• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You'll never know unless you give it a try. En mocht het blijken dat het toch niks voor je was/is, heb je altijd iets om over te lachen als je eraan terugdenkt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Haha Natas en druiven voeren.. mooi beeld levert dit op in mijn hoofd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Klik voor uitleg. :')


    Thx


    You are my piece of paradise.

    Ik heb een vraag. Zijn jullie(de dames) ook wel eens later met jullie periode? Nee, ik ben niet zwanger


    Physics is awesome

    Vaak genoeg, hoezo?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja, hoor. Ik slik de pil, en bij mij zitten er wel eens een paar dagen tussen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Soms vroeger, soms wat later, maar sinds de pil krijg ik ze op een vaste dag. Dat is toch normaal dat het wisselend is? Een vriendin van me zei wel dat ze elke maand op exact dezelfde dag haar regels kreeg, maar ik kan me dat niet voorstellen. Nu ja, ik heb zelf nooit mijn regels bijgehouden, gewoon wanneer ik wist dat het er bijna aankwam, had ik mijn maandverband bij de hand.


    Ik wil een tuin vol egels

    Quokka schreef:
    Ik heb een vraag. Zijn jullie(de dames) ook wel eens later met jullie periode? Nee, ik ben niet zwanger


    Ja zeker, vaak genoeg, sowieso is mijn ritme een beetje apart.


    I just caught the wave in your eyes

    Bij mij is er geen ritme in te vinden, dus echt 'later' bestaat bij mij niet, haha. Maar dat is hartstikke normaal.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben aan de prikpil. Mijn laatste menstruatie is like twee/drie jaar geleden :W


    26 - 02 - '16

    Hecuba schreef:
    Vaak genoeg, hoezo?


    Ik hou het sinds een paar maanden bij op een app en die geeft aan wanneer ik het weer zal worden. En tot nu toe klopte dit altijd en nu dus niet.


    Physics is awesome

    Fabsel schreef:
    Ja, hoor. Ik slik de pil, en bij mij zitten er wel eens een paar dagen tussen. c:


    Ik dacht dat ik toch wel regelmatig was, wat dat betreft (hoewel ik een kluns ben geweest met bijhouden, een lange tijd) dus dit verbaasde mij.

    Zelfs met de pil? Ik dacht dat het op gang kwam als je een stop week houdt.


    Physics is awesome

    Toen ik de pil niet nam, was het echt ontzettend onregelmatig. De eerste 3 jaar dat ik de pil nam, scheelde het ook nog wel een paar dagen, maar tegenwoordig hooguit een halve dag.


    Your make-up is terrible

    Weet iemand trouwens wat dit kan zijn? Ik verlies t laatste paar weken ontzettend veel afscheiding terwijl ik dit nog nooit heb gehad. En ja ik weet dat jullie geen dokters zijn maar misschien dat iemand dit eens heeft gehad...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Quokka schreef:
    Ik heb een vraag. Zijn jullie(de dames) ook wel eens later met jullie periode? Nee, ik ben niet zwanger


    Ik ben nu zelfs te vroeg ondanks dat ik mijn strip niet afheb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."