgens mij is het wel normaal dat je zo snel van cupmaat kunt veranderen. Ik ben er zelf niet het levende bewijs van, maar een oude vriendin van mij is vorig jaar op drie maanden tijd van een A naar een C-cup gegaan, en zij slikte de pil niet eens.


    De boodschap is duidelijk. (cat)

    OT: Ik heb striemen op mijn bovenbenen, maar echt zo precies alsof ik ooit door een leeuw gekrapd ben en het littekens zijn :') Ik ben niet snel verdikt en dan weer verdund of andere dingen met mijn gewicht. Heeft iemand hier een reden voor en een oplossing?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    De boodschap is duidelijk. (cat)

    OT: Ik heb striemen op mijn bovenbenen, maar echt zo precies alsof ik ooit door een leeuw gekrapd ben en het littekens zijn :') Ik ben niet snel verdikt en dan weer verdund of andere dingen met mijn gewicht. Heeft iemand hier een reden voor en een oplossing?

    Ben je de afgelopen tijd heel snel gegroeid? Het heeft namelijk niet alleen met gewicht te maken, maar ook met groeien. Of ben je iets te enthousiast geweest met een scheermesje? ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Qingsel schreef:
    (...)

    De boodschap is duidelijk. (cat)

    OT: Ik heb striemen op mijn bovenbenen, maar echt zo precies alsof ik ooit door een leeuw gekrapd ben en het littekens zijn :') Ik ben niet snel verdikt en dan weer verdund of andere dingen met mijn gewicht. Heeft iemand hier een reden voor en een oplossing?


    Dat kan ook komen door spiergroei, trouwens. Het gebeurd soms gewoon heel snel. Het enige wat je kan doen is het insmeren met iets als bio oil waardoor ze minder zichtbaar worden, maar dat is alles.


    Your make-up is terrible

    ^ Volgens mij is dat striae. Ik heb dat zelf ook op mijn dijen. Je kan er volgens mij niet echt veel tegen doen, behalve het soepel houden van je huid om het zo veel mogelijk te voorkomen. Ik weet niet of je de laatste tijd te maken hebt gehad met een groeispurt, maar daar zou het eventueel aan kunnen liggen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Locksley schreef:
    (...)
    Ben je de afgelopen tijd heel snel gegroeid? Het heeft namelijk niet alleen met gewicht te maken, maar ook met groeien. Of ben je iets te enthousiast geweest met een scheermesje? ;D


    Groeien kan wel, denk ik. Maar dat is dat zeker maximum tien centimeter. En nee ;3 Ik ben een epilady ;p

    @Nikki: dat zou best ook kunnen. :'D dankjewel ^^ Ik heb hier nog wel een potje staan. (:

    @Fabiënne: Ik groei niet meer D: Mijn groeispurt was ook bijna niets. Wat ben ik toch zielig :'D maar dat ga ik zeker doen. Dankjewel allemaal! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Locksley schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoeld ze dat ze eerst een kleinere had dan 85B, waardoor ze striemen kreeg en daardoor naar 85B is gegaan. En toen is ze weer teruggegaan omdat ze hoorde dat striemen niet erg is. Klopt ook, want anders kan het je borsten niet ondersteunen. Normaal doe ik hem op het middelste gleufje, maar sommige strapless BH's doe ik hem wel eens op de laatste om hij anders niet lekker zit.


    Dit bedoelde ik ja :] Ik heb een heel gevoelige huid dus krijg ik snel striemen wat in het geval van bh's echt vervelend kan zijn :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Loras schreef:
    ^ Volgens mij is dat striae. Ik heb dat zelf ook op mijn dijen. Je kan er volgens mij niet echt veel tegen doen, behalve het soepel houden van je huid om het zo veel mogelijk te voorkomen. Ik weet niet of je de laatste tijd te maken hebt gehad met een groeispurt, maar daar zou het eventueel aan kunnen liggen. (:

    Dat heb ik nou op mijn bovenlichaam, bij het gedeelte waar je ribben zitten. Je ziet het alleen als ik heel veel heb gezeten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou op mijn bovenlichaam, bij het gedeelte waar je ribben zitten. Je ziet het alleen als ik heel veel heb gezeten.


    Dat lijkt me iets anders hoor. Iedereen heeft roodachtige striemen/lijnen op zijn buik na lang (voorover) gezeten te hebben. Striae heeft echt met het snel groeien van je huid te maken. Ik heb het aan de binnenkant van mijn dijen en op mijn borsten (for no good reason want die zijn in de tijd dat de striae opkwam echt nauwelijks gegroeid). Vroeger had ik het zo erg op mijn kont he, haha. Maar dat is eigenlijk helemaal weggetrokken en nu is mijn kont fab.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat lijkt me iets anders hoor. Iedereen heeft roodachtige striemen/lijnen op zijn buik na lang (voorover) gezeten te hebben. Striae heeft echt met het snel groeien van je huid te maken. Ik heb het aan de binnenkant van mijn dijen en op mijn borsten (for no good reason want die zijn in de tijd dat de striae opkwam echt nauwelijks gegroeid). Vroeger had ik het zo erg op mijn kont he, haha. Maar dat is eigenlijk helemaal weggetrokken en nu is mijn kont fab.

    Ik denk dat je gelijk hebt. Ik stoor me er meestal ook niet aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat lijkt me iets anders hoor. Iedereen heeft roodachtige striemen/lijnen op zijn buik na lang (voorover) gezeten te hebben. Striae heeft echt met het snel groeien van je huid te maken. Ik heb het aan de binnenkant van mijn dijen en op mijn borsten (for no good reason want die zijn in de tijd dat de striae opkwam echt nauwelijks gegroeid). Vroeger had ik het zo erg op mijn kont he, haha. Maar dat is eigenlijk helemaal weggetrokken en nu is mijn kont fab.


    Oh awesome. Haha, ik heb het op mijn kont ook D: staat echt zo lelijk ;-;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat lijkt me iets anders hoor. Iedereen heeft roodachtige striemen/lijnen op zijn buik na lang (voorover) gezeten te hebben. Striae heeft echt met het snel groeien van je huid te maken. Ik heb het aan de binnenkant van mijn dijen en op mijn borsten (for no good reason want die zijn in de tijd dat de striae opkwam echt nauwelijks gegroeid). Vroeger had ik het zo erg op mijn kont he, haha. Maar dat is eigenlijk helemaal weggetrokken en nu is mijn kont fab.


    Ik heb dat dus aan de binnenkant van mijn dijen! Aan de buitenkant zit dan niks, maar aan de binnenkant wel, terwijl ik amper groeide en ook niet dikker werd. Ik heb het dan weer niet op mijn borsten terwijl die toch behoorlijk snel gegroeid zijn. Bodies are so weird. D:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 18:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb sinds vandaag seksuele opvoeding.
    Door jullie wist ik veel meer dan de rest van de klas.
    De jongens willen naast mij zitten als het proef is daarvan.
    ...


    You are my piece of paradise.