• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    (...)

    Voor mij is het nog niet zo lang geleden. Ik was 18, bijna 19 jaar met mijn huidige vriend. ;)


    Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Een dag na de seks heb ik soms daar down under wel eens een naar gevoel. Dan lijtk het net of ik moet plassen, maar dat is dan niet zo en dat kan best pijn doen. Kan dit door de seks komt en wat kun je er tegen doen? Het voelt echt heel naar...


    Kijk je wel uit voor blaasontsteking?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)

    Kijk je wel uit voor blaasontsteking?

    Ja, daar moest ik ook aan denken ...


    Every villain is a hero in his own mind.

    nerveus schreef:
    (...)

    Voor mij is het nog niet zo lang geleden. Ik was 18, bijna 19 jaar met mijn huidige vriend. ;)


    Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Een dag na de seks heb ik soms daar down under wel eens een naar gevoel. Dan lijtk het net of ik moet plassen, maar dat is dan niet zo en dat kan best pijn doen. Kan dit door de seks komt en wat kun je er tegen doen? Het voelt echt heel naar...


    Kan blaasontsteking zijn, dat krijg je snel van seks als vrouw zijnde. Ga nadat jullie klaar zijn naar de wc om te plassen, dan spoel je de bacteriën weg en heb je er geen last van. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Kan blaasontsteking zijn, dat krijg je snel van seks als vrouw zijnde. Ga nadat jullie klaar zijn naar de wc om te plassen, dan spoel je de bacteriën weg en heb je er geen last van. ;3


    Na de seks ga ik altijd meteen al plassen, juist omdat ik weet dat je blaasontsteking kunt krijgen... :( Daarom vraag ik me ook af wat het is.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 14:05 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vanderwoodsen > DiVaio


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    nerveus schreef:
    (...)

    Voor mij is het nog niet zo lang geleden. Ik was 18, bijna 19 jaar met mijn huidige vriend. ;)


    Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Een dag na de seks heb ik soms daar down under wel eens een naar gevoel. Dan lijtk het net of ik moet plassen, maar dat is dan niet zo en dat kan best pijn doen. Kan dit door de seks komt en wat kun je er tegen doen? Het voelt echt heel naar...


    EDIT

    Ik dacht dat iedereen altijd moest plassen tijdens na de seks?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 15:47 ]

    Smileypup schreef:
    (...)

    EDIT

    Ik dacht dat iedereen altijd moest plassen tijdens na de seks?
    Ik moet sowieso altijd plassen na het klaarkomen/seks


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    nerveus schreef:
    (...)

    Na de seks ga ik altijd meteen al plassen, juist omdat ik weet dat je blaasontsteking kunt krijgen... :( Daarom vraag ik me ook af wat het is.

    Ik dacht ook aan een blaasontsteking. Ik heb ook gehoord dat een blaasontsteking ook een symptoom kan zijn van een seksuele overdraagbare aandoening. Ik zou naar de dokter gaan. En vooral veel water drinken als je er weer last van hebt, geen ander drank.
    Smileypup schreef:
    (...)

    EDIT

    Ik dacht dat iedereen altijd moest plassen tijdens na de seks?

    Niet iedereen moet nodig naar de wc na of tijdens de seks. Maar iedereen zou het in principe wel moeten doen om blaasontsteking te voorkomen. Maar zij heeft het over dat ze een dag na de seks er last van heeft. Dat is iets anders. Plus ze zegt dat het pijn doet, dus dat is niet normaal.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zit met mezelf een beetje in de knoop. Ik ben achtien en heb tien maanden met minn vriend. Hij is 19 via berichten en praten hebben we het best vaak over seks, toekomst enz. Hij weet dat dit mijn eerste echte relatie is en zegt ook dat als er iets is of jij gaat verder dan dat ik wil dat ik het moet zeggen.

    Nu denk ik regelmatig dat ik klaar ben voor seks en dat het tijd is maae dan als ik bij hrm ben dan begin ik vaak te twijfelen. We zien elkaar niet heel vaak vanwege zijn werk en mijn dkke weekenden maar ik weet dat hij het graag wilt en ik ook wel.maar ik ben heel bang en twijfel. Iemand die me kan eruststellen of tips?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik zit met mezelf een beetje in de knoop. Ik ben achtien en heb tien maanden met minn vriend. Hij is 19 via berichten en praten hebben we het best vaak over seks, toekomst enz. Hij weet dat dit mijn eerste echte relatie is en zegt ook dat als er iets is of jij gaat verder dan dat ik wil dat ik het moet zeggen.

    Nu denk ik regelmatig dat ik klaar ben voor seks en dat het tijd is maae dan als ik bij hrm ben dan begin ik vaak te twijfelen. We zien elkaar niet heel vaak vanwege zijn werk en mijn dkke weekenden maar ik weet dat hij het graag wilt en ik ook wel.maar ik ben heel bang en twijfel. Iemand die me kan eruststellen of tips?


    Met je vriend erover praten. Hij geeft al aan dat hij rekening wil houden met jou en je grenzen dus ik denk dat je het hier met hem wel over kan hebben. Als je hem gewoon vertelt dat je twijfelt, maar wel graag wil dan zal hij daar wel begrip voor hebben, denk ik. Ik weet niet of jullie al iets hebben gedaan qua voorspel (zeg maar), maar misschien kun je voorstellen om dat eerst een paar keer te doen en als het tot seks leidt, is dat mooi mee genomen lijkt mij.

    Ik kan niet uit ervaring spreken dus je geruststellen of tips geven kan ik niet doen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Met je vriend erover praten. Hij geeft al aan dat hij rekening wil houden met jou en je grenzen dus ik denk dat je het hier met hem wel over kan hebben. Als je hem gewoon vertelt dat je twijfelt, maar wel graag wil dan zal hij daar wel begrip voor hebben, denk ik. Ik weet niet of jullie al iets hebben gedaan qua voorspel (zeg maar), maar misschien kun je voorstellen om dat eerst een paar keer te doen en als het tot seks leidt, is dat mooi mee genomen lijkt mij.

    Ik kan niet uit ervaring spreken dus je geruststellen of tips geven kan ik niet doen.
    we hebben nog niets gedaan op zoenen na. Daarbij omdat we elkaar weinig zien maakt het wat laster want het is vaak bij mij als iemsndthuis is en bij hem weten zijn ouders nog niet. We gaan in de zomer waarschijnlijk wel opvakantie samen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) we hebben nog niets gedaan op zoenen na. Daarbij omdat we elkaar weinig zien maakt het wat laster want het is vaak bij mij als iemsndthuis is en bij hem weten zijn ouders nog niet. We gaan in de zomer waarschijnlijk wel opvakantie samen.

    Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik wil om één of andere reden het pas doen als ik een keer samen ben met mijn vriend en er verder niemand anders in huis is. Ik wil namelijk wel een beetje privacy.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik wil om één of andere reden het pas doen als ik een keer samen ben met mijn vriend en er verder niemand anders in huis is. Ik wil namelijk wel een beetje privacy.
    ik ook zeker kmdat het mijn eerste keer is.en dan zoiezo bij hem ik heb een eenpersoonsbed die kraakt van hier tot ginder haah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)ik ook zeker kmdat het mijn eerste keer is.en dan zoiezo bij hem ik heb een eenpersoonsbed die kraakt van hier tot ginder haah

    Mijn vriend heeft een hoogslaper, dus bij hem thuis is ook niet echt een optie. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Mijn vriend heeft een hoogslaper, dus bij hem thuis is ook niet echt een optie. :')
    hahaha anders val je naar benee. Mn vriend heeft twee persoons bed op zolder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan